استوارت پس از COVID-19: بیشتر در فضای باز ناهار خوری کمتر جشنواره هنرهای? | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:57 AM EDT 28 مه سال 2020زل زل نگاه کردن به توپ کریستال — موضو

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

نظر

زل زل نگاه کردن به توپ کریستال — موضوع آنها این چیزها را به columnists شما می دانید — و بر شهر استوارت از یک دهه از هم اکنون در سال 2030.

این شهر مشهور "خارج از منزل" اتاق ناهار خوری. رستوران تبدیل فضاهای پارکینگ به مناطق ناهار خوری; جداول نشت را به خیابان که در آن سایبان های موقت و دائم سایه نگه داشتن فصل تابستان سیل در خلیج.

التقاطی خرده فروشی همچنان به پر کردن مغازه, اما بسیاری از کسب و کار مرکز شهر پیدا کردن آن غیر ممکن است برای زنده ماندن بدون حضور آنلاین قوی. بنابراین محیط فیزیکی تکامل یافته و به جای آنها. اکثر فروشگاه های ارائه منظقه وانت با برخی از ارائه درایو-از طریق خدمات. این فروشگاه ها شده اند خوشه در مناطق خاص برای بهینه سازی جریان ترافیک. پارکینگ بیشتر حذف کرده اند; اما نه از دست رفته است.

در عین حال این تغییرات به معنای برخی از خرده فروشان نیاز به فضای کمتر طبقه; صاحبخانه و شهر را در زمان تلاش برای پر کردن شکاف. حوادث بزرگ مانند هنر جشنواره تا به حال یک زمان سخت تندرست به عنوان جمعیت شد و فروش سخت حتی بعد از ویروس میآوردند ،

کریستال توپ, اینجا, می شود کمی ابری. این نیست سند چشم انداز از چیزهایی که خواهد بود اما چه می تواند باشد.

و آن را باید به شما یک ایده از هر دو فرصت ها و مشکلات — که دروغ بین اینجا و آنجا.

بیشتر: آیا ویروس به نوبه خود استوارت به شهر ارواح دوباره ؟ | گیل هوشمند

دو ماه پیش من رفتم تخلیه خیابان های استوارت و تعجب اگر COVID-19 خواهد آن را تبدیل به شهر ارواح. ویروس من نگران خواهد ساییدن شهرهای کوچک مانند استوارت — و Fellsmere و شاید Vero Beach, و بسیاری دیگر.

در حال حاضر به عنوان مه از همه گیر آسانسور mot استوارت تجار و رستوران ها باز هستند برای کسب و کار. اما زمان تغییر کرده و سوالات باقی می ماند.

آیا مشتریان بازگشت و در چیزی شبیه قبل از همه گیر اعداد ؟ آیا آنها احساس امنیت در شلوغ راهروی کوچک بوتیک? و چگونه می توانید رستوران ها با محدودیت در ظرفیت های داخلی به نوبه خود به اندازه کافی جداول به سود?

"آن همه رفتن به لولا در مورد اینکه آیا مشتریان احساس راحتی در محیط های آنها پیدا کردن خود را در" گفت: کوین فریمن استوارت مدیر توسعه.

و سوال این است که چه چیزی می تواند به مقامات منتخب رهبران کسب و کار و شهروندان در یک شهر مانند استوارت را به گریس سورتمه ؟

خوش آمدید به آنچه که ما ممکن است تماس بگیرید "استوارت خارج از منزل."

بسیاری از استوارت رستوران ها در حال حاضر ارائه, هوای آزاد, صندلی, اما در اوایل ماه مه مقامات شهرستان مورد بحث اجازه از eateries اضافه کردن جداول اضافی همراه با سایبان و موانع موقت برای حفظ فلوریدا بادهای موسمی و رانندگان در خلیج.

شهرستانها از سینسیناتی به تمپا در حال آزمایش با "خیابان ناهارخوری برنامه های" چاک نوار قرمز و گاهی اوقات بسته شدن جاده ها در تلاش برای افزایش رستوران فروش و پرورش "خیابان فرهنگ" است که می تواند به نفع کسب و کار در سراسر شهرها.

"شما می تواند تبدیل آن به صندلی در فضای باز و اجازه می دهد تمام خیابان ها مورد استفاده قرار گیرد به عنوان میدان" گفت: فریمن.

استوارت مقامات مورد بحث بسته شدن اوسکلوا اما در حالی که رستوران دوست game, این, ایده, تجار خرده فروشی نیست. بنابراین مقامات تصمیم گرفتند به جای به نوبه خود برخی از پارکینگ در فضای باز به فضای ناهار خوری; بعد از همه, با اشغال محدودیت هنوز هم در محل رستوران ها لازم نیست به اندازه پارکینگ به هر حال.

این Gafford رستوران یکی از رستوران در حال حاضر با استفاده از انعطاف پذیری و اضافه شدن صندلی در فضای باز در جنوب غربی اوسکلوا خیابان. دیگران می تواند به دنبال. و اگر آن کار می کند که می داند ؟ این رفع موقت می تواند تبدیل به یک ثابت.

به عنوان خرده فروشان آنها بیش از حد ممکن است نیاز به کمتر پارکینگ پایین خط نمی کند چرا که آنها در حال انجام کسب و کار کمتر – اما از آنجا که آنها انجام می دهند بیشتر از آن را آنلاین.

"کسب و کار واقعا رنج می برند در حال حاضر آنهایی که نمی باید بسیار قوی اینترنت حضور" گفت: Mezzapelle. دیگران قادر به اهرم رسانه های اجتماعی به ماندن در تماس با مشتریان در عمق همه گیر و تعداد فزاینده ای از شهر در کسب و کار فروش آنلاین.

روز مستقل آفلاین بوتیک ممکن است شماره.

"آنها عاشق داشتن چهره با مشتریان اما آنچه که آنها واقعا نیاز به این است که به گسترش کسب و کار خود را پایه" Mezzapelle گفت.

بنابراین شهر و استوارت خیابان اصلی باید ramped تا تلاش های بازاریابی با مسئولان شهرستان صحبت کردن در مورد ایجاد یک پایگاه داده آنلاین از تمام شهر کسب و کار در وب سایت خود را در حالت ایده آل با لینک کلیک کنید برای هر یک از کسب و کار ذکر شده است.

اسمش مجازی مرکز شهر یکی طراحی شده به عنوان مکمل و نه جایگزین یک جسمی است.

در عین حال دیگر تغییرات فیزیکی نیاز به جای این. در سن آمازون هیچ کس می خواهد به خرید چیزی آنلاین, سپس مبارزه برای یک فضای پارکینگ در مرکز شهر فقط به آن را انتخاب کنید.

بنابراین فقط به عنوان خارج شده و هدف وقف خاص پارکینگ برای مشتریان چیدن سفارش استوارت ممکن است نیاز به انجام همان. شاید حتی تعیین شده درایو-از طریق خطوط; اما آن فریمن گفت: می تواند نیاز این شهرستان را امتحان کنید و خوشه کسب و کار است که نیاز به این سرویس نزدیک به هم برای به حداقل رساندن اختلال در ترافیک.

در همان زمان خرده فروشان تغییر به فروش آنلاین ممکن است نیاز کمتر فضای طبقه. چه اتفاقی می افتد که فیلم مربع — وجود خواهد داشت تقاضا برای آن ؟ اگر نه می تواند آن را دگرگون و به های مختلف استفاده کنید ؟

نیز, مکرر, هنر و صنایع دستی جشنواره که اغلب جم در مرکز شهر در طول ماه های زمستان می تواند یک ضربه; چه کسی می خواهد به بسته به یکی از این جمعیت در حال حاضر ؟ و اگر این حوادث از بین برود در حالی که— آیا آنها هرگز دوباره ؟

ظاهرا چینی ها کلمه "بحران" تشکیل شده است از دو شخصیت یک مفهوم خطر دیگر فرصت.

آن را بسیار آسان برای دیدن مقدار زیادی از هر دو در توپ کریستال.

"ما با بهره مندی از این واقعیت ما در شهرستان مارتین نسبتا ثروتمند جامعه گفت:" استوارت شهردار مایک مایر. "اما ما می دانیم که ما در حال رفتن به مواجهه طولانی تاثیر اقتصادی."

بنابراین مانند هر شهر دیگر در آمریکا و استوارت را مجبور به انجام برخی از آزمایش.

برخی از آن کار نخواهد کرد. اما برخی از آن می تواند تبدیل این شهر به عنوان ما آن را می دانم.

"و امیدوارم آن را به کمک فوری در کوتاه مدت با برخی از مشکلات اقتصادی با آن مواجه هستیم" گفت: Meier.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.

بیشتر بازسازی امریکا داستان

  • ساحل گنجینه کسب و کار و فعالیت باز به عنوان منطقه COVID-19 موارد در حفظ و بالا رفتن
  • بازارهای کشاورزان نوآوری سنت صد ساله در جنگهای صلیبی به outlast coronavirus
  • استوارت پس از COVID-19: بیشتر در فضای باز ناهار خوری کمتر جشنواره هنرهای? | گیل هوشمند
  • قایقرانی کسب و کار بزرگ در فلوریدا. خواهد فروش ارتجاعی و اگر هنگامی که?
  • رفتن به فیلم, تئاتر, موزه ها و کارخانه های لبنی تغییر خواهد کرد چرا که از coronavirus
  • Staycations کلیدی خواهد بود برای دوباره بجای اول برگشتن, برای, گردشگری, صنعت هتل در ساحل گنجینه
  • صاحبان رستوران پیش بینی جدید طبیعی است که هنوز ماه دور در ساحل گنجینه
  • تورهای مجازی آنلاین ابزار کمک خواهد کرد که محلی بازار املاک و مستغلات دوباره بجای اول برگشتن ، realtors می گویند عوامل
  • خرید استوارت در ورو بیچ فورت پیرس می تواند تغییر به طور دائم پس از coronavirus
  • بیمارستان ها در حال تغییر غربالگری ملاقات; تحقیقات و آزمایش های در حال انجام در ساحل گنجینه
  • آموزش و پرورش را نگاه متفاوت هنگامی که دانش آموزان بازگشت اما هیچ کس هنوز مطمئن شوید که چه تغییر خواهد کرد
  • بازسازی ساحل گنجینه اقتصاد زیر COVID-19. با هم.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن