SpaceX و ناسا را تاریخ با راه اندازی فضانوردان از مرکز فضایی کندی

Emre کلی فلوریدا امروزمنتشر شده 4:37 PM EDT مه 30 سال 2020یک موشک فالکون 9 را محکم تعریف ستون آتش پاره را از ط

توسط ABTINNEWS در 11 خرداد 1399

یک موشک فالکون 9 را محکم تعریف ستون آتش پاره را از طریق آسمان بالاتر از مرکز فضایی کندی در شنبه بز فضانوردان ناسا باب Behnken و داگ هرلی در یک ماموریت تاریخی نزدیک به یک دهه در ساخت.

آمریکا spaceflight جاه طلبی بودند به دقت متعادل در 3:22 بعد از ظهر شروع از پد 39A SpaceX خدمه اژدها اقدام به عنوان تکیه گاه بین آخرین شاتل فضایی پرواز در سال 2011 و بالقوه آینده مملو از crewed تجاری راه اندازی به ایستگاه فضایی بین المللی.

"تبریک به شما و این تیم برای اولین بار انسان سوار برای فالکون 9," Hurley, بازنشسته سپاه تفنگداران دریایی سرهنگ و فرمانده ماموریت گفت: از مدار. "این باور نکردنی بود. من همه کار سخت و تشکر برای سوار شدن به فضا است."

Behnken یک نیروی هوایی سرهنگ همچنین تشکر SpaceX تیم "قرار دادن آمریکا را به پایین مدار زمین از سواحل فلوریدا."

صدها نفر از افراد برجسته و کارکنان خود را رئیس جمهور تهمت, معاون رئیس جمهور, پنس, SpaceX مدیر عامل Elon Musk و حداقل نیم دوجین فعلی و سابق فضانوردان – بودند دست به شاهد 230 فوت خودرو صعود و پس از آن مرحله اول جدا شده و به زمین البته من هنوز هم شما را دوست دارم هواپیماهای بدون سرنشین کشتی.

فقط 12 دقیقه پس از پرتاب خدمه اژدها جدا از این موشک را به مرحله بالایی باعث فعال شدن آن انرژی خورشیدی شروع به ارائه قدرت به فضاپیما سیستم. تیم تماشای زنده SpaceX در دفتر مرکزی خود در کالیفرنیا را تشویق می کردند.

"آن بوده است نه سال پس از ما راه اندازی کرده ایم فضانوردان آمریکایی در آمریکا راکت از خاک آمریکا" ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت: پس از راه اندازی. "و در حال حاضر آن را انجام داده است. ما آن را انجام داده اند."

میزبانی پرواز بود پد 39A همچنین راه اندازی سایت برای آخرین مستقر در ایالات متحده crewed ماموریت شاتل فضایی برنامه STS-135 در جولای 8, 2011.

"من شنیده ام که (راه اندازی) سر و صدا قبل از, اما آن را کاملا متفاوت احساس زمانی که شما تیم خود را در آن موشک. آنها آمریکا را تیم" Bridenstine گفت.

از شروع علائم آغاز تقریبا 19 ساعت سفر به مدار پاسگاه اختصاص داده شده به علم که در آن فضانورد کریس کسیدی و فضانوردان آناتولی Ivanishin و ایوان Vagner در حال انتظار برای کمک به باز کردن خدمه اژدها تخم. پس از متصل کردن در یکشنبه Behnken و هرلی را صرف یک تا چهار ماه در هیئت مدیره بسته به تظاهرات ماموریت نیاز دارد. یکی از جدول زمانی محدود کردن عوامل خدمه اژدها انرژی خورشیدی که معتقد به تخریب عملکرد پس از 114 روز.

قبل از آنها وارد اواز یا موسیقی دو نفری خواهد شد که دو فرصت به صورت دستی خلبان خود کپسول: یکی "far-field" تلاش و دیگری در مورد 720 پا از ایستگاه. تقریبا 30 دقیقه مانور بدهد سابق فضانوردان شاتل خود را برای اولین بار احساس برای چگونه خدمه اژدها مگس خارج از شبیه سازی است.

آنها همچنین باید یک فرصت به حدود هشت ساعت خواب بیش از حد.

اگر همه می رود با توجه به طرح کپسول باید بارانداز در ISS در 10:27 صبح به وقت شرق یکشنبه پس از هچ باز در 12:45 p. m. و مراسم استقبال 30 دقیقه بعد. تمام حوادث خواهد بود پخش در nasa.gov/nasatv.

شنبه پرواز, شناخته شده به عنوان خدمه اژدها نسخه ی نمایشی-2 رسما پل شکاف سمت چپ توسط شاتل فضایی برنامه نهایی پرواز در ماه جولای سال 2011. یکی دیگر از برنامه شناخته شده به عنوان صورت فلکی توسعه داده شد به جای شاتل اما سرریز هزینه و سوء مدیریت مجبور مقامات به انصراف از آن در سال 2011 و ایجاد Commercial Crew Program در خود جای داده است.

تجاری خدمه در نهایت انتخاب SpaceX و بوئینگ – خدمه خود را اژدها و Starliner فضاپیما بود – تحت قراردادهای چند میلیارد دلاری برای بازگشت فضانوردان به ISS است. در بین ناسا پرداخت شد روسیه برای قرار دادن فضانوردان فضاپیمای سایوز. به عنوان از سال 2020 قیمت برای یک سایوز صندلی اجرا می شود حدود 85 میلیون.

در مقایسه با میراث برنامه های که در حال طراحی ناسا مقامات در اوایل این ماه اعلام کرد که خدمه تجاری برنامه ذخیره مالیات دهندگان برخی از $20 تا $30 میلیارد دلار است. SpaceX ارائه می دهد ارزان ترین قیمت در راه اندازی خدمات صنعت در حدود 50 تا 60 میلیون دلار در هر فالکون 9 ماموریت هر چند قیمت متفاوت بر اساس ظرفیت ترابری و مورد نظر در مدار.

به منظور با موفقیت کامل نسخه ی نمایشی-2 SpaceX نیاز به Behnken و Hurley بازگشت با خیال راحت از طریق زمین ورود مجدد و یک اقیانوس اطلس فرود. که قرار دادن این شرکت در مرحله تست برای خدمه اژدها آوردن آن به طور کامل بهره برداری و وضعیت صحنه را برای اولین عملیاتی ماموریت در حال حاضر میله میله برای Aug. 30.

قبل از پرتاب مشک پرسیده شد که چگونه او احساس خود را در مورد شرکت مسئولیت برای رساندن انسان به مدار یک کار به یاد ماندنی از لحاظ تاریخی متعلق به تنها تعداد انگشت شماری از سازمان.

"این یک رویا به حقیقت می پیوندند برای من و هر کس در SpaceX," او گفت:. "هنگامی که ما آغاز شده SpaceX در سال 2002 من واقعا انتظار ندارد در این روز رخ می دهد."

میلیاردر کارآفرین که او نیز سر تسلا گفت: اهمیت خود را از تیم ماموریت بیشتر احساس حاد زمانی که او ملاقات کرد Behnken و هرلی خانواده های این هفته است.

"ما به انجام همه چیز ما می توانید مطمئن شوید که پدران خود را دوباره به خانه خوب" مشک به یاد می آورد گفتن فرزندان خود را.

تماس با Emre کلی در aekelly@floridatoday.com یا 321-242-3715. او را دنبال کنید در Twitter, Facebook و Instagram at @EmreKelly. حمایت خود را از فضای روزنامه نگاری با اشتراک در floridatoday.com/specialoffer/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن