St. Matthew را خانه اول خود را افسر ارشد پزشکی

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 19, 2020یک بازنشسته پزشک خانواده و حمایت ا

توسط ABTINNEWS در 30 خرداد 1399

یک بازنشسته پزشک خانواده و حمایت از مجتمع پزشکی که در آدرس کل فرد است که کمک به معالجه معتادان در St. Matthew خانه به دست آوردن چشم انداز جدید.

دکتر بیل برگمن نقل مکان از شهر نیویورک پس از بازنشستگی نزدیک به پنج سال پیش. او پیوست کارکنان غیر انتفاعی مبتنی بر ایمان اعتیاد و بی خانمان بهبود سازمان مستقر در ناپل در ماه مارس به عنوان اولین افسر ارشد پزشکی.

او برای اولین بار ملاقات Vann الیسون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت St. Matthew خانه در سرنوشت کلیسا یک سال یا بیشتر پیش و صحبت در مورد آنها St. Matthew خانه. برگمن یک تور و شروع به کار داوطلبانه در تخصص خود را در رهایی از استرس, تکنیک های به ساکنان.

یک کار تمام وقت به عنوان افسر ارشد پزشکی ایجاد شده در بخش به کمک آدرس رمان coronavirus بود که شروع به گرفتن نگه دارید در جنوب غربی فلوریدا الیسون گفت.

برگمن نیست و پرداختن به بیماری های پزشکی در یک کلینیک تنظیم. او تمرکز اصلی است کار با ساکنان برای تحقق بخشیدن به آنها می تواند تبدیل به سالم در ذهن, بدن و روح و ماندن در آن راه.

نرم-صحبت های پزشک توصیف خود را به عنوان یک معلم چگونه مغز علم نشان داده است رفتارهای مخرب انگیزه ها و الگوهای فکری می تواند تضعیف بنابراین تفکر سالم و عادات به دست آوردن دست بالا.

"این واقعا می افزاید: به این ظرفیت برای افرادی که قادر به دست آوردن قدرت خود را بیش از اعتیاد" برگمن, 75, گفت:. "و شما ترکیب که با استرس و تکنیک های جدید در زمینه بهداشت و درمان, روانشناسی, آن را تبدیل به یک رویکرد یکپارچه."

St. Matthew دارای 250 کارمند در آن پناهگاه عملیات و پشتیبانی از کسب و کار و 350 ساکنان در بهبود مکان در ناپل الوا و LaBelle.

این سازمان نیاز به کسی با, پزشکی, پس زمینه برای کمک به قرار دادن به عمل آرایه ای از ایمنی و دستورالعمل های قرنطینه از دولت وزارت بهداشت و CDC.

"همانطور که همه چیز تکامل, دکتر برگمن وزن در کسانی که همه چیز" الیسون گفت.

این تصمیم به محدود کردن مصرف به مردم از جنوب غربی فلوریدا به دلیل COVID-19, الیسون گفت.

برگمن است بخشی از مصرف بررسی برای ساکنان جدید و کمک می کند تا با تصمیم گیری در مورد ایمنی و محدودیت برای داوطلبان ساکنان و کارکنان با توجه به COVID-19, الیسون گفت.

زمانی که فرماندار شروع به بلند کردن اجسام در کسب و کار و سنت متی قادر به دوباره باز کردن آن نیم دوجین صرفه جویی فروشگاه برگمن کمک به تصمیم گیری در مورد ایمنی برای کارکنان و عموم الیسون گفت.

"داشتن یک مدیر پزشکی, ساخت فروشگاه صرفه جویی تصمیمات بسیار غیر متعارف در این راستا" الیسون گفت. "اما آن است که واقعا در مورد پیامدهای پزشکی یا بهداشت عمومی مفاهیم."

ده ها تن از کارکنان و ساکنان برنامه فرستاده شده اند برای COVID-19 تست و در حالی که بسیاری آمده اند به منفی یک تعداد انگشت شماری در ایممکلی آزمایش مثبت حدود 10 روز پیش الیسون گفت.

که به معنای لگد زدن در قرنطینه قوانین استفاده از ولف آپارتمان در دروازه طلایی برای جداسازی. St. Matthew را صاحب آپارتمان پیچیده ای است که به طور سنتی استفاده می شود به عنوان مسکن موقت.

جزئیات: Coronavirus را به چالش کشیده است پناهگاه بی خانمان با خطرات جدید است. چگونه آنها در حال تنظیم

برگمن گفت: سطح استرس هستند تا به دلیل همه گیر و نیاز مردم به آن آدرس خوردن مواد غذایی مغذی و متمرکز بر سلامت خود را.

"ما به خصوص می خواهید برای محافظت و تقویت سیستم ایمنی بدن ما قادر به مقابله با COVID بلکه برای محافظت از ما اگر یکی دیگر از ویروس پایین می آید خط و یا اگر وجود دارد یک موج دوم" برگمن گفت.

کوشا حرفه ای

برگمن به ارمغان می آورد به سنت متی خانه حرفه ای پس زمینه است که ریشه در بهداشت عمومی.

او مدرک پزشکی خود را از دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک در سال 1970 و تکمیل یک کمک هزینه تحصیلی در دانشگاه کلمبیا. او بعد از فارغ التحصیل آموزش در دنور کلی بیمارستان در سال 1971.

که در آن او شروع به تحقیقات به سلامت پیشگیری و چگونه آن را می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های جدی است. او به شهر نیویورک برای یک سری از مشاغل کار با نیازمندان جمعیت.

جزئیات: ایممکلی بالا نرخ COVID-19 تساوی بازگشایی هشدار از بین المللی امداد رسانی گروه

او برای شهر نیویورک وزارت بهداشت و به عنوان کارکنان پزشک در Rikers Island, نوجوان بازداشتگاه پناهگاه. او پزشک ارشد در سابق برانکس خانه از بازداشت در نیویورک که در آن او را دیدم دست اول چگونه رفتار شخصی و اثرات بهداشتی.

برگمن به کالیفرنیا نقل مکان کرد و مشغول به کار در اتاق اورژانس بيمارستان و بازگشت به نیویورک برای باز کردن خود را یکپارچه تمرین پزشکی خانواده.

او در طول زندگی حرفه ای درگیر در سلامت جامعه تلاش شده است اشتیاق او گفت:.

او صرف یک دهه در کلرادو که در آن او تا به حال یک خصوصی پزشکی خانواده عمل و راه اندازی یک سازمان غیر انتفاعی است که ارائه برنامه های آموزشی در شیوه زندگی برای ارتقاء سلامت.

جزئیات: بهداشت و درمان شبکه باز می شود $15M نیکولز جامعه مرکز بهداشت در گلدن گیت

وقتی که می آید به بازیابی اعتیاد برگمن گفت: علم مغز نشان داده است آن است که ممکن است برای غلبه بر عدم تعادل بین قسمت فوقانی و تحتانی مغز برای کمک به بهبود است.

تا زمانی که مردم متوجه وجود یک "مغز اختلال" آنها خود را سرزنش احساس شرم و ناتوان در برابر دوره نقاهت بعد از اعتیاد به, او گفت:.

علم مغز چگونه عمل می کند و می تواند جدید مدارات و رهایی از استرس, تکنیک, ها دو عنصر از برنامه های خود را با ساکنان.

"این چیزی است که بیش از یک دوره از زمان مردم شروع به دست آوردن بینش در" برگمن گفت. "این یک فرایند است و زمان می برد. بسیاری از آن است که بر اساس عوامل فردی. هر کس یک فرد تاریخ است."

عنصر دیگری از آنچه او در مورد این است که چگونه یک رژیم غذایی فقیر و قند خون تاثیر می گذارد مغز صداقت برگمن گفت.

"این چیزی است که بسیار چالش برانگیز است برای همه ما," او گفت:. "ما تبدیل شده اند در بسیاری از راه های کشور و حتی جهان از فست فود و غذاهای بسته بندی شده و این است که کمک به بهبود مغز ما است."

او می بیند که چگونه ساکنان در سنت متی ما متمرکز شده خود را بازیابی و با ارزش است. مردانی که اجرا بندر LaBelle مسافرخانه و مرکز همایش های متعلق به سنت متی وجود دارد برای شش ماه پس از اولیه 28 روز در ناپل برنامه های بازیابی.

"من یک معلم هستم در بسیاری از راه و معلمان همیشه به دنبال خوب دانشجویان و افرادی که می خواهید به یاد بگیرند که" او گفت:. "مردان در LaBelle واقعا می خواهید به یادگیری. من بسیار تحت تاثیر قرار با چه صمیمانه و اختصاص داده شده به آنها در بازیابی آنها."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن