اهمیت و هامور را بهتر از زنده ماندن با انتشار در حال حاضر مورد نیاز نزولی دستگاه

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:04 PM EDT Jun 12, 2020پایین ماهیگیران از آن زمان به خرید یکی دیگر ا

توسط ABTINNEWS در 25 خرداد 1399

پایین ماهیگیران از آن زمان به خرید یکی دیگر از قطعه ای از چرخ دنده ها.

فدرال شیلات مدیران جمعه اعلام کرد اجرای جدید ماهیگیری تنظیم خواهد شد که بر تمام ماهیگیران تفننی ماهیگیری برای اهمیت و یا نوعی ماهی دریاهای گرمسیر در جنوب اقیانوس اطلس.

آغاز جولای 15, تمام ماهیگیران تفننی و تفریحی و تجاری ماهیگیران برنامه ریزی برای ماهی برای گونه است که ساکن در اقیانوس صخره یا بستر دریا باید نزولی دستگاه در هیئت مدیره کشتی خود را.

یک نزولی دستگاه کمک می کند تا به سرعت حمل و نقل ماهی به صخره یا seafloor دادن به آن بسیار بهتر است شانس برای زنده ماندن پس از گرفتار شده است.

قاعده شناخته شده به عنوان قانونی متمم 29 از اهمیت-هامور شیلات مدیریت طرح اعلام شد ملی اقیانوسی و جوی اداره شیلات آژانس فدرال در ایالات متحده Dept. از تجارت است.

قانون

این تصمیم شامل همه ماهیگیران تفننی ماهیگیری در فدرال آب به 200 مایل دریایی بین کارولینای شمالی و کلید غرب است.

حاکمیت نهایی:

  • نیاز به نزولی دستگاه بود در هیئت مدیره و به آسانی در دسترس برای استفاده در بازرگانی برای استخدام و خصوصی کشتی تفریحی در حالی که ماهیگیری و یا داشتن اهمیت-هامور گونه
  • نیاز به استفاده از غیر افست, غیر-فولاد ضد زنگ دایره قلاب هنگام ماهیگیری برای اهمیت-هامور گونه با قلاب-و-خط دنده و طعمه های طبیعی در شمال 28 درجه عرض شمالی قرار
  • نیاز به تمام قلاب بود غیر از فولاد ضد زنگ که ماهیگیری برای اهمیت-هامور گونه با قلاب-و-خط دنده و طعمه های طبیعی در جنوب 28 درجه عرض شمالی قرار
  • اجازه می دهد تا با استفاده از قدرت سر در فدرال آب کارولینای جنوبی است.

هدف از این مقررات است که برای کمک به گونه های مانند اهمیت و هامور بهتر زنده ماندن یک بیماری به نام "barotrauma" هنگامی که یک ماهی است reeled تا از عمق و از آن تجربه یک تغییر در فشار است. گازهای گسترش در آن شنا مثانه به طور بالقوه امده چشمان خود آسیب آن اندام های داخلی و یا باعث آن مثانه به بیرون از دهان خود.

همه می تواند منجر به مرگ ماهی.

مرگ و میر

یک ماهی است که نمی توان برای برداشت به دلیل آن است که خارج از فصل و بیش از حد کوچک یا اشتباه گونه باید منتشر شود. برخی از آمار در مورد سرخو مرگ و میر:

  • 28.5 درصد از سرخو منتشر شده توسط ماهیگیران تفننی و تفریحی زنده ماندن نیست.
  • 38% تجاری گرفتار سرخو زنده ماندن نیست.
  • 460,000 سرخو درگذشت در آبهای اقیانوس اطلس بعد از اینکه منتشر شد.

هدف از این حاکم است که به افزایش میزان زنده ماندن در میان گونه های ماهی که مستعد ابتلا به barotrauma گفت: Maverick قایق مدیر عامل گروه و مرکز جامعه شناسی, سیاست, عضو هیئت مدیره اسکات معامله ساحل Vero.

"اگر ما در حال ماهیگیری برای یک حرا اهمیت اما گرفتار یک ماهی سرخو و ما باید به اونا برو چون فصل بسته است, اما آن را می شود توسط یک کوسه خورده کمک می کند که هیچ یک" معامله گفت. "بنابراین نزولی دستگاه های حیاتی هستند. تفریحی ماهیگیران تفننی ممکن است مشاهده آن را به عنوان نفس بیش از حد, اما این مهم است برای اینکه ما به کشتن بیش از حد بسیاری از ماهی ها توسط حادثه."

Lora کلارک و Leda کانینگهام آمریکا شیلات سیاست مدیران با تراست خیریه پیو توافق و حمایت از قوانین و مقررات جدید.

"Barotrauma کشتار میلیون ها ماهی در هر سال" آنها نوشت: در انتشار اخبار. "مشکل بسیار شدید و گسترده است که آن را موثر بر سلامت کلی برخی از جمعیت ماهی."

آنها آن را به نام یک "عمده حفاظت تعهد است که باید کمک به بهبود کمک."

"صرفه جویی در ماهی می تواند منجر به افزایش گرفتن محدودیت ها و بیشتر روز هنگامی که ماهیگیران تفننی و تجاری ماهیگیران مجاز به هدف قرار دادن برخی از گونه" گفتند.

بیشتر: اد قاتل: سرخو فصل تاریخ منتشر اطلس ماهیگیران تفننی

سرخو یکی ماهی است که بهره مندی از قوانین و مقررات. هفته گذشته NOAA شیلات اعلام کرد وجود خواهد داشت 4-بعد تفریحی, فصل ماهیگیری در این سال در جنوب اقیانوس اطلس آب — جولای 10, 11, 12 و 17. این بدان معناست که ماهیگیران تفننی ماهیگیری در سه روز اول نمی خواهد که به یک نزولی دستگاه, اما کسانی که ماهی در روز نهایی خواهد شد.

خلیج مکزیک ماهیگیران تفننی که با بهره گیری از 45 روز سرخو فصل ماهیگیری آغاز شد که در 11 ژوئن نمی خواهد که همان تنظیم نشده است. اما آن می تواند به زودی به عنوان پژوهش در استفاده از نزولی دستگاه در آبهای خلیج فارس آغاز شده است.

نزولی

آنچه واجد شرایط به عنوان یک نزولی دستگاه ؟ NOAA آنها را تعریف می کند که:

  • ابزاری که به آن متصل است حداقل 16 اونس وزن و طول خط است که انتشار این ماهی در عمق از آن ماهی گرفتار شد و یا حداقل از 60 فوت است.
  • آن را متصل به دهان ماهی یا یک ظرف است که نگه داشتن ماهی. دستگاه باید قادر به آزاد کردن ماهی به طور خودکار توسط اقدامات اپراتور دستگاه و یا با اجازه دادن به ماهی به فرار خود را.
  • باید آن را به آسانی در دسترس برای استفاده در حالی که ماهیگیری به دلیل به حداقل رساندن سطح زمان حیاتی برای افزایش بقا.

نمونه های بیشتری از نزولی دستگاه های که در دیدار با الزامات را می توان در تنظیم مقررات متمم 29. اکثر خرده فروشی حدود 50 دلار بسته به اینکه چگونه آن کار می کند.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن