جنوب غربی فلوریدا, سیاه, صاحبان کسب و کار دیدن فوران پشتیبانی پس از جورج فلوید تظاهرات

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 18, 2020در پی بالا-پروفایل مرگ ج

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

در پی بالا-پروفایل مرگ جورج فلوید برخی از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار در جنوب غربی فلوریدا دیده اند ابراز عشق و حمایت از مردم محلی است.

در دوران اخیر نه تنها سیاه صاحبان کسب و کار شده است کوبید توسط COVID-19 pandemic, اما آنها نیز تا به حال به رقابت با آشفتگی عاطفی است که همراه با شاهد بدنام تصویری از فلوید آخرین لحظات.

جورج فلوید بود مینیاپولیس, مردی که پس از درک چوین سفید افسر پلیس به زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه تا زمانی که او بی توجه. این حادثه دستگیر شد در یک ویدئو گرفته شده توسط یک تماشاچی را نشان می دهد و فلوید گریه که او نمی تواند نفس چند بار.

پس فلوید مرگ اعتراضات فوران در سراسر کشور و در سراسر جهان در محکومیت خشونت پلیس و خواستار تغییر دهید. چند تا از این اعتراضات رخ داده در محلی شهرهای ناپل و فورت مایرز.

در این مراسم برخی از اعضای جامعه بسیج در سراسر جنوب غربی فلوریدا, سیاه, صاحبان کسب و کار برای نشان دادن حمایت و عشق در طول زمان پر سر و صدا.

لوید مردم که صاحب ساحل برادران BBQ با همسرش سوزان گفت: او بسیار سپاسگزار برای حمایت از او دیده می شود از این منطقه طی چند هفته گذشته.

ساحل برادران BBQ عمل به عنوان یک کامیون مواد غذایی است که در خدمت به فورت مایرز و کیپ کرال منطقه است.

مردم گفت که اخیر اخبار-مطبوعات ستون که برجسته سیاه و سفید متعلق به رستوران در جنوب غربی فلوریدا به کمک جرقه برخی از پشتیبانی او دیده می شود.

از آنجا که مقاله زد هفته اول ماه ژوئن او گفت که دوست دارد در Facebook صفحه رفت و تا حدود 40% و کسب و کار را دیدم 15 تا 20% چشم انداز مثبت در مشتریان جدید است.

"ما تا به حال بسیاری از مشتریان جدید رسیدن به ما به دلیل تمام این وضعیت," او گفت:. "این یک چشم انداز مثبت در کسب و کار و آگاهی اجتماعی از ما بودن سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است."

"این بدان معنی است بسیاری," او اضافه شده است. "این بدان معنی است که مردم به دنبال تنوع و صاحبان کسب و کار ... من احساس فروتنی توسط آن و به برکت آن است. که کلیشه بودن در آمریکا آسان نیست اما به عنوان یک سیاه متعلق به کسب و کار در امریکا آسان است یا نه."

به طور مشابه به صدها نفر از دیگر صاحبان کسب و کار محلی مردم با تجربه شدید تلفات در طول coronavirus همه گیر است و هنوز هم احساس فشار است. او گفت که ساحل برادران کباب شد "قادر به انجام هر کاری" برای حدود سه هفته از زمانی که همه گیر آمار در ماه مارس طی آن مردم گفت: او از دست داده حداقل 2000 $در هر هفته درآمد.

و حتی در حال حاضر مردم گفت که تلاش برای پیدا کردن به اندازه کافی گوشت دشوار است زیرا برخی از فروشگاه ها تحمیل محدودیت چقدر می تواند خریداری شده است. در طول همه گیر برخی از بسته بندی گوشت می آمد گیاهان دیده می شود تعطیلی منجر به ترس از کمبود گوشت.

مردم گفت که او امیدوار نوظهور حمایت او تجربه می تواند کمک به به تا حدودی جبران ضرر و زیان او را دیده در طول شیوع بیماری است.

"با این جنبش به اعتقاد من ما به حمایت بیشتر," او گفت:. "من فکر می کنم در بلند مدت این کمک خواهد کرد."

مردم است که در کسب و کار مواد غذایی برای حدود 20 سال گفت: او رو به صنعت برای لذت از بودن قادر به خدمت و دیدن مردم از هر رنگ و خوردن مواد غذایی خود را.

"داشتن عشق به خانواده, دوستان و جمع آوری فقط همه چیز درست به نظر می رسد برای شروع خود من کسب و کار مواد غذایی," او گفت:. "مواد غذایی جهانی است. مواد غذایی به ارمغان می آورد همه با هم ... ما به شما خدمت می کنند برای من مهم نیست که در آن است. اگر آنها می خواهند به غذا خوردن می کنیم آنها خدمت می کنند."

در حالی که مردم احساس فروتن با غلیان احساسات مشتریان جدید او گفت: مردم محلی در این منطقه در حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار در یک زمان دشوار نیست یک شگفتی بزرگ است.

"کیپ مرجان جامعه محبت" او گفت:. "آنها همیشه خود را نشان داده پشتیبانی می کند. و پس از تمام ناآرامی ها در اینجا در امریکا, آنها نشان داده ایم حمایت خود را."

بیشتر از روزنامه نگار اندرو Wigdor: کارکنان در 8 بیشتر در جنوب غربی فلوریدا Publix مکان تست مثبت برای coronavirus

جود Paul مدیر کل فورت مایرز-بر اساس همجوشی غذا گفت که کسب و کار شده است در ماه های اخیر با توجه به همه گیر. کسب و کار متعلق به پولس پدر و مادر ژان و مگی معمولا caters بسیاری از مراسم عروسی در ناپل و در فورت مایرز که بسیاری از آنها لغو شده است از اوایل ماه مارس تا اواسط ماه ژوئن. اما اعضای جامعه در حال انجام آنچه آنها می توانند برای رسیدن و کمک در روزهای اخیر گفت: Paul.

او گفت: "کسب و کار هفته گذشته را ویژه "تور هائیتی" منو است که اجازه مردم به preorder وعده های غذایی و راه اندازی وانت بار. پل گفت: او را دیدم "بسیار کمی از مردم رسیدن" برای گرفتن تور هائیتی وعده های غذایی قبل از آنها فروخته شد.

"وجود دارد افرادی که در حال ساخت یک وجدان تلاش برای حمایت به عنوان بهترین که آنها می توانند" او گفت:. "این بسیار عمدی ... من احساس می کنم مانند سیاه, جامعه, بسیج, و آنها در حال تلاش برای ایجاد یک وجدان تلاش برای حمایت محلی خود را سیاه و سفید متعلق به کسب و کار است."

از روزنامه نگار دیو دورسی: رونی Lillard از فورت مایرز کاستن از مرگ دوست, مربی جورج فلوید

جنبش ساخته شده است که مردم متوجه وجود یک نیاز برای مردم قادر به تولید درآمد خود را ایجاد "نسل ثروت" را به جوامع خود, او گفت:.

"این چیزی است که در ناپل شما نمی بینید بسیاری از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار به طور کلی" او گفت:. "اگر وجود دارد یک راه که در آن وجود دارد می تواند بیشتر اقلیت متعلق به کسب و کار من فکر می کنم که می تواند بزرگ برای همه است."

"اگر من می بینم بیشتر مردم که شبیه من که متعلق به کسب و کار است که می تواند آن چیزی است که من می خواهم به تلاش برای," او اضافه شده است.

Jenner کاف مالک Ave کلی فروشگاه در خیابان ماریا گفت که آن را همیشه مهم برای حمایت از اقلیت متعلق به کسب و کار در جامعه است. اقلیت صاحبان کسب و کار, او گفت:, اغلب با چالش هایی که دیگران نمی مانند مشکلات در دسترسی به اعتبار و اجاره امکانات.

"بیرون آمدن از دروازه سخت تر است," او گفت:. "گاهی اوقات شما تبدیل شده قبل از مردم می دانند که دقیقا چه می خواهید انجام دهید. این همیشه بوده فقط کمی سخت تر است."

به عنوان صاحب کسب و کار کاف که دارای یک پس زمینه به عنوان یک اقتصاد معلم و هنوز هم برخی از خصوصی آموزش گفت: او را در مواجهه با چنین چالش های خودش.

بخوانید: "ما به شما کردم.' یک Collier معاون نگران راه رفتن با جورج فلوید معترضان. دو زن پا تا به همراهی او.

"این چیزی است که همیشه در حال حاضر," او گفت:. "حتی گاهی اوقات هنگامی که شما درخواست برای برخی از چیزهایی و یا به شما پیشنهاد خاصی برای قراردادهای شما می دانید که شما نقطه چین هر" من "و عبور هر" T. " شما کلمه بازگشت که 'ما هرگز در نظر گرفته شما بچه ها ... هنوز هم وجود دارد که مبارزه است."

"بسیاری از دانش آموزان من هیچ پایه دانش چگونه اقتصاد واقعا کار می کند," او اضافه شده است. "حتی اگر من می دانم که چگونه اقتصاد کار می کند, من هنوز هم موانع ورود به آن اقتصاد است."

کاف قویا معتقد است که راه حل بسیاری از مشکلاتی است که جامعه با آن مواجه است در حال حاضر راه حل های اقتصادی.

"اگر ما در رفع آن وجود دارد می تواند خیلی کمتر نابرابری در جامعه ما," او گفت:.

او گفت که به عنوان تأسف مرگ فلوید بود که پلیس نیست منبع مشکل. او گفت که نابرابری است که منبع مشکل.

"مردم تصدیق کرد که کمک خواهد کرد," او گفت:.

بیشتر آموزش و پرورش گفت: بروید یک راه طولانی در مبارزه علیه نابرابری و همچنین تصویب سیاست های است که آن را کمتر به چالش کشیدن به عنوان یک اقلیت صاحب کسب و کار. او همچنین تبلیغ اهمیت کمک به صاحبان دسترسی به برنامه های است که می تواند به آنها کمک کند.

"شما فقط می خواهم به ارزش," او گفت:. "من فکر می کنم اگر مردم درک کنند که این چیزی است که این گریه همه چیز در مورد. این گریه به ارزش. این گریه است که هر کس ارزش است."

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن