Shingletown دو قتل مشکوک آمار و کشته شدن راننده در جنوب کالیفرنیا

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:20 PM EDT Jul 1, 2020مظنون در دو قتل هفته گذشته در Shingletown ش

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

مظنون در دو قتل هفته گذشته در Shingletown شد برخورد با یک خودرو و کشته در جنوب کالیفرنیا امروز شستا شهرستان کلانتر دفتر اعلام کرد.

نمایندگان گفت: آنها کلمه از گشت بزرگراه کالیفرنیا که Daun اریک ساندرز به حال اول خال خال شده رانندگی راه اشتباه در بین 15 در انتاریو زمانی که او sideswiped یک نیمه.

بیشتر: پلیس: متهم خارج تیرانداز بالا بود و تا به حال تفنگ حمله در طول سال 2018 دستگیری

پس از آن ساندرز آمار متوسط نزدیک Jurupa خیابان و از وسیله نقلیه خود را با یک توله سگ نمایندگان گفت. او عازم شمال شد و در برخورد با یک وسیله نقلیه با ساندرز و توله سگ در هر دو حال در صحنه مرده, مقامات گفت.

ساندرز شده بود می خواستم از روز شنبه در ارتباط با یک قتل در گیل لین در Shingletown. نمایندگان گفت که او تنها مظنون در این مورد است که هنوز هم تحت بررسی است.

بیشتر: سابق سیمپسون مربی فوتبال فروشگاه, مدیر متهم به آزار جنسی از یک جزئی

نمایندگان می گویند که ساندرز' پدر 80 ساله ویلیام "بیل" ساندرز نشده است در تماس با خانواده از روز پنج شنبه. او در نظر گرفته شده است از دست رفته و در معرض خطر.

هر کسی با اطلاعات در مورد و یا لایحه ساندرز' محل خواسته است به تماس کلانتر در 530-245-6135 یا ایمیل mcu@co.shasta.ca.us.

بیشتر: به روز رسانی: Trinity شهرستان آتش سوزی تخت کاهش به 75 هکتار 5% موجود

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن