برخی از رستوران ها در ساحل گنجینه به طور موقت بسته و پس از COVID-19 نگرانی

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:47 PM EDT Jun 30, 2020به عنوان COVID-19 موارد همچنان به افزایش

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

به عنوان COVID-19 موارد همچنان به افزایش در گنج ساحل و در این حالت برخی از کسب و کارهای محلی به طور موقت بسته شدن و یا شروع به بازگشایی پس از بسته شدن به دلیل ویروس نگرانی.

در Shuckers در جنسن بیچ یک کارمند گفت: کسب و کار بسته 21 ژوئن پس از یک کارمند به تماس با کسی که با این ویروس. آن را بازگشایی شد و پنج روز بعد از آن و بازگشت به طور منظم ساعت کسب و کار.

همه Shuckers کارکنان جمعه شد آزمایش ویروس و آمد منفی است.

2nd Street اغذیه فروشی و مشروب فروشی در فورت پیرس نیز بسته به طور موقت به دلیل یک کارمند آزمایش مثبت برای رمان coronavirus. کسب و کار طرح بازگشایی پنج شنبه — سه روز پس از آن بسته شده است.

بیشتر: برخی از کسب و کار در حال حاضر احساس اثر روزولت پل های فولادی, پیش بینی تاثیر بیشتر

"هنگامی که شما بیش از 100 نفر از کارکنان و خدمت بیش از 20,000 مهمانان یک ماه از آن اجتناب ناپذیر به نظر می رسید" با توجه به Facebook پست از 2nd Street اغذیه فروشی و مشروب فروشی. "ما شده اند و همیشه به عنوان مهاجم به عنوان هر بیمارستان در بهداشت تمیز کردن و ضد عفونی رستوران هر دقیقه از هر روز است."

استوارت Boathouse است انتظار برای بازگشایی جمعه پس از بسته شدن از تاریخ 25 ژوئن هنگامی که کسب و کار نگران بود پس از خوشه در COVID-19 رخ داده در دولت با توجه به Facebook post.

سهشنبه, Martin County دیدم 76 موارد جدید از دوشنبه آوردن این شهرستان را در مجموع به 2,055. سنت لوسی شهرستان تا به حال 1,724 فتح موارد افزایش 33 از دوشنبه. Indian River County است 697 موارد افزایش 11 مورد از دوشنبه.

در حال حاضر بسته

دلفین نوار و میگو خانه در جنسن بیچ اعلام کرد که به طور موقت بسته 25 ژوئن پس از یک کارمند آزمایش مثبت برای COVID-19 آن روز با توجه به Facebook پست از رستوران.

بیشتر: ماسک صورت به توان مورد نیاز در شغل مارتین کانتی مواد غذایی-خدمات کسب و کار کارکنان

"در طول این زمان تیم ما در ادامه برای تمیز کردن و پاکسازی با استفاده از تمام CDC تمیز کردن, توصیه," the Facebook پست گفت. "ما مشتاقانه منتظر خدمت به شما دوباره به زودی."

بابی رستوران و سالن های محبوب ساحلی رستوران و بار, در ورو بیچ بسته ناگهان یکشنبه پس از حداقل یک عضو هیات آزمایش مثبت برای COVID-19 یک صخره اقیانوس رفت و آمد مکرر مدیر روز دوشنبه گفت:. بابی سهام فضا و اجاره از رفت و آمد مکرر.

Conchy جو رستوران غذاهای دریایی در جنسن بیچ اعلام کرد در رسانه های اجتماعی بیش از آخر هفته آن را به طور موقت و به دلیل بسته شدن یک عضو هیات آزمایش مثبت برای ویروس. از روز شنبه آن باقی مانده بسته شده است.

Castaways Gastropub در جنسن بیچ به طور موقت بسته شده در روز یکشنبه پس از یک کارمند آمده بود به تماس نزدیک با کسی که تست مثبت برای COVID-19.

با توجه به بسته شدن موقت

مرکبات Grillhouse آشپز اسکات Varricchio گفت: او را نزدیک خود ورو بیچ oceanfront رستوران در روز جمعه و شنبه.

نگرانی های خود را شامل پیش بینی هجوم گردشگران از جنوب فلوریدا COVID-19 نقاط چرا که سواحل در پالم بیچ, Broward و میامی-Dade شهرستان بسته شده برای ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته.

"که دقیقا به همین دلیل من بسته شدن. من یک وظیفه به کارکنان و جامعه برای کاهش عفونت" گفت: Varricchio که در مورد استخدام 50 کارگران و همچنین کودکان در خانه برای محافظت از. "من انجام درست برای ما. من فقط به دنبال من خدمه رستوران من."

چند دیگر oceanfront رستوران در ساحل Vero با توجه به تعطیلات آخر هفته بسته شبیه به Varricchio.

اما بسیاری از جمله اقیانوس کوره مولیگان ساحل, خانه, درخت لیمو و کیسی محل باز خواهد شد خود را در ساعات کسب و کار عادی.

این داستان به روز خواهد شد.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب