سنت لوسی شهرستان در نظر تعویق انداختن $2.6 متر در جاده, پروژه های دیگر به عنوان فروش-مالیات بر درآمد wanes

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:39 PM EDT Apr 24, 2020ST. لوسی شهرستان — پروژه های با بودجه نی

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1399

ST. لوسی شهرستان — پروژه های با بودجه نیم درصد مالیات بر فروش رای دهندگان مورد تایید دو سال پیش هستند در معرض خطر تاخیر به دلیل کاهش در هزینه های مصرف کننده ناشی از کوروناویروس.

حدود 2.6 میلیون نفر را باید قطع شود از county, لیست پروژه های تامین مالی از طریق مالیات بر فروش, شهرستان, مدیر, Howard Tipton گفت.

"در این زمان ما در حال ارائه به تاخیر پروژه ها نیست بلکه پیشنهاد برای از بین بردن هر گونه پروژه ها" Tipton گفت.

در نوامبر سال 2018 رای دهندگان تصویب افزایش فروش-نرخ مالیات از 6½ درصد به 7 درصد برای 10 سال به پرداخت هزینه برای جمع شدن از جاده های زهکشی و آب-پروژه های با کیفیت. استان و در شهرستانها ایجاد لیست خود را از پروژه های.

بیشتر: Stay-at-home ساکنان تقویت زباله وانت 13 درصد در پورت سنت لوسی, St. Lucie شهرستان

در پورت سنت لوسی و فورت پیرس گفته مقامات آن را زودرس می گویند چگونه یک رکود اقتصادی خواهد تاثیر پروژه های خود را.

دولت های محلی باید در عین حال به تاثیر از آنجا که مالیات جمع آوری شده توسط خرده فروشان در ماه مارس شد و به دولت ارسال شد در مارس و دولت توزیع خواهد که پول را به شهرستانها و استان ها در ممکن است.

از ژانویه تا مارس در فورت پیرس جمع آوری $487,467 از مالیات اضافی کمی بیش از $445,000 آن انتظار داشتم که با توجه به مقامات شهرستان. پورت سنت لوسی دریافت حدود 2.1 میلیون در حالی که انتظار $1.9 میلیون دلار به گفته مقامات شهرستان. این شهرستان با دریافت 4 میلیون دلار که برای مدت زمان, اما گفت که از آن انتظار می رود برای دریافت 10 میلیون دلار در سال. یک مقدار برای سه ماه اول در دسترس نیست.

بیشتر: Coronavirus نیروهای حیوانات-کنترل تغییرات در سنت لوسی شهرستان: هیچ وانت از strays پارس سگ

"آنچه که ما شاهد نشانه هایی است که ما می توانیم انتظار فروش-مجموعه های مالیاتی برای کاهش چنین به عنوان بسته کسب و کار به خصوص بسیاری از رستوران ها و بسیاری از ساکنان شده است furloughed یا گذاشته" شهرستان سخنگوی اریک گیل گفت.

حتی اگر وجود دارد عجله از هیستری خرید در شروع این بیماری همه گیر است که می تواند صدمه دیده است دولت های محلی به جای کمک کند.

"بسیاری از مواد غذایی خرید نیست مشمول مالیات" Tipton گفت. "بنابراین افزایش در فروش در خارج و Publix ممکن است افزایش مالیات بر فروش مجموعه. به حدی که مردم در حال خرید مواد غذایی-موارد مربوط به جای عادی خود را مشمول مالیات خرید وجود دارد می تواند تاثیر منفی بر فروش-مالیات بر مجموعه."

شهرستان کارکنان در حال بررسی پروژه های است که می تواند به تعویق افتاده. این پروژه ارائه خواهد شد به مالیات بر فروش پروژه نظارت کمیته نه عضو گروهی از ساکنان منصوب شهرستان کمیسیون برای نقد و بررسی هر پروژه.

"ما همچنین انتظار وجود دارد که در دراز مدت اثرات" گیل گفت: "از آنجا که حتی زمانی که همه چیز شروع به باز کردن آنها به احتمال زیاد خواهد شد نه بازگشت به حالت عادی برای مدتی و حتی زمانی که همه چیز به 'عادی' افرادی که از نظر مالی تحت تاثیر این رویداد به احتمال زیاد به کاهش هزینه های خود را.".

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن