جنوب غربی فلوریدا هنر جامعه سوگوار یکی از آن ستون را از دست داده به COVID-19

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 24, 2020روشن, روشن, درخشان, ت

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

روشن, روشن, درخشان, تداوم.

به نحوی کلمات موسیقی محققان استفاده برای توصیف ویولن نیز مناسب دوروتی Munsch فورت مایرز زن که می خواهم که قبلا وقف که ابزار اولین صندلی در جنوب غربی فلوریدا سمفونی.

"حتی پس از او به بیمارستان در روزهای آخر او بود صحبت کردن به کارکنان بیمارستان در مورد سمفونی – به معنای واقعی کلمه تا آخرین روز. او از غرور و شادی" گفت: برادرزاده Tuckey Devlin.

کسب و کار پر جنب و جوش پیشگامی و هنر حامی مونی می توانست او را جشن گرفتند 94 تولد جمعه. به جای او درگذشت COVID-19 مارس در ترک خانواده و منطقه هنر جامعه بیبهره. Munsch یکی از فلوریدا بیش از 5,518 COVID-19 مرگ و میر در میان مجموع 389,868 موارد به عنوان ژوئیه 23.

"(ما) در تلاش برای درک اینکه چگونه او قرارداد این ویروس وحشتناک است که او را از ما دور شد و به سرعت گفت:" خواهر زاده Donna Starkweather. "ما حتی قادر به یک بنای یادبود برای او به دلیل مستند و همه چیز.

"من می خواهم بگویم ما خواهید بود با داشتن یک جشن زندگی خود را در ماه اکتبر اما ما فقط نمی دانم چه رفتن به رفتن به."

هر زمان که آن اتفاق می افتد وجود خواهد داشت مقدار به جشن می گیرند.

متولد دوروتی Devlin در بوستون او در حومه Brookline وسط کودک از پدر و مادر که با تشویق فرزندان خود به فرهنگی فعال است. برای دوروتی که به معنای یادگیری زود به صحبت می کنند آشکارا به یادگیری نواختن پیانو ("خیلی خوب" توسط او را برای پذیرش خود) و در حال توسعه گسترده ای از موسیقی.

پس از فارغ التحصیلی از Brookline دبیرستان او خودش را از طریق کسب و کار در کالج بوستون Tuckey دولین گفت. در اواخر دهه 1950 او فرود آمد و کار به عنوان منشی در شرکت آی بی ام در لس آنجلس راه اندازی یک کسب و کار حرفه ای Starkweather توصیف به عنوان چیزی کمتر از شگفت انگیز است.

مدت کوتاهی پس از آن او کار ارائه شده در آی بی ام به عنوان خدمات شخصی استاد راهنما در شهر نیویورک که منجر به تبدیل شدن این شرکت اولین زن مدیر.

بیشتر شبیه به این: "ما تا به حال یک دیوانه جادویی زندگی همراه': عضو ناپل خیریه جامعه می میرد از COVID-19

"او راه خود را حتی اگر او تا به حال کمی از یک چشم انداز موضوع و اندک کمی از lisp اما او قادر به فشار از طریق همه که و جلب احترام" دولین گفت. "او فقط به حال یک احساس سوختن است که او می تواند آن را انجام دهد و هیچ دلیلی وجود ندارد برای او نیست."

Munsch هرگز کودکان, اما, "او به من خراب و درمان من مثل یک پدر" Starkweather گفت. "او خنده دار, هیجان انگیز, دوست داشتنی و مهربان است."

Devlin پژواک که.

"او و من به اشتراک گذاشته اجازه دهید آن را به یک گوسفند سیاه و سفید جرقه در خانواده ما," او گفت:. "تحت قیمومت او و با معرفی او کمک کرد راه اندازی حرفه ای من (به عنوان یک هتل اجرایی). او تا Rolodex به من و معرفی من به رئیس و روسای جمهور و سران این و آن کردم و من آغاز شده است."

اولین بار, شوهر, درامر جیم Chappel شد آی بی ام بایگان, او گفت:, اما همسر او بود و شرکت های بزرگ ایستاده است.

"او اولین مدیر زن در سطح IBM در سراسر جهان" دولین گفت. "من دیده ام تصاویر, جایی که او تنها در یک اتاق بزرگ پر از مردان است."

بیشتر: ایممکلی کارگر می میرد و دو روز پس از کار در مزارع گوجه فرنگی

او در سمت چپ آی بی ام برای بانک چیس منهتن که در آن او به عنوان نیمکره غربی است معاون منابع انسانی است. در طول زندگی حرفه ای او ساخته شده آن را یک نقطه به گسترش دست به زنان دیگر پیوستن بشردوستانه انجمن های حرفه ای طراحی شده به پرورش زنان از جمله زنان فروم شورای ملی زنان سازمان ملل متحد وابسته نیویورک پرسنل مدیریت انجمن سازمان ملل متحد بین المللی دهه برای زنان و همچنین به عنوان رئیس جمهور استعداد بانک از کسب و کار برجسته زنان در ایالات متحده است.

در اواسط دهه 1980 پس از شوهرش جیم مرگ یکی از Munsch دوستان خود را دعوت به جنوب غربی فلوریدا. او را شیفته در محل و در کوتاه جهت خرید یک قطعه زمین در کیپ کرال.

بیشتر شبیه به این: 'محض شجاعت است که ما را هرگز فراموش نکنید": ناپل مادر که مبارزه مانند یک جنگجو " می میرد و پس از مبارزه با COVID-19

او سازنده خانه معرفی خود به ادگار کولمر بازنشسته تثبیت ادیسون اجرایی است. آن عشق در نگاه اول Starkweather می گوید و برای هشت سال زن و شوهر لذت می برد و فعال جامعه زندگی قبل از او درگذشت.

در سال 2002 او ازدواج چارلز Munsch که دوست داشت به سفر تا آنجا که او انجام داد.

"وجود ندارد قاره ای آنها تا به حال بازدید" خواهرزاده او گفت:. "آنها همچنین یک شور و شوق برای قایقرانی," او گفت: cruising خلیج فارس در قایق خود را "متین ، زن و شوهر متعلق به رویال پالم قایق بادبانی باشگاه Seadrifters و Buccaneers.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: فلوریدا, نوجوانان COVID-19 قربانی دریافت درمان اثبات نشده در صفحه اصلی قبل از مرگ در بیمارستان گزارش می گوید

در سال 1992 او می خواهم تبدیل شدن به رئیس جمهور از جنوب غربی فلوریدا سمفونی جامعه باقی مانده و پرشور هیئت مدیره عضو فعال و داوطلب. در طول یک دوره بحران مالی جدی برای سمفونی او تاسیس بسیار موفق هادی را دایره برنامه دولین گفت که "در نظر گرفته شده را به قدردانی به افرادی که بیشتر سخاوتمندانه با سمفونی و عمل به عنوان یک کاتالیزور برای آنها به بیشتر سخاوتمندانه ... او را از انجام هر کاری بر روی یک ad hoc اتفاقی اساس و او می دانست که اگر مردم احساس خاص آنها عمل درآمده است."

در سال 2013 زن و شوهر نقل مکان کرد به پوسته نقطه جایی که آنها همچنان به حفظ یک فعال اجتماعی و فرهنگی زندگی با هم تا زمانی که چارلی درگذشت اوایل سال گذشته است.

بیشتر: 'پدرم همیشه وجود دارد برای من': بونیتا اسپرینگز خانواده مرد جوانه بولاک می میرد COVID-19

در علاوه بر این به یک دیرین سمفونی مشترک و حامی جنوب غربی فلوریدا سمفونی او یک مشترک به فورت مایرز جامعه سری کنسرت می گوید: سمفونی مدیر امی Ginsburg. "هنگامی که چارلی درگذشت او از من دعوت کرد به همراه او به کسانی که در اجرای برنامه. من هنوز هم اشک تا زمانی که من فکر می کنم در مورد که صرف وقت با کیفیت با ... من ستایش دوروتی. (او) بود و پر زرق و برق و پیچیده است. من نگاه کردن به او به عنوان یک زن پیشگامی در شرکت های بزرگ امریکا و در عین حال او را به زمین گرم و برای همیشه لطفا برای جوان ... او خواهد بود به شدت از دست رفته توسط بسیاری از مردم در هنرهای نمایشی جامعه در اینجا, اما او حافظه های زیبا زندگی می کنند در موسیقی ما ایجاد شود."

بیشتر شبیه به این: دانشمند با استعداد جنوبی فورت مایرز مرد می میرد در 100 از COVID-19

به افتخار او

سهم در حافظه دوروتی Munsch می توان به جنوب غربی فلوریدا سمفونی 7500 کالج, Parkway, Suite 200, فورت مایرز 33907. تماس 239-418-0996 و یا کسب اطلاعات بیشتر آنلاین: https://www.swflso.org/donate/

– اگر شما می دانید کسی که فوت در لی و یا ذغال سنگ استان ها از ویروس و می خواهم به آنها افتخار توسط های خود و یا داستان خود را ایمیل SWFLBreakingNews@gannett.com خود را با نام و شماره تلفن و همچنین به عنوان نام شخص شما می خواهم به ما بگویید که در مورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن