کلانتر و پلیس در شهرستان مارتین هدف به آموزش مردم در مورد ماسک دستور

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:48 PM EDT Jul 8, 2020مارتین کانتی— Martin شهرستان کلانتر دفتر ن

توسط ABTINNEWS در 18 تیر 1399

مارتین کانتی— Martin شهرستان کلانتر دفتر نمایندگان و استوارت افسران پلیس برنامه ریزی برای آموزش عمومی در مورد ماسک پس از اجرای شهرستان کمیسیون رای دادند به اتفاق آرا به اعمال یک ماسک حکم سه شنبه.

تخلف از شرط خواهد بود و مجازات آن خوب است. اولین تخلف را حمل 50 $جریمه و سپس 100 دلار برای یک جرم دوم و 250 دلار برای سوم و آینده جرائم.

کلانتر خواهد اسنایدر و سخنگوی پلیس گروهبان. برایان Bossio هر دو گفت: این سازمان با هدف آموزش ساکنان جدید فرمان.

"بسیاری از افراد هستند که احتمالا به لحاظ اجتماعی فاصله, بنابراین من نمی بینم ما گرفتن حجم تماس" اسنایدر گفت. "اگر شما از راه رفتن یک سگ و هیچ کس در اطراف شما وجود دارد هیچ مشکلی; اگر شما از ورزش وجود ندارد و مسائل است."

از سه شنبه اسنایدر گفت: کلانتر, تا به حال هر گونه گزارش از مردم زیر فرمان. او گفت: این سازمان تا به حال تماس و درخواست در مورد جزئیات این فرمان.

نمایندگان که پوشش کمتر از مناطق فعال و یا در جبران خسارت کارگران منتقل شده به مرکز تماس برای کمک به پاسخ به هر گونه سوال مردم محلی ممکن است.

اسنایدر گفت: آژانس نمی تواند رفتن به کسب و کار خصوصی برای اجرای حکم. خصوصی کسب و کار باید قوانین خود را دارند و می توانید ارسال یک نشانه در مورد ماسک مورد نیاز, او گفت:.

بیشتر: صورت-ماسک مورد نیاز می شود OK در شهرستان مارتین; اجرای جریمه محدوده از $50-$250

بیشتر: Martin County کمیسیون در مورد ماسک صورت مورد بحث

"ما در حال قرار دادن با هم یک جزوه به دست به توضیح به مردم CDC توصیه و وجود فرمان" او گفت:.

اسنایدر گفت: اگر این سازمان دریافت شکایت در مورد افراد زیر فرمان و معاونان احتمال بیرون رفتن و آموزش آنها.

"با آزادی های شخصی می آید مسئولیت شخصی" اسنایدر گفت. "این امید و باور من است که آنچه ما در بر داشت با این گذشته دولت مقرر است که مردم را در اصلی به طور داوطلبانه از آنها پیروی کنید."

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب