Siskiyou County revs تا COVID-19 تست تلاش preps برای مرحله 2 از بازگشایی

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:00 PM EDT مارس 15 سال 2020Siskiyou County مقامات بهداشتی این هفته

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

Siskiyou County مقامات بهداشتی این هفته ramped تا coronavirus تست در بیمارستان ها و دیگر امکانات به عنوان بخشی از شهرستان را تلاش برای حرکت رو به جلو با بازگشایی طرح است.

افزایش آزمایش شد و پس از شهرستان دریافت تست مواد از دولت Siskiyou County بهداشت و خدمات انسانی مقامات آژانس گفت: پنجشنبه شب بود.

برخی از مردم برای اولین بار به آزمایش بودند کسانی که آماده شدن برای پیوستن به نیروی کار ضروری.

روز چهارشنبه مقامات بهداشت عمومی swabbed بیش از 100 دانشگاه Siskiyous دانشجویان اعضای هیات علمی و کارکنان در برنامه های است که آموزش مردم به پلیس و آتش نشانان و امدادگران, کالج, سخنگوی Dawnie Slabaugh گفت. تست لازم است به صورت حرفه ای و فنی برنامه های آموزش و پرورش برای از سرگیری چهره به چهره آموزش.

"دولت می خواهم ما را به ادامه تست در افزایش نرخ, بنابراین ما این حمایت به عنوان بهترین که ما می توانیم در ادامه به پیشرفت را از طریق مراحل بازگشایی به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است" Siskiyou County بهداشت عمومی افسر هارون Stutz ارسال شده در آژانس Facebook صفحه در روز چهارشنبه.

چون شروع در شخص آتش آکادمی و پیراپزشک برنامه های در مارس 4. مسئولان مدرسه امید به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اوایل تابستان.

کالج اجرای قانون آکادمی است که انتظار می رود برای از سرگیری دوشنبه فرض آزمون دوباره منفی Slabaugh گفت.

بیمارستان ها افزایش یافته است تلاش های خود را بیش از حد.

"شروع مارس 4, PCR (polymerise واکنش زنجیره ای) تست و تست آنتی بادی شروع برای تمام کارکنان ارائه دهندگان و کارکنان قرارداد کار در هر یک از ما Fairchild مکان" Fairchild مرکز پزشکی دستیار مدیر مایکل دیوانه گفت: پنج شنبه. که باید انجام شود این هفته است.

در وایریکا بیمارستان با همکاری بهداشت عمومی به تست های محلی ارائه دهنده پزشکی, اتاق کار کارکنان در طول هفته آینده Madden گفت.

مطالب بیشتر:

Shasta County Sheriff اریک Magrini توضیح می دهد که چرا او نمی خواست به استناد آن هجوم COVID-19 سفارشات

Shasta County, به نظر می رسد به مذاکره مجدد هزینه برای استفاده از مدنی به عنوان بیمارستان صحرایی

سخت فشار برای افزایش تست آغاز شد و در اوایل ماه مه در کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت از آتش افسر اطلاعات سوزی بردی گفت. آن را حیاتی برای حرکت به فاز 2 که در آن برخی از کسب و کار و خدمات ممکن است بازگشایی با محدودیت.

تا کنون اخبار خوب است.

"ما باید دو برابر آزمایش ما در هفته گذشته با هیچ اضافی موارد مثبت" در شهرستان Stutz نوشت. است که پشتیبانی از "ایده است که ما یک کم شیوع کروناویروس در جامعه ما است."

مقامات بهداشتی گزارش دادند پنج نفر در Siskiyou County تا به حال تایید موارد COVID-19 پس از وقوع آغاز شد. همه بهبود یافته اند. شده اند وجود دارد هیچ مورد جدید در این شهرستان طی 38 روز از صبح جمعه.

Siskiyou County "ملاقات آمادگی دولت معیار" و می "آغاز روند به حرکت با سرعت بیشتری از طریق تمدید مرحله 2" با توجه به پنج شنبه اعلام.

حمایت جامعه بسیار مهم است برای گرفتن این شهرستان از طریق بازگشایی مراحل مقامات بهداشت گفت: در اعلام. که شامل ساکنان زیر دستورالعمل های صادر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری:

  • اقامت 6 فوت از هم جدا در مکان های عمومی, مگر اینکه زندگی در همان خانواده است.
  • دستهای و به طور کامل.
  • ماندن در خانه اگر شما به خوبی احساس نمی کنید.
  • کار و امکانات دیگر نیاز به تمرین مناسب بهداشت و دنبال CDC پروتکل های.
  • همه ساکنان سنی 65 ساله و مسن تر و افراد با شرایط بهداشتی اساسی هستند به شدت تشویق به ادامه خود جدا.
  • هیچ گردهمایی که در آن مناسب اجتماعی فاصله نمی تواند حفظ شود می توانید به جلو بروید.
  • دنبال CDC صورت پوشش توصیه.

رفتن به کالیفرنیا گروه بهداشت عمومی در سایت https://tinyurl.com/ya59vj6g به عنوان خوانده شده در هر شهرستان را بازگشایی طرح است.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن