مهر زنی starthistle خاردار مشکل

Leimone Waite استاد باغبانمنتشر شده 8:00 AM EDT ژوئیه 18 سال 2020پرسش: من یک گوشه ای از ملک من است که یک پچ از

توسط ABTINNEWS در 28 تیر 1399

پرسش: من یک گوشه ای از ملک من است که یک پچ از starthistle. من به رسمیت نمی شناسد آن را تا زمانی که شروع به گل. من در حال حاضر یک تکه ای بزرگ از این خاردار علف های هرز هستند که حداقل سه فوت قد و در حال حاضر گل. چگونه می توانم بهترین از بین بردن آن ؟

A. زرد starthistle گیاهی است با شاخ و برگ سبز است که تولید, روشن, خار مانند گل های زرد با برآمدگی های تیز در اطراف پایه. آن رشد می کند به ارتفاعات مختلف از شش اینچ به پنج فوت.

زرد starthistle (گونه centaurea solstitialis) معرفی شد و به ایالات متحده تصادف, اما آن را در حال حاضر را پوشش می دهد 15 میلیون هکتار در کالیفرنیا در نظر گرفته است و عمده علف های هرز از غرب ایالات متحده است.

این گیاه عمر طولانی سالانه که به رشد خشک و لکه های آن می تواند تولید 10,000 دانه در بوته در هر سال با 95 درصد از آنها قادر به جوانه زدن گیاهان جدید. بسیاری از این دانه ها جوانه خواهد در عرض یک سال, اما دانه باقی می ماند می تواند قابل دوام در خاک به مدت سه سال یا بیشتر. به دلیل آن است که عمیق, شدید ریشه عمودی اصلی زرد starthistle شکوفا خواهد شد که دیگر علف های هرز به مدت طولانی پس از خشک کردن.

کنترل و یا از بین بردن این علف هرز در یک سال غیر واقعی است. شما باید برای شروع با کاهش جمعیت فعلی و سرکوب تولید بذر. زیرا علف های هرز در حال حاضر گل زنی کردن و یا کشیدن شاید بهترین گزینه برای سرکوب تولید بذر در این سال است.

بیشتر باغبانی داستان:

در اینجا به همین دلیل پایان کدو کودک تبدیل قهوه ای

آوردن گرده به باغ خود را

سال آینده قبل از این گیاه شانس به شکوفه در نظر کشت پس از فصل بارانی و زمانی که خاک خشک است بنابراین هیچ بیشتر با جوانه زدن دانه. این را خواهد کشت نهال و گل و شروع به از بین بردن بذر در خاک است. علاوه بر کشت شما می توانید توده یونجه یا کاه در اواخر بهار و در اوایل مرحله گلدهی قبل از اینکه دانه ها تشکیل داده اند. چرا با گوسفند, بز و یا گاو — اما نه از اسب به عنوان آن بسیار سمی است به آنها نیز می تواند موثر باشد.

اگر شما یک پچ است که می تواند سیراب ایجاد یک رقابت گونه ها مانند چمن سایه می خاک و حفظ دانه از جوانه زدن.

هر دو پس از اورژانس و قبل از اورژانس علف کش ها در دسترس هستند برای کنترل زرد starthistle. وجود دارد یک علف کش به نام "ستاره خار قاتل" که در دسترس است در خانه و مراکز مهد کودک و خریداری می شود بدون مجوز. این عنصر فعال clopyralid است همان مواد تشکیل دهنده فعال به عنوان علف کش Transline که نیاز به مجوز. این علف کش هر دو پست و قبل از اورژانس خواص به طوری که آن را به رشد گیاه و جلوگیری از دانه های جوانه. آن را باید مورد استفاده در چمن چون آن آسیب چمن. هنگامی که علف های هرز را تعیین کرده است بذر آن را بیش از حد دیر به اسپری. یکی از محلولپاشی در اواخر زمستان یا اوایل بهار فصل بارانی خواهد بود موثر در پیشگیری از زرد starthistle از جوانه زدن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در کنترل زرد starthistle دیدن دانشگاه کالیفرنیا آفات توجه داشته باشید در https://bit.ly/30c3owZ.

این شستا استاد باغبان برنامه را می توان از طریق تلفن در 242-2219 یا ایمیل mastergardener@shastacollege.edu. باغبان دفتر کارکنان توسط داوطلبان آموزش دیده توسط دانشگاه کالیفرنیا برای پاسخ به باغبان' سوالات با استفاده از اطلاعات مبتنی بر تحقیقات علمی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن