دولت با این نسخهها کار با دیزنی برای سرعت بخشیدن به رفع بیکاری

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 1:08 PM EDT May 15, 2020تالاهاسی --- یک هجوم گسترده furloughed کارکنان از

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

تالاهاسی --- یک هجوم گسترده furloughed کارکنان از پادشاهی سحر و جادو ممکن است قادر به جلوگیری از ثبت نام اولیه گام با دولت را تحت الشعاع بیکاری-سیستم جبران.

همچنین تلاش برای ساده کردن این فرآیند می تواند در دسترس ساخته شده به شرکت های دیگر که می دانید تعداد زیادی از کارگران روبرو هستند به طور موقت از بیکاری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: بیش از 70,000 والت دیزنی Co. کارکنان که به زودی furloughed می توانست اطلاعات شخصی خود را به طور مستقیم از این شرکت به دولت اتصال آنلاین بیکاری سیستم.

"آنها نمی توانید هر جایگاه ویژه ای در خط. هر کسی که تقاضا در حال رفتن به رفتن را از طریق آن راه" DeSantis به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه. "اما من فکر می کنم زمانی که شما می دانید که شما در حال رفتن به یک مقدار عظیم از مردم از یک کارفرما و اعلام کرد ما کار می کنند با آنها که برای دریافت اطلاعات و دریافت آن از طریق سیستم. من فکر می کنم که احتمالا می تواند بهتر برای همه است."

در حالی که شکایت همچنان به رول در مورد شلوغ گوشی های و سیستم آنلاین توفنده در حالی که مردم سعی می کنید به فایل تعداد مدعیان بیکاری در DeSantis گفت: دولت ممکن است قادر به دانلود اطلاعات در مورد دیزنی کارگران در اواخر شب زمانی که سیستم کمتر فعال است.

دیزنی بسته خود پارک مارس 12 اما در ادامه به کارگران پرداخت از طریق پنج شنبه.

در اوایل این هفته از خدمات معاملات شورای اتحادیه اروپا است که نشان دهنده حدود 40,000 دیزنی کارگران با صدور بیانیه ای در انتقاد از دولت بیکاری سیستم و گفت "نرم افزار آنلاین وحشتناک است."

DeSantis در دفاع از تلاش ها برای تقویت سیستم که به او گفته شده است قادر به تحمل "صدها نفر از هزاران نفر از موفق ارسالی."

نظر خود را در آمد و به عنوان اولین $600 هفتگی بیکاری چک که بخشی از یک محرک اقتصادی فدرال قانون رفت و سه شنبه. پول فدرال است که در علاوه بر این به فلوریدا مزایای که در مجموع حداکثر 275 دلار در هفته به مدت 12 هفته.

پیمانکاران و فرفره کارگران که ممکن است واجد شرایط برای مزایای بیکاری دولت هنوز هم باید از طریق سیستم دولتی برای درخواست فدرال امداد.

DeSantis گفت: 1000 نفر در حال حاضر دست زدن به مصرف کننده تماس. همچنین مقاله های کاربردی در دسترس ساخته شده اند و حدود 60 سرورهای رایانه ای آورده شده است به تقویت سیستم آنلاین.

"ما در برخورد با آن هر روز تلنگر برای بهبود هر راه ما می توانیم" DeSantis گفت.

پنج شنبه گذشته DeSantis گفت 225,755 اولیه ادعا کرده بود پس از ثبت قبلی یکشنبه, قرار دادن دولت در سرعت بالا ضبط 228,484 ادعا ظ طول هفته پایان مارس 28.

وزارت کار ایالات متحده تخمین زده است که 169,885 مدعیان بوده است واصل در فلوریدا در طول هفته پایان مارس 4. به روز رسانی شماره از وزارت امور خارجه از فرصت های اقتصادی شد در دسترس نیست صبح روز چهارشنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن