سیمپسون ورزشکار توضیح می دهد که انگیزه های شخصی خود را در اعتراض

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:31 PM EDT Jun 29, 2020سیمپسون بسکتبال دانشگاه بازیکن دیلن بانک راهپیما

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

سیمپسون بسکتبال دانشگاه بازیکن دیلن بانک راهپیمایی در خیابان های لس آنجلس با صدها نفر از مردم دیگر در تاریخ 30 مه.

آن پنج روز پس از جورج فلوید درگذشت از داشتن گردن خود را به زمین فشرده برای بیش از هشت دقیقه سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین.

به عنوان بانک ها در ادامه مسیر خود در لس آنجلس محله فیرفکس در بورلی بلوار و شمال La Brea خیابان او همراه با دیگر معترضان مواجه شدند توسط پلیس. آن وجود دارد بانک ها گفت که او به ضرب گلوله اشکآور و گلولههای لاستیکی-گاز کشته شوند.

بانک ها, 21, تاول و کور است. چشمان سوخته از پودری ترکیب کدام بانک می گوید او با پنج بار. او خود را شسته چشم با شیر منیزی و ادامه داد: در بازحمت حرکت کردن.

"من در اعتراض به حق زنده ماندن" بانک ها گفت: در حالی که در ردینگ. "من اعتراض برای افرادی که نمی توانند اعتراض و برای افرادی که می خواهید برای دیدن آزادی برای اجداد خود و خود."

برای بانک ها او احساس می کند که مبارزه برای برابری و علیه خشونت پلیس رسیده است یک نقطه شکستن.

بیشتر: مربی مبارزه برای بقا در تقویت حمایت از ردینگ جامعه ورزش

"کوه یخ در حال حاضر نوک," بانک ها گفت. "هنگامی که شما ببینید چه خبر است در چنین مدت کوتاهی و شما ببینید این همه نژادپرستانه چیزهایی اتفاق می افتد, آن را می سازد. با این نسل جوان ما می خواهیم برای دیدن تغییر و ما فقط دیده می شود حداقل تغییر دهید. زمانی که نسل آینده را می بیند چیزی است که آنها می خواهند برای مبارزه با آنها در حال رفتن به آن را دریافت."

بانک ها نیست و در ارتباط با هر گونه جنایات در طول شورش در لس آنجلس. او معتقد است خشونت و اموال آسیب دیده در سراسر کشور را از شورش است که در نتیجه از گذشته تظاهرات مسالمت آمیز نه اینکه شنیده می شود.

"همین دلیل است که خشونت در حال آمدن است و خشونت است که در اینجا" بانک ها گفت. "ما سعی تظاهرات مسالمت آمیز اما (پلیس) صحبت نمی کنم که زبان. آنها صحبت می کنند و زبان خشونت. زمانی که آنها صحبت می کنند زبان شما باید به صحبت می کنند و زبان آنها می شنوید."

بانک ها که در حال ورود به سال آخر خود را در سیمپسون در لس آنجلس پس از coronavirus همه گیر تعطیل کردن کلاس های حضوری. بانک بازگشت به ردینگ و مربیگری کودکان در سیمپسون بسکتبال اردوگاه.

او در نظر گرفته شده است یک فن های مورد علاقه و electrifies جیمز گرانت مرکز دانشجویی با انرژی و جاذبه. 6-پا بلند گارد پرواز را از طریق هوا می اندازد و پایین آرایه ای از dunks. او افزایش می یابد و انتقاد شدید صفحه اصلی آسیاب های بادی و تلاش از طریق پاها غوطه دادن در حالی که کودکان در شعار خود را به نام "دیلن! دیلن! دیلن!"

"من عاشق دادن به جوامع است که من بوده ام و که در آن من شده است مورد استقبال" بانک ها گفت. "من باید این مراقبت و محبت نگرش است. زمانی که من یک بچه انجام نمی دهد و من می خواهم به او را انتخاب کنید تا و به او کمک کند."

بیشتر: سیمپسون مربی می خواهد "بحث واقعی 530' برای اطمینان از برابری را تغییر دهید به ردینگ

این حکم در مورد اینکه آیا سیمپسون خواهد شد که در آن برنامه های ورزشی در حال اجرا در 2020-21 فصل هنوز نامشخص است. اگر در بازی وجود دارد به توان بانک ها را نه زانو زدن در طول pregame سرود ملی. او ادامه خواهد داد تا فعالیت خود را در راه های دیگر.

"من ادامه خواهد داد به نگه داشتن با استفاده از صدای من برای بالا بردن آگاهی و با استفاده از تمام رسانه های اجتماعی و سیستم عامل" بانک ها گفت. "من خواهد شد آشکارا Black Lives Matter اطراف دانشگاه و اطراف ردینگ. من نه زانو زدن. من حمایت مردم را به زانو اما روش من متفاوت است و من هنوز هم به من باشد."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن