'عجیب و غریب هدیه': Coronavirus ذبح ما در صنعت گوشت خوک اما به فلوریدا گراز کشاورزان ویروسی لحظه

لیندزی Leake Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 8, 2020قرمز ترکه برای ساختن سبد خ

توسط ABTINNEWS در 18 تیر 1399

قرمز ترکه برای ساختن سبد خوک در رز اودل شاه مزرعه خود را صرف بهار چرا پشت برفی سفید نرده محافظ از بدبختی خود را میانه همتایان تحمل کرده است.

به عنوان چمن در گلگون فرداها میراث مزرعه در شمالی فورت مایرز غلغلک خود شکلات underbellies سالم خوک در آیووا معدوم شد.

یک COVID-19 شیوع مجبور Smithfield غذاهای گیاهی در داکوتای جنوبی — یکی از بزرگترین در امریکا و پردازش تقریبا 5% از کشور گوشت خوک — به برای هفته ها.

کارگران همچنین بیمار به کروناویروس در دیگر مگا-کشتارگاه. ایالات متحده خوکی تولید چهار. تجاری مزارع نمی تواند خود را overstocked خوک از انبارهای خود را از طریق مواد غذایی تامین پرپیچ و خم به دهان گرسنه.

"ملی ما [مواد غذایی] سیستم بسیار کارآمد اما شما ببینید چه اتفاقی می افتد زمانی که یک طرف آن شکسته شدن" اودل پادشاه گفت TCPalm در ماه ژوئن. "کامل مطلق و غیر ضروری و کشتار حیوانات که نمی رفتن به تغذیه یا تغذیه هر کسی است."

به عنوان COVID-19 برچیده ملی تولید گوشت خوک کوچک گراز مزارع در فلوریدا مانند گلگون فرداها لذت می برد چاق کننده فروش و استقبال مشتریان جدید و در آغوش غیر منتظره به مناسبت هرالد فضائل جامعه کشاورزی است.

"این است که یکی از این عجیب و غریب هدیه" اودل پادشاه گفت:. "من فکر می کنم که وجود دارد این است که بیداری در جریان است."

آهسته غذا

دولت آفتاب است که به سختی یک گراز در سهم خود را از آمریکا گوشت خوک در بازار است.

"ما یک صنعت کوچک" گفت: Scot Eubanks مدیر اجرایی فلوریدا گوشت خوک بهبود ، "واقعا وجود دارد هیچ تجاری اندازه گراز عملیات در فلوریدا دیگر."

بوتیک گراز مزارع اغلب متعلق به خانواده, مد, بخش عمده ای از دولت, گوشت خوک عرضه می کنند گفت: Eubanks که همچنین دستیار مدیر فلوریدا, مزرعه اداره سیاست های کشاورزی را بدست آورد. مزارع فروش به طور مستقیم به مصرف کنندگان high-end رستوران ها و تخصص grocers, او گفت:.

"که واقعا آن را" Eubanks گفت. "ما یک بازیکن بزرگ است."

به همین دلیل است که نیکول کروز گفت: فلوریدا مزارع را مانند دایره C مزرعه در بونیتا اسپرینگز را نه تنها کنار bottlenecking که ناراحت تجاری تولید گوشت خوک بلکه رونق در طول بیماری همه گیر.

"زنجیره تامین شکست و شکست اتفاق می افتد که با شرکت های بزرگ اتفاق نمی افتد با ما" کروز گفت: "از آنجا که به معنای واقعی کلمه همه چیز انجام شده است پشت دروازه من."

► گاو که در آن: وجود مقدار زیادی از گوشت قرمز اما آن را به شما هزینه در طول COVID-19

کروز همراه با شوهر مانی صاحب و عمل دایره C از جمله 130 هکتار در مرتع پرورش احشام در Felda و یک فروشگاه خرده فروشی در بونیتا اسپرینگز. آنها خریداری مزرعه در سال 2012 و به زودی طلیعه گاو و گوسفند و دام به مرتع وسیع.

در محل پردازش امکانات را دایره C مرتع-به-بشقاب فلسفه به ثمر. حیوانات در حال افزایش, برداشت, بسته بندی و توزیع در مزرعه. اموال خانه های USDA-بازرسی تاسیسات که کروز تبلیغ به عنوان تنها بر روی مزرعه محل در نوع خود در فلوریدا.

"ما نمی خواهید به در رحمت از هر کس دیگری قادر به برداشت ما حیوانات" کروز گفت.

اما آن را نمی کشتارگاه.

"آن است که بسیاری از معانی منفی به آن" کروز گفت که ترجیح فرانسوی مشتق شده از کشتارگاه. "ما برداشت ما دام با سپاس و قدردانی برای آنچه که آنها در حال دادن به ما."

حمل و نقل خوک به offsite پردازنده — به خصوص در فلوریدا حرارت بیش از خوکی باعث استرس کروز گفت: این کاهش کیفیت و عطر و طعم خود را از گوشت. او گفت: او را خوک' بی خیال جستجوگری ترجمه برای گوشت خوک تند و با مزه.

"هنگامی که شما خرید گوشت از ما به آنچه شما در حال خرید یک گوشت با کیفیت بالا است که ما گرفته ایم زمان برای رشد طبیعی" کروز گفت. "بسیاری از زمان, اگر مردم ما و خوردن گوشت یک یا دو بار آنها را ترک نمی کند."

► سلسله مراتب ناراحت: Coronavirus گونه برخی از فلوریدا مرغ کشاورزان

دایره C کشتی ها در سراسر کشور گسترش رسیدن از سرعت رشد فلوریدا گوشت خوک علاوه بر پر کردن جای خالی COVID-19 است gouged به آمریکا خوکی تولید.

"ما یک خوک دولت" کروز اذعان نسبت مزرعه اواسط همه گیر موفقیت به استقلال به عنوان یک تولید کننده پردازنده و توزیع کننده.

"اگر شما در حال بالا بردن خوک ها برای یک سیستم صنعتی و سیستم می شود یک دندانه در چرخ و سپس شما گیر کرده است."

Piggy bank

قبل از رمان coronavirus باعث در ووهان چین در اواخر سال گذشته زمین, پرجمعیت ترین کشور مبارزه دیگری سرایت بیماری: تب خوکی آفریقایی.

"هنگامی که آن را آلوده یک گله مرگ نزدیک است 100%" گفت: Jennifer van de Ligt مدیر غذا و حفاظت و دفاع موسسه در دانشگاه مینه سوتا در سنت پل. "این واقعا ویرانگر به یک اقتصاد است."

► پوسته شوک: COVID-19 می فرستد صنایع تخم مرغ تقلا

گوشت خوک است که چین گوشت از انتخاب ون د Ligt گفت و زمانی که تب پاره از طریق این کشور در سال 2019 جهان از دست داده و یک چهارم از آن خوکی.

"آنها هنوز در تلاش برای بازسازی و آنها هنوز هم با داشتن شیوع" ون د Ligt گفت. "چین قابل توجهی پروتئین کسری; آنها در واقع در حال حاضر لازم نیست به اندازه کافی پروتئین برای خود مردم است."

کشاورزان آمریکایی پاسخ داد: تولید مازاد از خوک به صادرات به چین. ملی تولید گوشت خوک شورای تخمین زده است که در ماه مارس سال 2020 خوکی موجودی بود تا 4 درصد از سال قبل است.

زمان COVID-19 تا به حال نفوذ تجاری کشتارگاه ، jumpstarting ملی خوک پرونده ها و انبارهای شد پر از 10 ماه لوازم خوک ون د Ligt گفت.

"زمانی که شما رها کردن ظرفیت پردازش خوک ها هنوز هم وجود دارد — آنها در حال حاضر هیچ جایی برای رفتن" ون د Ligt گفت. "این انبارها در حال پر کردن با بزرگتر خوک ... هنگامی که این خوک رسیدن به یک اندازه خاص آنها نمی توانند از طریق معمولی کشتار کانال زیرا آنها بیش از حد بزرگ برای تجهیزات."

این NPPC حمایت در مه بیانیه ای که گراز depopulation تنها انسانی راه حل دراز مدت برای کاهش ازدحام بیش از حد. گروه تجارت گفت: ظرفیت برداشت کاهش یافت تا به حال حدود 40 درصد تخمین زده می شود تا به 10.1 میلیون خوک نیاز به معدوم شود تا اواسط سپتامبر.

به عنوان NPPC تصمیمات فدرال کمک های دولت — طرح ریزی یک جمعی 5 میلیارد دلار ضرر برای آمریکا گراز کشاورزان — مصرف کنندگان را دیدم نصب گوشت خوک قیمت در فروشگاه های مواد غذایی.

"در سطح مصرف کننده وجود دارد عرضه و تقاضا موضوع" ون د Ligt گفت. "قیمت ها در حال بالا رفتن و این فقط به سادگی به این دلیل که امکانات پردازش نمی تواند به اندازه کافی گوشت از طریق درهای خود را."

"اما چون شما این بیش از حد اندوختن از حیوانات در سمت دیگر زنجیره تامین" او ادامه داد: "گراز و گاو قیمت فوق العاده پایین به دلیل وجود بیش از حد بسیاری از حیوانات از طریق پردازش عرضه است."

این اختلاف ون د Ligt تاکید است چرکین در زمانی که کمک های غذایی برنامه ها بر دوش با افزایش حمایت از سازمان ملل متحد(der)استخدام کارگرانی که شغل خود را از دست با توجه به COVID-19.

► شیر ریخته: Coronavirus curdles لبنی زنجیره تامین

قبل از coronavirus پدید آمده در فلوریدا, چیزهایی که فقط برگشت به حالت عادی در ساحل گنجینه بانک مواد غذایی در فورت پیرس.

"ما واقعا فقط دوره نقاهت بعد از سال 2009 رکود بزرگ" گفت: جودی کروز, رئيس جمهور و مدیر عامل شربت خانه. "پس از همه گیر آمار تعداد دو برابر شده اند. ما شاهد افرادی است که هرگز — حتی زمانی که آن را به رکود بزرگ — رسیده است."

بانک غذایی است خوش شانس بوده اند خیط و پیت کردن با گوشت خوک در این سال گفت: کروز. او گفت که او را به انجام همه چیز ممکن است در پایان برای اطمینان از آن باقی می ماند که راه.

"چیزی که ما نمی خواهید به اتفاق می افتد ترس است که ما قصد داریم به اندازه کافی محصول قادر به پشتیبانی از مردم" کروز گفت. "ما در حال آسیاب کردن ما در برای حمایت دراز مدت دوباره."

کل گراز

آمریکا عرضه مواد غذایی و زنجیره ای است فوق العاده پیچیده و گفت: Steven Nettere از اوکیچوبی مزارع چنین است که اگر "کسی سکسکه در داکوتای جنوبی و سپس وجود دارد هیچ همبرگر در ساحل میامی برای یک هفته."

در عین حال او هیچ شکی نیست که کشور coronavirus ناشی از گوشت خوک pileup شده است مرتب مصرف کنندگان که در حال تبدیل به مزارع کوچک مانند او در طول همه گیر گله خواهد شد بازگشت به جعبه بزرگ grocers.

► آینده بازارهای کشاورزان: تولید کنندگان دیدار با کروناویروس با نوآوری

Nettere گفت که هر چند او در جنوب فلوریدا عملیات بازده تمیزترین گوشت می تواند پول خرید خریداران در طول تاریخ به نفع راحتی بر کیفیت و قیمت.

"مردم پرداخت خواهد شد برای راحتی مثل شما باور نمی," او گفت:. "من فکر می کنم بیشتر از اونا تو بازگشت به Publix."

نیکول کروز شمارش مشتریان خود را به یاد داشته باشید دایره C ،

"همه نیاز به یک [محلی] کشاورز زمانی که آنها نیاز به مواد غذایی" کروز گفت. "اما در حال حاضر که همه چیز در حال باز کردن پشت آنها فراموش کردن کشاورزان است که فقط ارائه آنها را به مواد غذایی که آنها به شدت مورد نیاز است."

رز اودل پادشاه سهام کروز را هدف تقویت ضرورت جامعه-حمایت کشاورزی است.

"چه COVID-19 انجام شده برای تولید کنندگان کوچک مانند من است که کمک به مردم درک کنند که حمایت از یک کشاورز محلی است که احتمالا یک چیز واقعا خوب," اودل پادشاه گفت:. "ما باید مردم به ما کمک کند."

گوشت خوک فروش سر به فلک کشید برای کروز Nettere و اودل پادشاه. اما بعید است که هر بخش از فلوریدا کشاورزی خواهد بود تا موفق گفت: Scot Eubanks.

"هر آنچه که اتفاق می افتد پایین جاده کشاورزی در حال رفتن به انعطاف پذیر و آن را به همیشه در حال تغییر" Eubanks گفت. "ما احتمالا دیدن برخی از چیزهای ناگوار اتفاق می افتد ... اما ما همیشه زنده بماند."

لیندزی Leake, TCPalm را توضیح خبرنگار دارای کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری و قصه گویی دیجیتال از دانشگاه آمریکایی و کارشناسی خود را از دانشگاه پرینستون. لطفا برای حمایت از کار خود را با تبدیل شدن به یک TCPalm مشترک. او در توییتر دنبال کنید (@NewsyLindsey), Facebook (@LindseyMLeake) و Instagram (@newsylindsey) او را در 772-529-5378 و ارسال اخبار راهنمایی به lindsey.leake@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن