دولت با هدف قرار دادن آلودگی در شمال باتلاقی, Caloosahatchee و سنت لوسی رودخانه

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:10 PM EDT Jun 3, 2020یک آژانس دولتی است که در جهت بهتر شناسایی

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

یک آژانس دولتی است که در جهت بهتر شناسایی و مستندسازی و آلودگی در شمال بخشی از زمین های باتلاقی و همچنین Caloosahatchee و سنت لوسی رودخانه.

جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه برگزار شد کارگاه آموزشی چهارشنبه را به ورودی عمومی در تغییر حکومت خواهد کرد که هدف اراضی که در حال آلوده کردن سیستم.

فسفر و نیتروژن در حال اجرا کردن مزارع و مناطق توسعه یافته و باعث مشکلات.

این مواد مغذی خوراک شکوفه جلبک می تواند بی رنگ آب به نقطه از کشتن علف دریایی و برهم زدن تعادل طبیعی جنوب فلوریدا اکوسیستم.

"وجود دارد یک شکاف بین جریان آب بدن در مقایسه با که در آن (فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست) می گوید آنها باید گفت:" Steffany اولسون با مدیریت آب منطقه.

ترجمه: کشورهای گروه چالش فدرال بیش از کاهش تالاب حفاظت

دو رودخانه بودند مصنوعی متصل به دریاچه اوکیچوبی به تخلیه باتلاقی برای کشاورزی و توسعه است.

در حالی که سنت لوسی منطقه هرگز می خواهد دریاچه اوکیچوبی آب Caloosahatchee رودخانه و خود خور وابسته به جریان از دریاچه دوران خشک نگه داشتن آن ظریف خور در تعادل است.

اخیرا Caloosahatchee خور شده است بیش از حد شور و ماهی است که به طور معمول در بر داشت در امتداد ساحل بودند تا آنجا داخلی به عنوان ایالتی 75.

ادامه مطلب: مایع قلب باتلاقی شروع به پر کردن به عنوان فصل بارانی آغاز می شود

رودخانه طرفداران می گویند بیش از حد کوچک آب شیرین منتشر شده از این دریاچه در گذشته چندین ماه است که باعث می شود یک تخلف دولت از قوانین است که هدف قرار دادن سطوح شوری در مرکز شهر فورت مایرز.

مدیریت کل سیستم های پیچیده می شود عمدتا به دلیل بسیاری از سازمان های درگیر هستند.

آب district, U. s. Army Corps of Engineers کار لوله کشی بخشی از این سیستم در حالی که خدمات شیلات و حیات وحش نظارت در معرض خطر و تهدید گونه است.

اما فلوریدا DEP را مسئول اجرای جدید آلودگی قوانین اولسون گفت.

نایلا لوله ها با یک فلوریدا بنیاد گفت: او می خواهد به دانستن بیشتر در مورد آلودگی که در حال حاضر در بخش شمالی تاریخی باتلاقی و دریاچه اوکیچوبی ،

"این به من منجر به پیگیریهایی که در حال انجام سوال است که ما نیز پاسخ به نیاز و این چیزی است که در حال میراث مغذی بارهای" لوله گفت.

ترجمه: سال پس از ویرانگر جلبک های سبز-آبی شکوفه کارشناسان نمی دانند که چه تابستانی دارای

او گفت: یک عدم اعتماد به دولت و آژانس است که او می خواهد بیشتر به راحتی در دسترس اطلاعات در میراث مغذی آلودگی است که ساخته شده است تا در این سیستم بیش از گذشته 100 سال یا بیشتر از کشاورزی است.

"مردم نگران هستند و می خواهند پاسخ" لوله گفت. "عموم مردم بسیار احساس بی اعتمادی جدی در برخی از این مسائل است."

پم وید با منطقه گفت: این ویژه برنامه با تمرکز بر پیدا کردن آنچه در جریان است به دریاچه امروز نه آنچه در حال حاضر وجود دارد.

"این قانون است که به منظور حل مشکلات سروصدا در حال اجرا به دریاچه ارومیه و حوضه" وید گفت. "راه اصلی برای کنترل legacy (فسفر) است که برای کنترل منابع جدید (فسفر). سپس خود را از میراث (فسفر) نیست در حال افزایش است. و ما نیاز به شناسایی این منابع برای کنترل آنچه که وارد شدن به این دریاچه است."

هنگامی که خواص قرار دارد و آلودگی مستند مالکان خواهد بود مجبور به اتخاذ آنچه به نام بهترین شیوه های مدیریت یا BMPs یک سری از بهبود کیفیت آب است که می تواند کمک به کاهش آلودگی است.

"اگر ترشح از اموال خود را ندارد دیدار با استانداردهای کیفیت آب به عنوان تعریف شده توسط DEP" اولسون گفت: "آنها اطلاع داده خواهد شد که آنها نیاز به اتخاذ BMPs."

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن