'فضا را برای مردم پخش': می تواند شمالی دولت بیابان بود واحه برای کسانی که مشتاق به فرار از خانه ؟

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنانتشار: 10:10 AM EDT 28 مه سال 2020به عنوان فصل گردشگری آغاز می شود, صاحبان هتل ما

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

به عنوان فصل گردشگری آغاز می شود, صاحبان هتل مارینا اپراتورها و مدیران رستوران در سراسر شمال کشور در حال انتظار برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد با کروناویروس محدودیت هایی که کنترل اقتصاد کشور در بهار امسال.

که برای آنها به دنبال به دفتر والی و اینکه آیا COVID-19 همچنان به گسترش است. هنگامی اتفاق می افتد که خانواده ها شده اند که cooped تحت stay-at-home سفارشات خواهد شد مشتاق به رفتن به تعطیلات گفت: Matt دویل مدیر کل دریاچه شستا غار.

"ما در حال رفتن به یک رسم در اینجا پس از آن منتشر شد" دویل گفت: از فرماندار محدودیت در کسب و کار بود. "دوم ما باز ما در حال رفتن به آب گرفتگی."

این غار که باد به کوه سنگ آهک در اطراف دریاچه شستا تکیه به شدت بر روی گردشگران از خارج Shasta County است. غار هر چند بسته شده اند پس از 19 مارس ،

لوری بیکر مدیر عامل شستا-آبشار سرزمین عجایب انجمن گفت: صنعت گردشگری را در آمار به دلیل coronavirus محدودیت. اما او همچنین فکر می کند آن را به گزاف گویی.

"ما فکر می کنیم وجود دارد بسیاری از مقید کردن تقاضا برای افرادی که می خواهید به دور" گفت: بیکر که سازمان ترویج گردشگری در هشت Northern California counties.

سفر و گردشگری است که یک جزء اصلی از شمال به اقتصاد دولتی است. افرادی که سفر کرد و در آنجا ماند در هتل اردو و دیگر مسافرخانه تولید حدود 1.2 میلیارد دلار در شاستا-آبشار منطقه هشت شهرستان با توجه به دین Runyan همکاران پورتلند اورگان است که تجزیه و تحلیل اثرات اقتصادی سفر و گردشگری.

"این (گردشگری) کاملا مهم است. آن را یکی از صنایع بزرگ از اینجا گفت:" دویل که او نیز در شاستا-آبشار سرزمین عجایب اعضای هیأت مدیره کانون.

با کمی تولید در منطقه و صنعت چوب دیگر کارفرمای بزرگ آن دهه پیش اقتصادی راننده باقی می ماند گردشگری و سفر, او گفت:.

شمال دولت شامل نمرات مکان به چلپ چلوپ در آب سوار بر مسیرهای بازدید آتشفشان پیاده روی به آبشار, شکار, ماهی و یا فقط به دنبال تنهایی و استراحت و تجدید.

سفر تولید شده حدود 96 میلیون دلار در دولت های محلی و مالیات بر درآمد و 12,360 شغل در این شهرستان را تشکیل می دهند که شاستا-آبشار منطقه با توجه به دین Runyan.

"این واقعا پشتیبانی از استاندارد ما از زندگی و کمک می کند تا بهبود استاندارد زندگی" بیکر گفت.

زمانی که بازاریابی شمال, دولت, مردم مانند بیکر مشتری جلب کردن این منطقه بسیاری از, هوای آزاد, ارائه, از شاستا لیک این ساعت آفتابی, پل, رودخانه ساکرامنتو و Whiskeytown دریاچه به Burney آبشار گدازه تخت یادبود ملی تثلیث آلپ, Mt. شستا و Lassen آتشفشانی پارک ملی.

مگان پترسون یک سخنگوی Siskiyou توسعه اقتصادی شورای اسلامی گفت: سازمان ترویج فعالیت هایی که امکان استفاده از این منطقه را در فضاهای باز.

متعددی وجود دارد که از راه دور اما گسترده و خوبی نگهداری بزرگراه دولت — مانند بزرگراه 96, 97, 3, 89 و 139 — که بسیار عالی برای RV و موتور سیکلت تور, او گفت:. همانطور که در خیلی از جنوب, دولت, Siskiyou County متعدد مناطق بیابانی که در آن مردم نیز می توانید دریافت کنید و تمرین های اجتماعی فاصله.

مانند Shasta County, وجود دارد, آبشارها در Siskiyou County که در قرعه کشی هزاران نفر از بازدید کنندگان سالانه از جمله سه McCloud می افتد پرچین Creek Falls Sweetbrier می افتد و جن وپری می افتد.

گردشگری مروج باید به راه رفتن در یک خط خوب بین تشویق سفر به Siskiyou مکان و مراقب باشید به سیل زده جوامع کوچک و احترام اجتماعی فاصله دستورالعمل, او گفت:.

در سطح دولت و مقامات انتظار به از دست دادن حدود 72.1 میلیارد بازدید کننده در هزینه ها در سال 2020 با توجه به این ویروس است. که حدود نیمی از این پول تولید شده در سطح ایالت در سال 2019, مقامات گفت.

"داده ها نشان می دهد چقدر حیاتی گردشگری است که به کالیفرنیا اقتصاد و چرا باید آن را ترمیم زمانی که ما کنترل و در نهایت غلبه بر این شیوع بیماری مرگبار" گفت: کارولین Beteta, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت بازدید کالیفرنیا در بیانیه ای گفت.

در حالی که ابرهای تیره از دست دادن و چسبیدن بیش از حد از کالیفرنیا صنعت گردشگری وجود دارد جیب از سفر آفتاب در گلدن استیت.

به مدت دو ماه در یک ردیف تعداد بازدید کنندگان به Whiskeytown ملی منطقه تفریحی خارج ردینگ است بالاتر از حد متوسط.

"ما به خوبی بالاتر از نرمال" گفت: جاش Hoines, سرپرست در Whiskeytown. و مردم می توانند با بازدید از این منطقه با خیال راحت. "وجود دارد مقدار زیادی از فضای برای مردم به گسترش در اطراف در اینجا," او گفت:.

تعداد بازدید کنندگان به Whiskeytown در آوریل 105,425 بیش از دو برابر میانگین تعداد بازدید کنندگان برای مه, او گفت:. Whiskeytown ملاقات بود که 13 درصد بالاتر از حد متوسط در مه, او گفت:.

Whiskeytown بازدید کنندگان به احتمال زیاد به دنبال فرار از که پناه در خانه در حالی که بچه ها از مدرسه و بسیاری از مردم در حال کار است.

جمع در رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom مارس 19 stay-at-home منظور تشویق کلمات برای ساکنان به خارج از منزل برای تفریح زمانی که مردم به خاطر اجتماعی فاصله.

"آن را OK به خارج رفتن برای یک پیاده روی به ورزش و شرکت در فعالیت های سالم به عنوان طولانی به عنوان شما در حفظ امن فاصله فیزیکی از 6 فوت و جمع آوری تنها با اعضای خانواده خود" فرماندار را می گوید.

بیکر و دیگران در این صنعت گفت: پس از سفر از محدودیت ها برداشته صنعت گردشگری را انتخاب کنید تا دوباره.

"ما در حال رفتن به یک ضربه. ما می رویم به کمتر از ما استفاده می شود به, اما ما به شما بازیابی," او گفت:.

چرا که گردشگری یک کار فشرده بخش اقتصادی آن می تواند ایجاد شغل سریع تر از بخش های دیگر اقتصاد, Visit California, مقامات گفت. این سازمان اشاره کرد که در طول رکود بزرگ به طور کلی کالیفرنیا اشتغال کاهش 8.6% اما در طول رکود اقتصادی, سفر و گردشگری, مشاغل غوطه ور تنها 5.6%.

"گردشگری در کالیفرنیا واکنش خواهد شد چرا که آن همواره پس از زلزله, آتش سوزی, the 9/11 حملات تروریستی و یا بحران اقتصادی" بازدید کالیفرنیا Beteta گفت.

سفر در اقتصاد

  • در هشت شهرستان شاستا-آبشار منطقه از شمال کالیفرنیا سفر تولید شده حدود 1.2 میلیارد دلار در هزینه های مستقیم در سال 2019.
  • سفر در این منطقه تولید شده حدود 96 میلیون محلی و مالیات دولت رسید.
  • وجود دارد 12,360 شغل در صنعت سفر و گردشگری در سال 2019 منطقه گسترده است.
  • دولت گردشگری مقامات انتظار $72.1 میلیارد دلار کاهش در هزینه های سفر در سطح ایالت به دلیل coronavirus.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب