سیمپسون مربی می خواهد "بحث واقعی 530' برای اطمینان از برابری را تغییر دهید به ردینگ

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 7, 2020سیمپسون بسکتبال مردان مربی و توسعه پارک کامیون م

توسط ABTINNEWS در 18 خرداد 1399

سیمپسون بسکتبال مردان مربی و توسعه پارک کامیون مواد غذایی hub تاد فرانکلین یک سوال مطرح شده به خود را تاریخ و زمان آخرین یکشنبه شب به عنوان او را تماشا اخبار در مورد جورج فلوید مرگ در روز یادبود و تظاهرات که به دنبال در سراسر کشور است.

"چه می توانم انجام برای ایجاد این وضعیت در اینجا برای مردم در جامعه آمریکا بهتر است؟" فرانکلین به یاد می آورد آخرین شب چهارشنبه. "چه هستم من از دست رفته؟"

فلوید, گزارشی, 46-سال-پیرمرد درگذشت نزدیک به دو هفته پیش پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای تقریبا ده دقیقه به او التماس کرد او نمی تواند نفس بکشد.

یک شب پس از یک تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت سه شنبه گذشته در دادگاه خیابانی در مقابل Shasta County courthouse, Franklin, افتتاح پارک برگزار شد و 14 نفر جمع آوری نام واقعی صحبت 530. فرانکلین هدف واقعی صحبت 530 است که به دعوت رهبران جامعه افسران پلیس و مقامات بهداشت عمومی به بحث در مورد مسائل در آرامش و باز کردن راه.

در میان اعضا بودند سابق ردینگ شهردار برنت ویور, جامعه, سازمان ادی مک آلیستر سیاتل زنان دانشگاه بازیکن بسکتبال و شرکت آلوم Kamira, Sanders, سیمپسون زنان دانشگاه مربی تیم بسکتبال جرثقیل پرینگل و ردینگ افسر پلیس برایان برگ.

دیگر اعضا بودند صاحبان کسب و کار کوچک و فارغ التحصیلان دانشگاه های اخیر.

"برای من فقط یک شانس به عنوان یک مربی جامعه فرد و پدر به هم و شنیدن داستان" فرانکلین گفت. "بنابراین اغلب ما گوش مردم صحبت کردن و من می خواستم به شنیدن تمام صداها. من فکر می کنم صدای قوی بودند و شنیده ام امشب."

موضوع اصلی آنها بود ٬ این بود که چگونه برای اطمینان از برابری نژادی و بهبود روابط با جامعه آمریکا. اعضا گفت: حساب های شخصی در مورد نحوه اعمال نژاد پرستی تا به حال آنها را تحت تاثیر قرار.

یکی از کسانی که صحبت شد ردینگ ساکن لمانت 'دیسکو" کوپر اجرا می شود که محلی AAU تیم بسکتبال شستا سحر و جادو. کوپر بزرگ در سمت جنوب شیکاگو است. او گفت: اولین تجربه با نژادپرستی آمد و هنگامی که او آمد به زندگی در ردینگ.

او به یاد می آورد که چگونه چند سال پیش او را نجات داد پول برای خرید یک ماشین او می خواست. او در توصیف این خودرو به عنوان یک کادیلاک Escalade با دو تلویزیون داخل و درخشان رینگ. کوپر جلا خودرو و نگهداری آن در شرایط نخست.

هنگامی که او شروع به رانندگی اتومبیل خود را در اطراف ردینگ کوپر اتهام او نواخته برفلد با ردینگ ،

"من سخت کار مرد با دو شغل و کار از هفت صبح تا 11 شب" کوپر گفت. "به محض این که من آن تابیده من کشیده شد بیش از حداقل سه بار. یک افسر از من پرسید " چگونه می توانم استطاعت $50,000 ماشین؟' چرا یک افسر پلیس بپرسید که ؟ که یک طعم کمی از آنچه که مردم تا به حال از طریق اینجا."

بیشتر: تایسون Wacker کمک هزینه تحصیلی کمک می کند تا دانش آموزان محلی

ساکنان محلی و کشیش Curley, ویلسون, که با این نسخهها کار در خدمات مالی برای سیمپسون دانشگاه نقل مکان کرد و از واشنگتن دی سی به ردینگ در ماه اکتبر. او امیدوار بحث روز شنبه منجر به بیشتر تغییرات در جامعه است.

"با همه چیز است که در جهان امروز ما نیاز به مردم را از تمام جنبه های زندگی با هم برای یک هدف مشترک" ویلسون گفت:. "شما فقط می توانید انجام دهید که هنگامی که شما مردم خواهم خفت."

برگ پرسش و پاسخ در مورد آنچه اقدامات ردینگ اداره پلیس می تواند به ساکنان احساس امن و راحت با دیگر افسران. او همچنین خواسته افکار خود را در جورج فلوید و چگونه ردینگ پلیس را تضمین استخدام با کیفیت افسران.

"سوال سخت و سخت مکالمات باید به حال" ویلسون, که سیاه و سفید است. "در این مرحله ما سفید قفقازی, برادران و خواهران را به درک که زندگی مهم. آنها را مجبور به ایستادن و ما در حال رفتن به باید سفید رهبران و کشیشان در سیستم عامل خود می گویند که جنایات علیه ما هستند درست نیست."

ویور مبهوت و غمگین به شنیدن داستان است که از کوپر و دیگر اعضا.

"وجود نژاد پرستی در این جامعه وجود دارد و به وضوح برخی از بزرگسالان که در حال تداوم است که از راه فکر کردن با بچه های خود را" ویور گفت. "شما به این دنیا متولد نژادپرستانه من فکر می کنم شما در حال تدریس است. من فکر می کنم اگر همه ما صحبت با مردم از همه رنگ و همه زمینه های اجتماعی و اقتصادی, پس از آن ما می تواند در تلاش برای تغییر آن است."

ویور کوپر و دیگر اعضا صحبت در مورد تجربه خود را با ورزش.

COVID-19 و ورزشی: بازگشایی ورزشی: در اینجا چیزی است که ما یاد گرفتیم از NFHS coronavirus دستورالعمل

"آیا ما به جایی که ما امروز بدون ورزش و دسترسی به اطلاعات در رسانه های اجتماعی است؟" بافنده گفت. "ورزشی است که عمیق تر زبان است که طنین انداز با مردم چون زمانی که شما در خارج وجود دارد به عنوان یک ورزشکار شما نمی فکر می کنم از هم تیمی خود را به عنوان سیاه و سفید و یا سفید. شما فکر می کنم در مورد تعهد و پاسخگویی خود را."

فرانکلین امیدوار است بیشتر مردم را به حضور واقعی صحبت 530 تجمعات در آینده است. جلسه بعدی خواهد شد در ژوئن 17, Franklin گفت.

"من فکر می کنم چه هر کس صحبت در مورد چگونه شما باید به همه چیز نگاه در سطح جهان و آن را به جامعه خود را" فرانکلین گفت. "هنگامی که شما صحبت در مورد دایره از مردم بودند که امشب در اینجا آن بود که خانواده واقعی و واقعی صحبت کنید. چه رفتن به شکستن این موانع است نشسته در اطراف میز. ما نمی شکستن نان امشب, اما آن را مانند یک شام شکرگزاری و همه برابر بود."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب