دولت-پشتیبانی COVID-19 تست سایت به طور موقت نزدیک به عنوان پتانسیل طوفان تساوی در نزدیکی

جینی Beagan Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:24 PM EDT Jul 29, 2020تالاهاسی – دولت-پشتیبانی COVID-19 تست سای

توسط ABTINNEWS در 9 مرداد 1399

تالاهاسی – دولت-پشتیبانی COVID-19 تست سایت را به طور موقت نزدیک به کل دولت باقی مانده است در مخروط عدم اطمینان از پتانسیل Tropical Cyclone نه.

فلوریدا بخش مدیریت اضطراری روز پنجشنبه اعلام کرد که تمام فلوریدا عمل drive-thru و پیاده روی تا coronavirus تست سایت را در 5 بعد از ظهر پنج شنبه.

تست سایت در حال بسته شدن از فراوانی از احتیاط به عنوان طوفان پیش بینی شده برای تبدیل شدن به طوفان گرمسیری Isiaias یک شبه باعث می شود راه خود را از طریق کارائیب.

تست سایت های چادر و دیگر آزاد ایستاده تجهیزات است که نمی تواند مقاومت در برابر طوفان گرمسیری نیروی باد.

بیشتر: پتانسیل Tropical Cyclone نه طول می کشد هدف در فلوریدا آن را به عنوان ضربه شلاق کارائیب با سنگین باران و توفانی بادها

Isaias?: چگونه به تلفظ این نام طوفان و طوفان چگونه دریافت نام خود را

پتانسیل Tropical Cyclone نه انتظار می رود که تاثیر فلوریدا با باران های سنگین و بادهای قوی پس از رسیدن به عنوان اوایل به عنوان جمعه. سایت بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که آنها امن برای بازگشایی, با تمام سایت های پیش بینی شده برای بازگشایی توسط ساعت 8 صبح 5 اوت در آخرین.

به عنوان طوفان عبور از مناطق از دولت, سایت دوباره باز خواهد شد در یک نورد اساس. دوباره دهانه خواهد بود ارسال شده در FDEM رسانه های اجتماعی.

رایگان COVID-19 تست در دسترس باقی می ماند از طریق محلی شهرستان ادارات بهداشت. لطفا تماس بگیرید در پیشبرد برای تست از طریق بخش سلامت بخش است.

در حالی که سایت بسته شده افراد را تشویق به دنبال تمام دستورالعمل از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اخیر بهداشت عمومی مشاوره صادر شده توسط وزارت فلوریدا سلامت.

یک لیست از تمام دولت-پشتیبانی از تست سایت می توان در یافت https://floridadisaster.org/covid19/testing-sites/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن