استوارت شهرستان کمیسیون مناظره انتخابات تحت پیگرد ارتش و سپاه بیش از دریاچه اوکیچوبی ترشحات

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:16 AM EDT Jul 21, 2020مسئله اصلی در این مسابقه برای گروه 3 ص

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

مسئله اصلی در این مسابقه برای گروه 3 صندلی بر روی استوارت شهرستان کمیسیون یک طرح دعوی در دادگاه است که هرگز واصل شد.

در اوایل این سال وقت مریت Matheson رهبری تلاش به شهر سو سپاه مهندسان ارتش برای حفظ سازمان از تخلیه آلوده دریاچه اوکیچوبی آب به سنت لوسی رودخانه. کود غنی از آب می تواند باعث گسترده اغلب سمی جلبک های سبز-آبی شکوفه در رودخانه خور در استوارت.

چلنجر ادوارد Galante سابق فدرال دادستان گفت: این دعوی را مقرون به شهر $750,000 به 1.5 میلیون دلار و آیا موفق بوده اند.

"من فکر می کنم او هر اقدام احساسی و یا ساخت یک بیانیه سیاسی بازی به پایگاه خود را که می تواند غم انگیز و خوب نیست برای شهروندان شهر" Galante گفت. "این یک بلوف نیست یک طرح دعوی در دادگاه. بهترین راه برای آوردن سپاه مهندسان ارتش به جدول است که با صحبت کردن با آنها نیست فریاد در آنها است."

Matheson گفت که او هرگز در نظر گرفته شده در طرح دعوی در دادگاه به "بلند و کشیده کردن روند قانونی. این طراحی شده است به تسکین فوری — برای حفظ سپاه از تخلیه این سال است."

و آن کار می کرد, او گفت:.

"همانطور که معلوم شد ما وارد فصل بارانی با دریاچه پایین تر از سپاه گفته بود آن خواهد بود," او گفت: "ما به هر حال نمی ترشحات. من قصد ندارم به ادعای این دلیل است که شهر استوارت تهدید به شکایت سپاه, اما آن کمک کرده است."

بیشتر: استوارت 'پارو زدن قایق' نسبت به طرح دعوی در دادگاه در برابر ارتش سپاه

سرهنگ اندرو کلی فرمانده کل سپاه برای, فلوریدا گفت: جولای 7 وجود دارد هیچ برنامه فوری برای شروع دریاچه O تخلیه.

Galante گفت: این شهرستان باید تمرکز بر گرفتن پول است که در دسترس خواهد بود از طریق پاک کردن آبراه قانون تصویب شده توسط دولت و قوه مقننه در این بهار برای تمیز کردن محلی رواناب فاضالب های سطحی و تبدیل خانه های بیشتری از سپتیک تانک به سیستم فاضلاب.

نظر: Martin County نامزدها پاسخ TCPalm پرسشنامه

او همچنین پیشنهاد همکاری با کنگره ایالات متحده برایان ماست, دولت, Rep. توبی Overdorf و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به پیدا کردن راه هایی برای تامین مالی پروژه های آب.

"شهر نمی تواند آن را به تنهایی انجام," او گفت:. "ما نیاز به جمع آوری تمام منابع ممکن است."

چرا آنها در حال اجرا

توقف تخلیه گفت: Matheson, "دلیل اصلی من در سال 2018 هستم و در حال اجرا در این سال است. این شماره 1 موضوع در بسیاری از سطوح مختلف: اقتصاد و کیفیت زندگی درست در پایین خط."

Galante گفت که او شروع به فکر کردن در مورد در حال اجرا پس از شهرستان ساخته شده است "برخی از به اصطلاح بهبود در مرکز شهر استوارت. آنها در زمان تمام درختان بلوط است که بخشی از جذابیت از مرکز شهر است."

به دنبال در شهرستان و ارائه گزارش مالی Galante گفت: "او "را دیدم که در حال اجرا استوارت مانند در حال اجرا بسیار پیچیده کسب و کار. من نمی دانم اگر تمام این کمیسیون باید کسب و کار و یا حقوقی پس زمینه مورد نیاز برای این کار. ...من احساس می کنم مثل من آموزش داده شده است برای این نیاز پس چرا قدم تا بشقاب?"

Galante که دارای مدرک کارشناسی ارشد در کسب و کار گفت: شهرستان "نیاز به تیز کردن ما, مداد, اولویت بندی نیازهای ما قرار داده و ما می خواهد به سمت. که طول می کشد چشم انداز و برنامه ریزی است."

برای کمک به کسب و کار صدمه دیده توسط coronavirus Galante گفت: مقامات شهر "نیاز به آنها را بپرسید آنچه که ما می توانید انجام دهید برای کمک به آنها را به ماندن در کسب و کار.تنها راه برای یادگیری است که توسط گوش دادن."

انتخابات, راهنمای: خواندن این داستان قبل از رای گیری

Matheson گفت: این شهرستان در حال حاضر کمک به استوارت کسب و کار مقابله با این ویروس اجازه می دهد آنها را برای افزایش ظرفیت با چادر در پارکینگ و waiving 3-پارکینگ ساعت محدود در مرکز شهر.

پس از جورج فلوید کشتار و در نتیجه در سراسر کشور تظاهرات استوارت کمیسیون رای به ایجاد یک غیررسمی جامعه گروه به آدرس محلی نژادی مسائل.

هر دو Matheson که رای به ایجاد پنل و Galante توافق استوارت اداره پلیس نشانی از یک کار خوب دست زدن به مسائل نژادی.

بیشتر: استوارت کمیسیون موافقت برای ایجاد غیر رسمی روابط پنل

"بر خلاف بسیاری از اماکن استوارت معقول و شفاف درک متقابل بین پلیس و جامعه" Galante گفت.

Galante امثال این ایده از یک جامعه روابط مدیره به توصیه کمیسیون در مسابقه های مربوط به مسائل "اما به آن نیاز دارد را شامل پلیس. نداشتن صدای خود را باعث می شود آن را یک طرفه به عنوان قادر به نگاه در همه طرف از یک موضوع قبل از تصمیم گیری."

Matheson گفت: ایجاد یک پنل "از رهبران جامعه که به اداره پلیس یا شهرستان برای کمک به توصیه کمیسیون چیز خوبی است. متاسفانه وجود دارد و مانع از بی اعتمادی از دولت در جامعه است. بیشتر در تماس با جامعه من بهتر از من می توانید تصمیم گیری آگاهانه."

همانطور که از ژوئن 26, Matheson گزارش دریافت $12,686 در مبارزات انتخاباتی سهم و هزینه های $2,607. Galante گزارش دریافت $5,300 در سهم و هزینه های $2,242.

این استوارت شهرستان کمیسیون کار این است که یک دوره دو ساله است که پرداخت $18,000 سالانه است.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن