دولت حرکت تاریخ انتشار زندانیان تحت آزادی مشروط در Shasta County

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:57 PM EDT May 8, 2020Shasta County مشروط کارکنان باید کار اضافی در دس

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

Shasta County مشروط کارکنان باید کار اضافی در دست خود را در حال حاضر که دولت سیستم زندان آزاد افزایش زندانیان به Shasta County زودتر از پیش بینی.

شهرستان مشروط شدن بخش را به 39 دولت زندانیانی که واجد شرایط برای جامعه نظارت با شروع این هفته و پایدار از طریق ژوئن 1.

از پا تا آزادی زندانیان به شهرستان ها بخشی از تغییرات ساخته شده توسط وزارت کالیفرنیا از اصلاح و توانبخشی (CDCR) در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

"ما به آنها (زندانیان) به هر حال, اما بسیاری از پس سریع گفت:" کارول Ulloa را مشروط مدیر بخش در Shasta County است.

معمولا CDCR می دهد شهرستانهای پیشبرد توجه کنید که پس از رسیدن.

"اما CDCR بالا برده و تاریخ خود را از 90 روز به حال" Ulloa گفت.

CDCR گفته آنها تسریع انتشار واجد شرایط آزادی مشروط و پس از انتشار جامعه نظارت از زندانیان که باید 60 روز و یا کمتر به خدمت در جملات خود را اما نه زندانی جرایم خشونت آمیز جنایات جنسی و یا خشونت خانگی جرم.

39 زندانیان زندان در جامعه نظارت خواهد رسید از طریق ژوئن 1 با پیش بینی مجموع 47 زندانیان.

Ulloa گفت: حداقل 15 از زندانیانی که آزاد شدند از زندان وارد شده اند در این شهرستان در سه روز گذشته. آنها 48 ساعت به گزارش مشروط شدن بخش است.

بعلاوه, مارس 24 سفارش توسط رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom خواهد شد قرار دادن یک توقف موقت در زندان شهرستان اعزام زندانیان به دولت 35 زندانها و چهار جوانی correctional facilities.

این Shasta County Jail باید هنوز هم اتاق را برای آن دسته از زندانیان در اصل محدود به زندان به دلیل زندان بود و تنها در 77 درصد از ظرفیت در روز سه شنبه. کلانتر اریک Magrini گفته رزرو را در زندان و در نتیجه نه به عنوان بسیاری از زندانیان.

Ulloa گفت: زندان شهرستان دارای حداقل 18 زندانیان که به صبر کردن ماه قبل از رفتن به زندان است.

Newsom را سفارش قرار می دهد 30 روز نگه دارید در مورد انتقال زندانیان از زندان شهرستان و نوجوانان سالن. پس از این دوره است که بیش از این زندانیان و جوانانی را که می رسند به دولت بازداشت را به قرنطینه می شود و به مدت 14 روز.

هنگامی که زندانیان از مرخصی از زندان و رسیدن به خدمت به جامعه خود را مشروط شدن آنها گزارش به مشروط شدن بخش که در آن کارگران ترتیب برای هر گونه داروها ممکن است آنها باید پس از 30 روز عرضه از سوی دولت اجرا می شود, کمک به آنها را در ثبت نام برای پزشکی و کمک به آنها در پیدا کردن مسکن.

Ulloa گفت: مسکن یک چالش است زیرا جدید probationers نیاز به یک درآمد برای پرداخت اجاره و پیدا کردن یک شغل است که با بسیاری از کسب و کار بسته و با توجه به COVID-19 بحران است.

از مشروط شدن بخش است دیدن جدید خود را جامعه-نظارت clientin فرد در حالی که آگاه از coronavirus.

"ما یک شیشه جلو پنجره که ارتباط ما از طریق اسلاید مقالات عقب و جلو" Ulloa گفت.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن