استوارت مادر با دو فرزند جوان می شود در اوایل روز مادر هدیه: یک ماشین رایگان

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:04 PM EDT آوریل 8 سال 2020پورت سنت. لوسی — یک مادر جوان که ب

توسط ABTINNEWS در 20 اردیبهشت 1399

پورت سنت. لوسی — یک مادر جوان که با مادر خود پس از حادثه تیراندازی در فورت پیرس رو دست یاری روز شنبه در قالب یک وسیله نقلیه برای او و فرزندان او.

Teaira نی, 25, تحت پوشش دهان خود را به عنوان مربی حرفه ای ارائه شده خود را با کلیدهای سفید 4 درب فورد.

فرزندان او Dominik فرانکلین جونیور, 4, و, ایمان, نی, 1, بودند, با, برای, ارائه, از Eckerd متصل غیر انتفاعی مستقر در ویکی.

"اوه خدای من, آن را به من کمک فوق العاده به عقب و جلو به جایی که از آن من نیاز به" نی گفت. "تا آنجا که من بچه ها به مدرسه شروع به کار آن می گذرد زندگی را بسیار آسان تر است."

بیشتر: جدید معاینات پزشکی رزومه شامل مواد مخدر, مرگ و میر, 'Boston Strangler'; او را آماده برای COVID-19 کار

نی از استوارت گفت: او یک دارو معاون اداری و کار در تسهیلات زندگی کمک.

نی را تونیا الیور بود به ضرب گلوله در سر در یک استدلال مارس 2015 در حالی که نشسته در یک خودرو در خارج از الک غرور سنت لوسی شماره 1189 در 2400 بلوک از خیابان M. Oliver درگذشت در جولای 2016 در آسایشگاه.

دو زن Janiecia بریگز و Curtia Sheree نی دستگیر شدند در این پرونده محکوم شدند در مارس 2016 قبل از الیور مرگ به 45 سال زندان پس از یک هیئت منصفه آنها را در بر داشت به جرم اقدام به قتل درجه اول و تیراندازی به یک اشغال خودرو.

بیشتر: پلیس: راه رفتن سگ نوبت به رویارویی مسلحانه در PSL

نی بوده و سواری گرفتن از دیگران راه رفتن و یا استفاده از سوار-به اشتراک گذاری خدمات.

Roy Jones ارشد توسعه افسر در Eckerd متصل می شود. با توجه به وب سایت خود را Eckerd متصل تاسیس شد و در سال 1968 و تمرکز در درجه اول در خانواده و کودکان خدمات نیروی کار توسعه و نوجوانان عدالت.

"من خوش شانس با این فرصت را به جلو بروید و دیدار با هیئت Eckerd و آنها از من پرسید چه می تواند آنها را انجام دهد ... و به من گفت یک" نی گفت. "در اینجا ما هستند."

نی به اشتراک گذاشته شده داستان خود را در یک Eckerd متصل جلسه هیئت مدیره. جونز گفت: رئیس هیئت مدیره تصمیم به پیدا کردن او یک ماشین است.

بیشتر: دومینو بازی منجر به تیراندازی اقدام به قتل بازداشت و در فورت پیرس

فورد سدان یک سال 2016 مدل با 93,000 کیلومتر, اما آن را به خوبی اجرا می شود, جونز گفت.

Jaquan بنتلی رید مربی حرفه ای است که کار کردن با او برای دو یا سه سال خود را با ارائه کلید.

Eckerd فراهم می کند "موفقیت جوایز" به بزرگسالان جوان در برنامه های نیروی کار جونز گفت: از طریق متن. جونز گفت: بنتلی توصیه می شود چرا که از نی "برجسته رشد و کار سخت است."

"شما یک کار بزرگ انجام داد و ما بسیار افتخار از موفقیت خود را و پیشرفت خود را که شما همچنان به بزرگ بودن خواهر بزرگ مادر یک رهبر بزرگ در جامعه ما" بنتلی گفت.

"این برنامه شما را دوست دارد و این است آنچه در آن همه مورد است."

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن