کلانتر: مرد به سرقت برده صرفه جویی در زندگی, ابزار, لوازم پزشکی از آتش نشانان

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:54 AM EDT Jul 21, 2020یک مرد دستگیر شد دوشنبه پس از نمایندگان گفت که

توسط ABTINNEWS در 31 تیر 1399

یک مرد دستگیر شد دوشنبه پس از نمایندگان گفت که او به سرقت برده $8,000 ابزار که آتش نشانان با استفاده از برای نجات قربانیان تصادف ماشین.

گران آرواره های زندگی در میان دیگر تجهیزات که گرفته شد روز شنبه از Hornbrook Volunteer Fire Department, با توجه به Siskiyou County Sheriff جان Lopey.

سرقت مشکوک است 34 ساله برت آدم Pettey از وایریکا, Lopey گفت. او به رزرو Siskiyou County Jail ظن دزدی و سرقت همراه با حکم بازداشت از وایریکا اداره پلیس و از دولت واشنگتن که در آن او قبلا زندگی می کردند.

یک Hornbrook داوطلب به نام کلانتر صبح روز دوشنبه پس از کشف سرقت از آرواره های زندگی, دستگاه کیسه های تجهیزات پزشکی و لوازم آتش نشانی از ایستگاه در خیابان جلو. لوازم شدند و به ارزش بیش از $700.

معاون براندون Howard شناسایی متهمان از طریق تحقیقات خود را و رفت به اقامت در 1500 بلوک از خیابان اول در Hornbrook. معاون یافت Pettey و یک زن در یک اتاق خواب با اموال به سرقت رفته.

Pettey دستگیر شد و در انتظار تفهیم اتهام در دادگاه.

زن که نمایندگان می گویند که یک همدست شده است با اشاره به Siskiyou County دفتر دادستان منطقه برای پیش بینی هزینه کلانتر شدهاند.

"ما خدا را شکر سرقت تجهیزات آتش نشانی و تجهیزات بدست آمده به دلیل این حیاتی ادوات و تجهیزات در دست آموزش آتش نشانان داوطلب می تواند کمک به صرفه جویی در زندگی در طول یک خدمات پزشکی اورژانس و یا آتش سوزی مربوط به تماس بگیرید," Lopey گفت.

آتش نشان' تجهیزات و لوازم شده اند بازگشت به Hornbrook داوطلبان و پرونده همچنان تحت بررسی است.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب