جنوب بروارد رستوران Djon Pepaj باز می شود لذیذ بازار و رستوران در Indialantic

سوزی فلمینگ لئونارد فلوریدا امروزمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 2, 2020فروشگاه. ناهار خوردن. سالن.ای

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

فروشگاه. ناهار خوردن. سالن.

این کلمات خوش آمد می گوید رانندگان سفر به شرق از خیابان پنجم به عنوان آنها عبور Djon روستا بازار در Indialantic.

پس از تقریبا چهار سال از برنامه ریزی و ساخت و ساز در شمال, Brevard, رستوران Djon Pepaj باز از 18 ، 000 فوت مربع مقصد برای خوردن و نوشیدن و خرید در ژوئن 26.

بازار هنوز در آن نرم-باز کردن مراحل بنابراین برخی از مناطق نیست به طور کامل و در حال اجرا اما خریداران فیلتر شده در شنبه هل دادن چرخ دستی مجهز به نوشیدن دارندگان و کیف سبد و بررسی فضای روشن.

"این احساس بزرگ" Pepaj گفت: او به عنوان sipped یک لیوان شامپاین در پشت بام نوار ارائه می دهد که یک نمایی از اقیانوس اطلس. تاجر نیز دارای Djon استیک & خرچنگ خانه و شن و ماسه در ساحل در ساحل ملبورن و همچنین نوعی مار زهردار میخانه در Indialantic.

Pepaj برای اولین بار اعلام کرد که بازار در دسامبر 2016 گفت که او برنامه ریزی شده به مدل آن را پس از Eataly یک خوراک شناس خرید و ناهار خوری فروشگاه با مکان در شهرها از جمله نیویورک و شیکاگو و لاس وگاس.

از سال 2016: خوراک شناس مواد غذایی به جای شهر استوایی در Indialantic

بیشتر: خدمه تبدیل شهرستان استوایی اغذیه فروشی و مشروب فروشی به Djon روستا بازار در مرکز شهر Indialantic

او بسته شهرستان استوایی اغذیه فروشی و مشروب فروشی بود که اشغال یک نقطه در خیابان پنجم برای 15 سال در ماه نوامبر سال 2016 و در زمان بیش از سه ساختمان های مجاور برای شروع ساخت و ساز.

نتیجه یک خوراک شناس مواد غذایی است که امکانات گسترده ای انتخاب شراب از جمله 32 خود توزیع شراب در شیر; یک مزرعه به جدول رستوران; صدف نوار است که در خدمت هم سوشی رامش و dim sum; یک نانوایی و آجر فر پیتزا; غذاهای دریایی تازه و گوشت موارد; قهوه و اسپرسو نوار; یک حباب و martini bar; یک دلی; یک پیاده روی در سیگار humidor و پاسیو; یک خیابان تاکو بار; و یک نوار پشت بام.

در حالی که ساخت و ساز آغاز شده در اوایل سال 2017 Pepaj گفت او شده است فکر کردن در مورد ایجاد بازار برای بیش از 15 سال است.

"مفهوم که در آن مردم بودند, خرید لذت بردن از ناهار خوری احساس انرژی بود و در هیچ کجای شهر ما," او گفت:. "بنابراین من گفت:" شما می دانید شهر ما این نیاز دارد.' بنابراین من تصمیم به نزدیک شهر استوایی و اختصاص تمام انرژی من را که به زندگی در شهر ما."

تا کنون بازخورد مثبت بوده است. Pepaj صحبت به یکی از خریداران که گفت که او تا به حال بازدید سه بار در سه روز اول بازار باز بود.

بیش از 120 نفر برای استخدام فروشگاه. بسیاری از نوجوانان محلی کار خود را اولین شغل. اما وجود دارد مقدار زیادی از تجربه وجود دارد بیش از حد.

مدیر کل مایک Klenotich زد خوش شانس است بازار در ملبورن, آلی, مواد غذایی و زنجیره ای با یک فرقه زیر که بسته در اوایل این سال است.

Klenotich به ارمغان می آورد دهه مدیریت فروشگاه مواد غذایی به Djon روستا بازار همراه با برخی از محبوب جنبه های خوش شانس است. خوش شانس بیکن در دسترس است در مقابله با گوشت و جرعه جرعه و خرید تشویق است.

آشپز جو DeRenzi مشغول به کار در منهتن برای 30 سال و به عنوان یک نانوایی مدیر برای Publix برای 10. او جوک این است که بازنشستگی خود را ،

آشپز شیرینی هدر پورتر کار کرده است در رستوران های محلی از جمله مت Casbah.

Klenotich تماس کارل Delprete دست راست خود را کمک به با خرید و نظارت بر مواد غذایی ،

بروارد بومی گرت ولش که برنده Guy Fieri مواد غذایی رقابت نمایش "مرد مواد غذایی بازی ها" چند سال است که آشپز در مزرعه به جدول, رستوران, آشپزخانه خانه رعیتی. او یک منو است که شامل ظروف مانند ماهی تن nicoise سالاد و ceviche.

نیز وجود دارد شیا Griemsman کار کرده است که در چندین رستوران های محلی از جمله ناوچه را در اسکله Bar & Grill.

Klenotich است هیجان زده در مورد تیم آنها به مونتاژ.

"شما می توانید آنها را ببینید و لبخند زدن, و حتی با ماسک در," او گفت:.

و بله کارکنان در بازار پوشیدن ماسک.

باز کردن هر کسب و کار به خصوص یکی از این حوزه چالش برانگیز است اما Klenotich گفت: COVID-19 همه گیر آورده خود مجموعه ای از موانع است.

"ما ماه را صرف در کامپیوتر تحقیق در مورد محصولات و," او گفت:.

مواد غذایی و تولید کنندگان شراب معمولا ارسال خواهد شد تکرار برای به اشتراک گذاشتن نمونه ها و کمک به راه اندازی صفحه نمایش. فروش تکرار نمی ساخت در شخص بازدیدکننده داشته است در طول بیماری همه گیر به طوری Klenotich و کارکنان خود را مجبور به تحمل همه چیز را بدون حمایت خارج.

آنها آموخته ام به نصب و راه اندازی جدید کوره و تجهیزات با آموزش تصویری به جای فرد آموزش.

اما آنها در حال مدیریت.

نتیجه این است که یک فضا با یک بامبو دیوار از ویژگی های آب در پشت صدف نوار و برخی از درب های ساخته شده از یک درهم آمیخته از شراب چوبی جعبه. که در آن ممکن است, اصلی, موزاییک سیمانی مرمر نما طبقه سوسو زدن با جدید لهستانی.

کودکان دعوت به گرفتن یک تکه از میوه های تازه از بن در نزدیکی درب به میان وعده در حالی که پدر و مادر خود فروشگاه. داروساز بخش حمل مجموعه ای از روغن های ضروری و طبیعی صابون و اسپری بسیاری از منابع محلی.

این یک سرویس کامل, غذایی, با, تازه, تولید, مواد غذایی منجمد و لبنیات و اسنک و غلات و حبوبات و همچنین فاقد گلوتن وگان ارگانیک و اقلام است. خریداران را پیدا خواهد کرد همه چیز را از علف خوار مک-و-پنیر برای همه طبیعی خمیر دندان و همچنین به عنوان پوشک و مواد غذایی سگ. Jarred تن سهام فضای قفسه با خاویار.

فقط به نظر نمی آید برای محبوب مارک های مواد غذایی. Klenotich وجود دارد گفت: مقدار زیادی از مکان محلی برای پیدا کردن آن.

"ما در حال حمل شراب و چیپس و آب شما می توانید در Wawa," او گفت:.

برخی از قطعات از فروشگاه بسته باقی می ماند. همه گیر محدودیت ميانگين مشتریان نمی تواند نشستن در صدف نوار. خانه رعیتی آشپزخانه و پشت بام, بار, باید, باز, در یک هفته یا بیشتر.

"ما آن را آهسته و آسان" Klenotich گفت. "ساده ترین بخشی است که با داشتن یک هیات بزرگ است."

Djon روستا بازار در 249 Fifth Ave. Indialantic. بازدید facebook.com/djonsvillagemarket. ساعت 7 صبح تا 8 بعد از ظهر روزانه.

ایمیل sleonard@floridatoday.com.

Facebook: @SuzyFlemingLeonard

Instagram: @SuzyLeonard

پشتیبانی محلی نگاری: پیدا کردن ارائه می دهد برای مشترکین جدید در floridatoday.com/subscribe.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب