دانشجویی کارآفرینی برنامه کسب و کار نگه می دارد در حال اجرا منجر راه با وجود COVID-19

ناپل | No comments

به عنوان کسب و کار توقیف در سراسر کشور با توجه به COVID-19 یک کارآفرینی جوانان برنامه در ذغال سنگ شهرستان نگهداری می شود کسب و کار خود رفتن.

نتیجه: طعم ایممکلی دانش آموزان در حال گرفتن نزدیک تجربه در طول زمان بی سابقه ماری سرانه شرکت, مدیر اجرایی, گفت:.

“این برنامه در زمان آمادگی شغلی به سطح دیگری برای آنها به دلیل آن آماده آنها را برای چیزهایی مانند این است که هیچ کس دیگری گیراندم” سرانه گفت.

طعم ایممکلی که آغاز شده در سال 2014 است, کارآفرینی و نظارت برنامه ای است که کمک می کند تا دانش آموزان کسب و کار و مهارت های رهبری.

“این یک شادی من حتی نمی توانم توصیف’: ایممکلی farmworkers باید اجاره تحت پوشش دریافت منابع

ضروری کسب و کار باز ماند چرا که از عرضه آن و ارتباط با Publix. محصولات خود را به فروش می رسد در بیش از 200 فروشگاه در فلوریدا سرانه گفت.

بنابراین دانش آموزان هنوز در حال کار از خانه از دوره خود را عرضه می کند راه خود را از “ضروری” co-بستهبند IPAC در زمستان اسپرینگز فلوریدا به مواد غذایی در قفسه های فروشگاه.

“برنامه ما همواره به تدریس بچه های ما به یک طرح B” سرانه گفت. “این آماده, آنها می گویند, ‘OK شما نمی توانید به نمونه در حال حاضر, اما هنوز هم شما یک کسب و کار است که ضروری است. آن را هنوز هم برای رفتن بر روی.’ این آمادگی آنها را برای یک طرح B در زندگی است.”

طعم ایممکلی فروش شش salsas و سس ها از جمله Serrano سس تند و chipotle سس باربیکیو. همه محصول سود به برنامه های جوانان.

Marthe اگوست ارشد در ایممکلی دبیرستان گفت: دانشجویان در حال برنامه ریزی وقت خود را به اطمینان حاصل شود همه از کار خود را انجام می شود.

“من یک مقدار زیادی از فایل های که من پیگیری” اگوست گفت. “بسیاری از ما کار از نوع آنلاین در حال حاضر پس از آن آسان بود به انتقال.”

اگوست با این نسخهها کار برای برنامه بخش منابع انسانی به عنوان یک کارآموز به طوری که او را از پیگیری حقوق و دستمزد به مطمئن شوید که دانش آموزان در حال ورود به سیستم خود را در ساعت است.

او همچنین تحقیق در مورد مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دستورالعمل و انطباق برای زمانی که همه چیز به طور کامل بازگشایی شده است.

اگوست خواهد شد که حضور در دانشگاه مرکزی فلوریدا در سال آینده آغاز شده در برنامه در سال 2017.

اگوست گفت که او یاد گرفته برای ارتباط با مردم one-on-one و بهبود مهارت های زبان عمومی.

رشد سود: طعم ایممکلی گسترش به 200 Publix فروشگاه

حدود 60 دانش آموزان درگیر در برنامه در سطوح مختلف, سرانه گفت.

ارمیا پل, که با این نسخهها کار در بازاریابی برای این برنامه گفت: مدیریت زمان بسیار مهم است به عنوان دانش آموزان حرکت آنلاین مدرسه و محل کار.

“شما همیشه باید به مدیریت زمان خود را دلیل این که شما نمی توانید به دفتر در حال حاضر” پل گفت. “یادگیری چگونه برای دیدار با مهلت و لیست به اطمینان حاصل شود که شما هم موفق بودن موفقیت.”

پل دانشجوی سال دوم در ایممکلی دبیرستان, برنامه ریزی تبلیغات و نمونه برداری در Publix برای محصولات خود اما coronavirus سرعت axed که ایده.

“در حال حاضر ما عمدتا اجتماعی نوع رسانه چیزها و فیلم های آنلاین برای به اشتراک گذاشتن داستان” پل گفت.

دستور عام مشترک ایده بازاریابی توسط دانش آموزان منجر بینندگان از طریق یک دستور است که شامل یک یا بیشتر از محصولات خود را.

ایممکلی خانواده ها را شگفت زده کرد: ناپل زن و شوهر اهدا لوازم اجاره پول به هشت خانواده ایممکلی

پل گفت: آنها می خواستند برای رسیدن به جامعه ارائه “یک حس از خانه” با فیلم های خود را.

تبلیغات آنلاین خود Cinco de Mayo, فروش, در حال کمک به آوردن درآمد برای کسب و کار.

دانش آموزان هفتگی زوم جلسات برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و ادامه نقش خود است.

هر دو پل و اگوست توصیه دیگر کسب و کار آماده برای تغییر به عنوان آنها را از طریق یک بیماری همه گیر.

“ما نمی توانیم اجازه تغییر فلج ما” سرانه گفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طعم ایممکلی و یا به خرید محصولات خود را به tasteofimmokalee.com.

راشل Fradette یک خبرنگار آموزش و پرورش برای ناپل اخبار روزانه. او در توییتر دنبال کنید: @Rachel_Fradette ایمیل خود را در [email protected]

لطفا در نظر گرفتن اشتراک در حمایت از روزنامه نگاری در حیاط خلوت خود را.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>