دادستان درخواست فرماندار جابهجا شکایت کیفری در برابر کنگره نامزد کیسی عسکر

Devan پاتل ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:45 PM EDT Jul 1, 2020با استناد به یک شخصی و حرفه ای ارتباط با یکی دیگر

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

با استناد به یک شخصی و حرفه ای ارتباط با یکی دیگر از نامزد دولت, وکیل امیره فاکس درخواست رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اختصاص یک دفتر به بررسی یک شکایت کیفری علیه کیسی عسکر.

عسکر است ناپل تاجر در حال اجرا به جای تشکر. فرانسیس رونی در منطقه 19.

عسکر بنیانگذار عسکر خانواده, نمونه کارها, متهم شده است بد نمایش دادن پست خود-فارغ التحصیل آموزش و پرورش در مدرسه بازرگانی هاروارد است. در ایالت فلوریدا ارائه اطلاعات نادرست از آموزش و پرورش یک درجه اول بزه.

در نشریات مختلف و آزادی مطبوعات صادر شده توسط کمپین عسکر بوده است گفت: فارغ التحصیل از مدرسه. یک تفسیر که آیا او فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار ممکن است به معانی.

یک بولتن منتشر شده توسط دانشگاه هاروارد باشگاه بوستون لیست عسکر به عنوان یک فارغ التحصیل از یکی از مدرسه رهبری برنامه های, مالک/رئیس جمهور مدیریت است که مشورت نیست یک درجه است.

کریستین Davison یک مشاور با عسکر ستاد انتخاباتی تایید کرد که عسکر فارغ التحصیل از این برنامه و اخراج محاسن شکایت.

"کیسی عسکر فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار هاروارد تکمیل سه سال OPM برنامه" Davison گفت. "او یکی از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیلان و عضو دانشگاه هاروارد باشگاه ناپل هاروارد باشگاه از شهر نیویورک و دانشگاه هاروارد باشگاه بوستون."

عسکر است که در میان شلوغ زمینه نه جمهوری خواهان به دنبال جایگزین رونی که تصمیم به اجرا برای انتخاب مجدد در منطقه پوشش جنوب غربی فلوریدا.

فاکس ایران در تاریخ ژوئن 26, منابع رقیب نامزد Dane عقاب او تایید شده برای رونی صندلی.

دیگران هنوز هم در مسابقه برای رونی صندلی دارن آکینو بایرون دونالد ویلیام Figlesthaler , رندی, Henderson, Daniel Kowal, کریستی مک لافلین و دن Severson.

نامه آمد سه روز پس از اندرو Duskin فرستاده شده هفت-صفحه شکایت به دفتر او اشاره به اظهارات ساخته شده در عسکر مارس 20 مطبوعاتی.

تماس عسکر به "تجسم رویای آمریکایی" مبارزات انتخاباتی خود نوشت که او "با حضور اوکلند کالج, خدمت در ایالات متحده سپاه تفنگداران دریایی و بعد از فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار هاروارد."

"او هیچ مدرک دانشگاهی در همه" Duskin نوشت. "واضح است که او آزادی مطبوعات شد بیان عمدا برای گمراه کردن مردم به تفکر است که او تحصیل کرده بود در اوکلند کالج و سپس بعد از نقل مکان کرد و در مدرسه بازرگانی هاروارد است. این است که دور از داستان واقعی است."

شکایت کیفری می آید بر روی پاشنه از یک شکایت علیه عسکر با کمیسیون انتخابات فدرال که در آن او متهم به طور غیرقانونی به کارگردانی وام به مبارزات انتخاباتی خود در فلوریدا سیاست گزارش شده است.

37-صفحه FEC شکایت توسط استنلی کارتر در ژوئن 4 ادعا می کند که عسکر به دست آمده 3 میلیون دلار وام از Northern Bank & Trust Company در 0 ٪ نرخ بهره و انتقال کمک های مالی به مبارزات انتخاباتی خود را. کارتر به نقل از FEC دستورالعمل است که در آن مبارزات ملزم به خرس "بانک معمول و مرسوم نرخ بهره است."

کارتر همچنین استدلال کرد که این وام باید طبقه بندی شده به عنوان یک سهم شخصی.

ملک مورد استفاده قرار گیرد برای به دست آوردن وام بود که متعلق به یک شرکت است که در آن عسکر بود یک شریک و نه تنها صاحب این شکایت اعلام کرد. شکایت بیشتر متهم بانک, رئيس جمهور و مدیر عامل جیمز دل ذغال سنگ نارس از توطئه با عسکر که کمپین دل ذغال سنگ نارس ساخته شده کمک های مالی سیاسی به.

"این کاملا روشن نمونه ای از فساد و دقیقا همان چیزی است FEC دستورالعمل به دنبال جلوگیری از" کارتر نوشت.

اتصال با خبرنگار Devan پاتل: @DevanJPatel (توییتر) و یا devan.patel@naplesnews.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن