برخی از کسب و کار در حال حاضر احساس اثر روزولت پل های فولادی, پیش بینی تاثیر بیشتر

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:11 PM EDT Jun 17, 2020استوارت— نامحدود بسته شدن روزولت پل در حا

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

استوارت— نامحدود بسته شدن روزولت پل در حال حاضر تحت تاثیر برخی از کسب و کار مرکز شهر دوشنبه.

فلوریدا بخش حمل و نقل گفت: آن بسته شد هر دو دهانه از پل پس از یک تکه از بتن کاهش یافت و از پایین پل و ترک های بزرگ کشف شد.

مقامات کنار گارد ساحلی را ارزیابی اولیه که پل بود "در آستانه سقوط است."

ملوان بازگشت رستوران زیر پل در سمت جنوب از سنت لوسی رودخانه است که انتظار می رود به سخت-آمار اگر پل نمی بازگشایی, به زودی, به گفته مدیر کل Michael LaMattina.

در حال حاضر در چهار شنبه ملوان بازگشت دیدم مشتریان کمتر از حد معمول.

"بسیار وجود دارد ما واقعا می توانید بر اساس محل ما به این پل و این بستگی به الگوهای ترافیک و راه آنها اجازه می دهد مردم را به رفتن" او گفت:. "این دشوار است چرا که ما درست در زیر پل."

FDOT مقامات که حضور نداشت یک شنبه در کنفرانس خبری گفت: آنها قادر به گفتن چه مدت 23½-سال-پل قدیمی باقی خواهد ماند بسته شده چگونه آن را تعمیر و یا چقدر تعمیرات هزینه.

بیشتر: گارد ساحلی هشدار روزولت پل در خطر قریب الوقوع سقوط' در استوارت

بسته شدن پل به احتمال زیاد خواهد رسید ملوان بازگشت سخت تر از آن بخشی از بسته شدن به دلیل COVID-19 چون هیچ احتیاطی در این رستوران می توانید.

"بدیهی است که با COVID-19 ما می تواند اقدامات احتیاطی و پوشیدن ماسک و انجام برخی از چیزهایی که برای جلوگیری از آن, اما, این نوع از کنترل ما," او گفت:.

اوسکلوا خیابان کافه در مرکز شهر استوارت دیدم کمی از کاهش چهار شنبه, مالک, کاترین شارپ گفت.

صبح روز چهارشنبه حدود 15 مشتریان — نشسته در داخل و خارج — شد خوردن صبحانه. آن را سخت به بگویید که چگونه پل های فولادی را تحت تاثیر قرار کسب و کار خود را, او گفت:.

"ما از طریق چند ماه گذشته, بنابراین ما می توانید از طریق آنچه می آید راه ما," او گفت:. او افزود: "ما می خواهم به جای آنها آن را امن تر از هر کسی صدمه دیده است."

بیشتر: روزولت پل رو نمرات بالا از FDOT با وجود گارد ساحلی هشدار: 'در خطر قریب الوقوع سقوط'

هنوز Amie Kiester یک مدیر در Spritz شهرستان اغذیه فروشی و مشروب فروشی در مرکز شهر گفت که او فکر نمی کند که پل بسته شدن تاثیر کسب و کار.

Spritz شهرستان اغذیه فروشی و مشروب فروشی او گفت: به طور معمول جذب مردم از بخش جنوبی شهرستان مارتین مانند حوب ساند و از مشتری است.

"مردم باید راه های دیگر برای دریافت در اینجا علاوه بر پیر روزولت پل و یا جدید روزولت پل," او گفت:. "شما همچنین می توانید بیش از جنسن بیچ جاده و (جاده دولت) A1A را به استوارت جاده که مردم انجام شده است."

در تن زمین در هماهنگی با هم در مرکز شهر آن سخت بود شنبه به بگویید اگر پل بسته بود مؤثر بر کسب و کار گفت: Austin هارت یک مدیر. فروشگاه هدیه بود ضربه سخت از اثرات COVID-19, او گفت:, و در حال حاضر انتظار داشتم کمتر کسب و کار که به طور معمول آهسته تر از فصل تابستان است.

"من یک مقدار زیادی از بازدید کنندگان از پورت سنت لوسی و جنسن بنابراین کسی پایین آمدن از آن راه است و بدیهی است که رفتن به یک کمی از یک مشکل برای ما," او گفت:. "این قطعا نمی خواهید برای کمک به کسب و کار من می توانم به شما بگویم که."

اگر طولانی تر از این پل باقی مانده بسته هارت گفت: او می تواند آن را باعث مشکلات.

"من مطمئن هستم که اگر در آن طول می کشد برای همیشه لطفا برای (برای رفع پل) و آن را تعطیل برای یک مدت طولانی آن را قطعا تاثیر داشته باشد," او گفت:.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن