سیمپسون بیس بال ادویه در رویای فصل با وجود اینکه برش های کوتاه توسط coronavirus

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:00 PM EDT May 9, 2020سیمپسون ارشد کاپیتان infielder Damian چاوز به خا

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

سیمپسون ارشد کاپیتان infielder Damian چاوز به خاطر سفر جاده ای طولانی تیم خود را ساخته شده به بازی دانشگاه آیداهو در ماه فوریه است.

"معروف سیب زمینی" دولت نیست ایده آل ترین مکان برای شروع یک فصل با برف هنوز هم بر روی زمین و فرو بردن درجه حرارت کمتر از 40 درجه است. پس از آن وجود دارد به سفر در یک محکم تنگ اتوبوس در سراسر سه متحده و به زمان دیگری منطقه.

"کسانی که سفر به آیداهو بود و همه من می توانم به شما بگویم این است که شما تا به حال به قطع برای زندگی عزیز" چاوز گفت.

نه ساعت 385 مایل سفر به کالدول, آیداهو تقریبا یک جاده از بدبختی بعد از اتوبوس skidded به وسط جاده چندین بار با توجه به چاوز. جاده بود و زمین سیاه و سفید و عدم روشنایی ساخته شده آن را تقریبا غیر ممکن است برای دیدن.

بخوبی رشد می کند در لحظه زمان بخشی از شاهین هویت هر دو در و خارج از زمین. سیمپسون برنده سه نفر از آن چهار بازی در آیداهو که شامل چشمگیر گشت پیروزی در سومین بازی از سری.

ارشد اولین baseman کریستوفر Brue آمد به بت با دو دونده در ninth inning با تیم انتهایی با سه اجرا می شود. Brue خمرهای شکل در زمین و ارسال 3-اجرا اجرای خانه به حقه برای مساوی بازی 9-9. قرمز Hawks بروید بر روی win 12-9 در نوبت است که موجب این تیم حرکت است.

پس از برنده سیمپسون اعتماد به نفس شروع به رشد می کنند — با وجود چهار زیان مستقیم به باز کردن فصل. سنگ فرش, شروع به کنترل strike zone. پنبه حلاجی شده وارد زمین گرم می شود و سیمپسون رفت و در هشت بازی winning streak, مارس.

قرمز Hawks به نظر می رسید به مقصد را به پلی آف اما فصل لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. سیمپسون باقی مانده بود با تسلی از 15-12 ضبط و با داشتن آن اولین پیروزی فصل خود 20 سال سابقه.

"این تلخ و شیرین اما ما می دانستیم که ما تا به حال یک گروه از بچه ها که قرار بود به موفقیت" سال سوم سر مربی دن Tating گفت. "ما تا به حال برخی از آسیب ها و بچه ها که تا به حال به شکل از چگونه رفتن آنها به کمک. هنگامی که آنها آن را نمیفهمد آن شروع به گلوله برفی."

به روز رسانی: محلی ولسوالی انصراف از بالا, مدرسه دو و میدانی از طریق عید پاک با توجه به کروناویروس تهدید

10 ساعت سفر کردن بین ایالتی 5 جنوبی به بازی تیم در لس آنجلس و اورنج کانتی شد خوشگذران با پیروزی بر Marymount, کالیفرنیا, دانشگاه, Bethesda, دانشگاه لا سیرا دانشگاه.

Brue و باند خود را از هم تیمی خواهد جشن پیروزی با سفارش ساندویچ مرغ از جوجه-fil-A بود که استقبال پس از درمان وجود ندارد در ردینگ نشده است.

"این ممکن است به نظر می رسد به طوری گنگ به برخی از افراد به دلیل چگونه می توانید یک جوجه-fil-A متوقف شود بسیار ویژه؟" چاوز گفت. "اما آن را فقط Chick-fil-A. آن پیوند است که ما تا به حال (با) همه است."

این یک پیوند است که متوجه شده بود توسط دستیار مربی پل برينگتن مور است که با سیمپسون برای 10 سال و دیده می شود سهم عادلانه خود را از مبارزات است که برنامه را از طریق رفت.

برينگتن مور همچنین اعتبار Tating برای کنار هم قرار دادن آنچه که او احساس یکی از بهترین کلاس های استخدام که سیمپسون برنامه قرار دادن در این زمینه است.

"دن رفته بود و استخدام برخی از خوب کوزه همراه با هدف قرار دادن که ما تا به حال" برینگتون گفت. "ما چرخش بود 8-10 بچه ها و ما هرگز تا به حال تبادل این بود که عمیق است."

منجر به چرخش ارشد بود Damian انتظار طولانی ترین رو که تن به تن در هفت بازی و 16 در کشور با 50 strikeouts.

انتظار طولانی ترین رو پیوند با هم تیمی های خود در قالب یک کوله پشتی صورتی که تا به حال به توسط آخرین پارچ که به یک خانه اجرا و آن این بود که فرد کار به آوردن تنقلات برای بقیه تیم.

آن انتظار طولانی ترین رو خواهد بود که با پوشیدن کوله پشتی و آوردن تنقلات برای تیم پس از دادن یک اجرا خانه برابر La Sierra.

"این فقط یکی از آن چیزهایی است که ما فقط از نوع آمد تا با هم به عنوان یک تیم" انتظار طولانی ترین رو گفت. "من واقعا نمی دانم که چگونه به آن را توضیح دهید."

کوتاه 2020 فصل همیشه به یاد می به عنوان اولین بار یک سیمپسون تیم با موفقیت در بیس بال الماس. این تیم که به این روز هنوز شیوه در خراشیده تا مرتع با انبوهی از هم پاشیده رسوب علف های هرز و basepaths.

به سختی وجود دارد هر شمشیربازی و هیچ dugouts اما چاوز می گوید او چیزی را تغییر نمی دهد در مورد برنامه های خود را غیر مومن سنت و یا امکانات.

"ما حتی نمی تواند تمرین در این زمینه ما بودند قرار است در بازی که 10 دقیقه به دور و خانه ما درست است sandlot," چاوز گفت. "اما ما فقط تا به حال یک پرنیان متفاوت درباره ما هنگامی که ما تمرین در خانه ما زمینه و که خرد ما تبدیل به چیزی بیشتر."

Brue خود را به پایان فصل با هشت صفحه اصلی اجرا می شود, 20 RBIs و .269 طور متوسط پنبه حلاجی شده پس از برخورد به هفت خانه اجرا می شود در سال 2019 در حالی که پس از بازی از هفت بازی ها بیشتر است. به عنوان یک جرم سیمپسون جمعی سوار در 160 اجرا می شود و تا به حال هشت بازیکن در فهرست خود را آمار به طور متوسط از .300 یا بالاتر.

کوتاه فصل با توجه به کروناویروس اجازه خواهد داد که تمام سالمندان به بازی یک سال دیگر. برای Brue گام بعدی برای او بازی بیس بال حرفه ای.

Brue امیدوار است به ثبت نام به عنوان یک عامل آزاد پس از MLB کاهش آن کار پیش نویس از 40 تا پنج دور. کاهش دور می سازد آن را سخت تر برای Brue اما قدرت خود را شماره می تواند نوسان تیم به ثبت نام و توسعه او در لیگ کوچک است.

در offseason, Brue نیز تا به حال این فرصت را به تمرین با اوکلند دو و میدانی shortstop مارکوس Semien.

"سیمپسون یک منحنی یادگیری ذهنی به خصوص این گذشته offseason و من واقعا شروع به یاد بگیرند که چگونه به آموزش مانند یک حرفه ای" Brue گفت. "به عنوان یک حرفه ای است در مورد ثبات و قادر بودن به رول با مشت های شما نمی بینم آینده راه خود را. من واقعا شروع به درک که مفهوم و من اعتقاد دارم که من می تواند اعمال می شود که به سطح بعدی."

ورزشی محلی: شستا بازیکن بیس بال نیست اجازه می دهد coronavirus shutdown به اعتصاب خود فصل

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن