فضای دوستدار جمعیت زود می رسند با وجود بارندگی و تشویق به رغم ناامیدی

بریت Kennerly فلوریدا امروزمنتشر شده 7:05 PM EDT مه 27 سال 2020یادداشت سردبیر: این نگاه ویژه در این جمعیت در س

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

یادداشت سردبیر: این نگاه ویژه در این جمعیت در سراسر Brevard County برای فضای X Crew Dragon راه اندازی: Britt Kennerly نویسنده; همکاران ریک نیل اریک راجرز سوزی لئونارد تیم والترز جان تورس تیم Shortt, Craig بیلی d مالکوم Denemark.

جمعیت راه اندازی اولیه حتی اگر SpaceX خدمه اژدها نمی رود از پد 39A به عنوان برنامه ریزی شده.

Space Coast مردم محلی و بازدید کنندگان از صدها مایل دور ماند از طریق نم نم باران و بارندگی — حتی یک گردباد هشدار — قبل از نهایی اسکراب از اولین crewed راه اندازی از خاک ایالات متحده آمریکا از سال 2011 است.

مردم گرسنه به تماشای تاریخ در ساخت — و شاید مشتاق به خارج از COVID-19-مجبور انزوا ساخته شده راه خود را به کاکائو در ساحل. فضای نمایش پارک در تیتوسویل. جاده های کنار خیابان و مقابل متری در سراسر فضا ساحل.

جمعیت همراه با بارش شدید باران ریخت و به آرزو مشاهده لکه های سراسر بروارد قبل از نهایی اسکراب ماموریت اندک دقیقه قبل از برنامه ریزی 4:33 p. m. راه اندازی.

و حتی پس از کلمه کاهش یافته است که راه اندازی شد بدون رفتن بسیاری از ساخته شده برنامه ای برای بازگشت برای آینده تلاش برای شنبه.

"آیا شما می خواهید برای دریافت یک اتاق هتل برای شنبه شب؟" این سوالی است که از جیک میلز که فقط شنیده اسکراب اطلاعیه بر روی تلفن خود را از طریق SpaceX کانال یوتیوب. به گینسویل مهندس شبکه و 10 بستگان سفر کرده بود به کاکائو در ساحل اسکله به راه اندازی.

"Bummed ، اما ایمنی برای اولین بار راست پرسید:" میلز که دوستانی که کار را برای SpaceX.

"من ترجیح می دهند که صبر کنید تا شنبه به صورت سالم و امن راه اندازی نسبت به خم شدن قوانین و راه اندازی مخفیانه و غیربهداشتی است."

هنوز بسیاری از ماسک اندیش بودند در میان تماشاچیان. جمعیت به مراتب کوچکتر از برای مشخصات بالا راه اندازی از گذشته و بین COVID-19 بحران و بد آب و هوا ابدا جمعیت برآورد گردش برای هفته ها. ناسا تا به حال خواست تماشاگران به دور ماندن و تماشای آنلاین راه اندازی و یا در تلویزیون به دلیل بیماری همه گیر.

هنوز در اوایل بعد از ظهر ترافیک مسدود شده بود در A. Max آبجو پل در تیتوسویل. پل بزرگ شلوغ تر از قبل-زمان راه اندازی و شد دریایی از هزاران نفر از عبور و مرور به رهبری غرب پس از مالش دادن. این Beachline جاده بیش از موز رودخانه عنوان شرق و غرب بود و یک پارکینگ در اواخر بعد از ظهر جلوتر از برنامه ریزی 4:33 p. m. زمان راه اندازی.

و در حالی که جمعیت چند صد در کاکائو در ساحل اسکله نبود سنگین — ساحل بود و بیشتر بسته بندی شده از یک رو به آفتاب, قبل از همه گیر آخر هفته — کسانی که braved تند و طوفان شد و در ابتدا برای این رویداد.

قبل از ساعت 10 صبح surfers بودند ابتلا به امواج و خدمه تلویزیون بود قرار است تجهیزات خود را در Rikki ماورا میخانه در پایان این اسکله با دوربین های دیجیتال اشاره کرد و شمالا نسبت به راه اندازی سایت.

اسکله باز در ساعت 11 صبح و یک تعداد انگشت شماری از ناهار کاربران فیلتر در. اثر COVID-19 همه گیر آشکار بود: مقامات تعطیل اسکله از 2:30 تا 3:30 p. m. برای تمیز کردن و پاکسازی این منطقه است.

حدود 90 دقیقه قبل از برنامه ریزی, راه اندازی, زمان, سواحل خلیج فارس اقامت اولگا کول و خانواده اش پناه در زیر کاکائو در ساحل اسکله در طول یک رگبار.

او متولد و بزرگ شده در مولداوی یک کشور اروپای شرقی است که اعلام استقلال از اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991. او مطرح شد به حرمت فضانوردان — اما عینک سفید ناسا پیراهن شاهد تاریخی آمریکا راه اندازی.

"از آنجا که از گذشته از کشور اتحاد جماهیر شوروی ما جایزه فضانوردان. اما از آن است که یک معامله بزرگ" 24 ساله گفت: برگزاری 7-ماه-پیر دختر کاترین.

"فضای مشترک برای همه است."

اولگا و همسرش, جان کول — 23-ساله خود توصیف Elon Musk فن — وارد سهشنبه شب از سنت پترزبورگ.

"این واقعا جالب است که ما راه اندازی شده است در همکاری با روسیه و" جان کول گفت. "مهم نیست که چه تنش های سیاسی شده اند اتفاق می افتد, آن را واقعا سرد دیدن فضا بود که صلح آمیز مرزی که در آن وجود دارد هیچ دشمنی."

بیشتر: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد SpaceX بنیانگذار Elon Musk

بیشتر: آنچه شما نیاز به دانستن در مورد SpaceX خدمه کپسول اژدها

دیگران بنا به ادعای خود مشاهده سایت های زود مایل به دریافت و پرداخت به ستارگان نقطه.

بیل و Robbin از روستاها پرداخت 40 دلار برای دو فضا برای پارک خود 35-پا Winnebago Sunstar موتور خانه در اسکله. توسط 9 صبح زن و شوهر به حال تمدید خودرو را پناه گاه و راه اندازی تاشو صندلی prepped برای تماشای ناسا راه اندازی پوشش در تلویزیون.

"این یک تاریخی راه اندازی. ما بازنشسته شد. و این چیزهایی که ما می خواهیم انجام دهیم. ما نمی خواهید آن را از دست" گفت: لایحه کیر, بازنشسته شهر نیویورک آتش نشان است.

در بندر کاناورال شام شروع به trickling زنگ زده غذاهای دریایی & صدف نوار فقط قبل از ظهر. در 50 درصد ظرفیت این رستوران دارای حدود 150 نفر است.

"ما در حال در آوردن, کسب و کار, قطعا, اما آن چیزی است که ما می خواهم به در آورد." گفت: زنگ زده فیشر صاحب. "فقط مدیریت مردم است چیزی که مطمئن شوید آنها رفتار کنند."

کتی و جان Mayes و دختر خود را Meghan از Gatlinburg, تنسی, drove all night برای رسیدن به Space Coast در زمان راه اندازی.

"فقط به آن به تعویق افتاد" کتی گفت: با خوشخو بالا انداختن.

"اما ما می دانستیم که امکان بود" جان گفت.

خانواده بهره وری منقسم زمانی در Indialantic و صرف زمان در Brevard County برای چندین سال.

حتی اگر آنها از دست رفته, راه اندازی, آن را نمی خواهد یک هدر رفته سفر کتی و مگان گفت: Meghan خواهد شد از رفتن به مدرسه فارغ التحصیل در کانزاس سیتی میسوری به مطالعه اپرا در پاییز و فضای ساحل ماجرا را به عنوان "یکی از آخرین مادر-دختر در ساحل مطابق با سفر" قبل از او می رود.

با وجود دلتنگ آب و هوا در Indialantic ساکن لورن Sylvester ساخته شده برنامه ای برای سر به ساحل به عنوان زمان راه اندازی در نزدیکی کشید اما که از طریق کاهش یافت.

پس از شاهد یک پرتاب شاتل نزدیک Sylvester به خوبی آگاه از اهمیت تاریخی از خدمه اژدها ماموریت و آنچه قرار می دهد "فضا" در "Space Coast."

بدون شک او می تواند وجود دارد که راه اندازی در نهایت اتفاق می افتد. و او را نگه داشتن فضانوردان در نماز خود را قبل ، حین و پس از پرتاب.

"همانطور که من ایستاده در ساحل در Indialantic احاطه شده توسط همسایگان و دوستان ما تمام می شود, دعا برای همان چیز: یک پرتاب موفقیت آمیز و امن بازگشت" Sylvester گفت.

تماس با Kennerly در 321-242-3692 یا bkennerly@floridatoday.com. توییتر: @bybrittkennerly Facebook: /bybrittkennerly

می خواهید بیشتر خبر ؟ پشتیبانی محلی نگاری و تبدیل شدن به یک مشترک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن