سنت لوسی شهرستان صورتحساب McCulley خدمات دریایی $22,612 برای طوفان دوریان تلاش های امدادی

Keona گاردنر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:41 PM EDT Jun 12, 2020ST. لوسی COUNTY— شهرستان می خواهد یک دری

توسط ABTINNEWS در 24 خرداد 1399

ST. لوسی COUNTY— شهرستان می خواهد یک دریایی نجات شرکت مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک مجموعه سایت برای طوفان دوریان تلاش های امدادی به پرداخت $22,612 برای استفاده از بندر فورت پیرس به اسکله کشتی های مورد استفاده برای ارسال تجهیزات به باهاما.

این شهرستان می گوید McCulley خدمات دریایی مدیون پول به خاطر آن متهم حداقل یک شرکت به استفاده از بارج به ارائه توالت های قابل حمل, دوش, مواد غذایی و آب و پوشک و لباس های خود را برای کمک به مناطق در باهاما ضرب و شتم توسط دوریان.

طوفان دوریان یک دسته 5 طوفان با باد 185 مایل در ساعت ناودان به این کشور جزیره ای در سپتامبر. 1 و سپس متوقف بالای آن است. طوفان کشته شدن حدود 70 نفر در باهاما و تخریب حدود 13,000 خانه و کسب و کار, ترک 70,000 مردم بی خانمان.

بیشتر: فورت پیرس راه حل دراز مدت برای پارکینگ در ساحل ممکن است یک پارکینگ

"ما سعی کردیم همه چیز را که ما می تواند برای کمک به مردم باهاما گفت:" جک McCulley معاون رئیس جمهور از لجستیک دریایی و نجات شرکت. "من حدس می زنم no good deed می رود مجازات."

بیشتر: باکتری های هشدار دهنده: Stuart Sandbar در رودخانه هند تالاب اضافه شده به سایت به اقامت در خارج از آب

پنبه تدارکات تگزاس استخدام McCulley دریایی به تحویل تجهیزات در حال بارگذاری مانند توالت های قابل حمل, آشپزخانه, مصالح ساختمانی, تخته سه لا, فریم, چوب, سقف زونا و ایزوگام به تجهیزات به فریپورت.

McCulley اذعان می کند این شرکت استخدام شد برای تحویل ساختمان, لوازم و تجهیزات, اما بخش عمده ای از منابع او تحویل داده بودند اهدا شده توسط مردم و موسسات خیریه که می خواست برای کمک به.

این بارج ساخته شده و متوقف می شود در Freeport, Man-O-War Cay و امید شهر.

"به ما گفته شد که ما تنها شرکت مجاز از آنجا که ما تا به حال یک قرارداد با شهرستان گفت:" جک McCulley.

بیشتر: اینجا جایی است که برای پیدا کردن بهترین غذای روح رستوران در ساحل گنجینه

بیشتر: آتش سوزی 36-قایق پا در فورت پیرس

در سپتامبر. 17 شهرستان جلسه کمیسیون این گروه به تصویب یک قطعنامه به صرف هزینه های بندری برای سازمان های غیر انتفاعی کمک در کمک های بشردوستانه به باهاما. شهرستان و حتی تا آنجا پیش رفت به انکار استفاده از این بندر به سایر عروق که می خواستم به استفاده از پورت و کارگردانی آن عروق به McCulley.

قطعنامه منقضی شده Oct. 1.

"McCulley معتقد بود آن را تحت misimpression که هزینه ها خواهد بود و همگان به موجب هیئت مدیره تصمیم به صرف dockage هزینه های غیر انتفاعی و اشخاص که درگیر در تلاش های امدادی," دستیار دادستان شهرستان هدر جوان نوشت: به کمیسیون. "McCulley است برای سود شرکت با این حال و در نتیجه واجد شرایط دریافت هزینه چشم پوشی."

Keona گاردنر را پوشش می دهد و شهرستانها از پورت سنت لوسی و فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان است. تماس با او در 772-221-4206 یا keona.gardner@tcpalm.com با اخبار راهنمایی.

اگر دوست دارید مقالات مانند این و می خواهید بیشتر محلی-پوشش خبری از TCPalm لطفا عضو شوید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن