باید دولت های محلی 'توصیه' ماسک صورت - و یا آنها را اجباری ؟ | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:15 PM EDT Jun 16, 2020این است چگونه عجیب و غریب سیاست COVID-1

توسط ABTINNEWS در 27 خرداد 1399

نظر

این است چگونه عجیب و غریب سیاست COVID-19 تبدیل شده است:

هفته گذشته من چندین ایمیل از یک پورت سنت لوسی مقیم نسخه از missives او فرستاده بودم به PSL و سنت لوسی مسئولان شهرستان اشاره شهرستان COVID-19 تعداد در حال افزایش هستند و با بیمارستان و ICU تخت پر کردن سریع و مقامات محلی باید صورت ماسک الزامی است.

این یک ایده معقول اما زمانی که من به نام پسر او نمی خواهم نام خود را استفاده می شود هیچ گونه نگرانی وجود دارد خواهد بود مقاومت از مردم نمی خواهید به پوشیدن ماسک که فکر می کنم این همه برخی از سیاسی بازی.

و شاید این است که بخش بزرگی از مشکل ما وقتی که می آید به ویروس. ما نمی توانیم همه در همان صفحه; ما حتی نمی توانند به توافق برسند وجود دارد یک صفحه.

در ضمن این اعداد را نگه دارید رفتن عمودی.

بیشتر: آیا ماسک صورت نشانه ای از ظلم و ستم و یا فقط عقل ؟ | گیل هوشمند

بیشتر: اینجا چرا خوانندگان با پوشیدن یک ماسک و یا نیست | گیل هوشمند

صبح روز سه شنبه رکورد 151 موارد جدید اعلام شد در گنج ساحل.

Martin County دیدم عظیم 78 موارد جدید, St. Lucie شهرستان 68 و Indian River County 18. دو مرگ اعلام شد در شهرستان سنت لوسی.

سنت لوسی شهرستان رفته از 669 مورد آخرین سه شنبه, ژوئن 9, به 981 امروز 47 درصد سنبله در یک هفته. Martin County رفته از 934 به 1,296 a 39 درصد افزایش یافته است.

Indian River County رفت از 167 به 234 40 درصد افزایش یافته است.

و بستری شدن در بیمارستان هستند تا در سراسر هیئت مدیره از 116 تا 140 در شهرستان سنت لوسی (تا 21 درصد) از 101 به 128 در شهرستان مارتین (تا 27 درصد) و از 37 تا 44 (19 درصد).

Indian River County, به هر دلیلی از دست رفته فشار از این — اگر آن را شایان ذکر آنها تست کردم کمتر ساکنان در مقایسه با سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است.

و افزایش تست تا حدودی توضیح می دهد که چرا این اعداد در حال بالا رفتن در سراسر هیئت مدیره. اما که قطعا نه کل داستان; جامعه انتقال است بدیهی مشخصی از آنجا که ما شروع به دوباره باز دولت است.

هنوز هم شما می دانید و همچنین به عنوان من فلوریدا در حال رفتن به قرار داده تا با دور دیگری از مستند مگر اینکه هیچ بیمارستان یا تخت های مراقبت ويژه.

پس چگونه ما جلوگیری از رسیدن به آن نقطه ؟

اجازه دهید بحث در مورد آن ماسک دوباره— و شاید ساخت آنها الزامی است.

Broward و میامی-Dade شهرستان و شهر Fort Lauderdale, گذشت, احکام نیاز به ماسک صورت ، Indiantown مسلما کانون شیوع این بیماری در شهرستان مارتین و گنج ساحل به عنوان یک کل انجام داده است, همان, هر چند من مطمئن هستم که چگونه اغلب آن را به اجرا گذاشته است.

شهر استوارت رسما توصیه می کند با پوشیدن یک ماسک و صبح روز سه شنبه Martin County کمیسیون بحث که آیا آنها را "به شدت" رستوران و خرده مالکان و کارکنان پوشیدن ماسک.

اما کمیسر اد Ciampi حرکت درگذشت پس از داگ اسمیت اعتراض به یک نیاز است که صاحبان کسب و کار که حاضر به همین ماسک برای ارسال اطلاعات است که در پنجره ها و سارا به نام پیشنهاد یک "cop-out" گفت: هیئت مدیره باید به نیاز به ماسک صورت از هر کسی ،

در سنت لوسی County, مقامات بدست چند درخواست از ساکنان برای ایجاد ماسک صورت اجباری اما "بزرگترین چالش... اجرای و همچنین داشتن سياست در سراسر ساحل گنجینه" گفت: شهرستان سخنگوی اریک گیل.

"ما همچنان به شدت اصرار ساکنان به پوشیدن ماسک... (و) امید است که مردم را به انجام آنچه که بهترین برای همه, اما به عنوان ما را دیده اند توسط برخی از رسانه های اجتماعی ما نظرات هر کس معتقد است که تهدید واقعی است" گیل گفت.

پورت سنت لوسی در ضمن رسما توصیه ساکنان دنبال دستورالعمل CDC و پوشیدن پارچه صورت پوشش زمانی که در خارج و در مورد. مقامات شهرستان شد در دسترس نیست صبح روز سه شنبه برای بحث در مورد این که آیا آنها آماده برای رفتن بیشتر است.

با تعداد رو به افزایش شما می خواهم فکر می کنم این امر می تواند یک بدون ذهن و بسیار خوشحال. اما برخی از جوامع که دستور ماسک صورت مقدار زیادی از مقاومت مواجه.

Alachua شهرستان ساخته شده ماسک های اجباری و بی درنگ کردم شکایت کرد; کمیسیون حمایت کردن و در حال حاضر "به شدت توصیه" ماسک. Seminole County تصویب یک قانون است که کسب و کار که در آن کارکنان می تواند باقی می ماند شش فوت از هم جدا باید نیاز کارگران به پوشیدن ماسک; آنها شکایت شده بیش از حد.

و روز سه شنبه Martin County جلسه کمیسیون شنیده از ساکنان درخواست آنها را به نیاز به ماسک اصرار ماسک را کمی تفاوت که مردم با پوشیدن آنها اشتباه به هر حال و چه در مورد آزادی است.

چندین گفتند که تحریم کسب و کار است که نیاز به کارکنان و یا مشتریان به پوشیدن ماسک.

بسیار ناامید کننده است.

مردمی اگر ما به نقطه ای که در بیمارستان/تخت ICU اجرا کنیم به احتمال زیاد هیچ چاره ای جز بازگشت به مستند. من نمی خواهم که شما نمی خواهید که.

بنابراین پس چرا ما نمی گرفتن ابتدایی ترین اقدامات احتیاطی که ممکن است جلوگیری از این ؟

اگر شما بوده ام و در مورد شما می دانید کمتر و کمتری از مردم با پوشیدن ماسک; اجتماعی فاصله تقریبا یک چاره اندیشی موقت است. آن را به عنوان اگر مردم به سادگی به اندازه کافی بود و آنها در حال بازگشت به زندگی عادی روزمره — دوره.

شما می خواهم یک احمق به دست قرمز روشن خط بین که نگرش و ما رو به افزایش COVID-19 اعداد.

و من می خواهم استدلال می کنند که افرادی که فکر می کنم از خود را به عنوان "نرم افزار کسب و کار" و می خواهید بازگشایی دولت برای موفقیت ویژه تعهد به انجام هر کاری که آنها می توانند را که ممکن است. پوشیدن ماسک; نگه داشتن فاصله خود را; بر عهده دارد.

در غیر این صورت ما به دنبال اجباری ماسک اگر نه یکی دیگر از خاموش کردن.

و اگر ما می خواهیم برای جلوگیری از آن — ما نیاز به عمل مانند آن است.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن