کلانتر: مرد مبادلات تیراندازی با تثلیث شهرستان معاون میان جستجو برای ماری جوانا رشد

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:43 PM EDT May 16, 2020یک مرد به ضرب گلوله در یک تثلیث شهرستان کلانتر و

توسط ABTINNEWS در 29 فروردین 1399

یک مرد به ضرب گلوله در یک تثلیث شهرستان کلانتر و معاون که بازگشت آتش شنبه در طول اجرای قانون جستجو برای یک مشکوک به ماری جوانا رشد.

با توجه به آزادی مطبوعات از کلانتر, نمایندگان صبح روز دوشنبه به جستجو برای یک غیر قانونی ماری جوانا رشد عملیات در مالکیت خصوصی است که در حال وقوع بود بدون صاحب ملک اجازه.

در طول جستجوی یک مرد بعد از شناسایی به عنوان Luis Hernan Cornejo-بکررا, 26, از فرتونا شات از یک تفنگ در نمایندگان با توجه به آزادی مطبوعات. معاون شات پشت و Cornejo-بکررا زد به یک منطقه پوشیده شده از درخت.

بیشتر: Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شهرستان شاستا

یک California Highway Patrol هلیکوپتر در بر داشت مرد در پا در نزدیکی ملک و به اطلاع نمایندگان که بازداشت Cornejo-بکررا بیشتر بدون حادثه است.

کلانتر گفت که هیچ کس صدمه دیده بود. آن را آزاد در محل مشکوک به رشد کرد و گفت تنها در آن رخ داده است در جنوب شهرستان ترینیتی.

Cornejo-بکررا دستگیر شد ظن چندین بالقوه اتهامات از جمله تیراندازی یک افسر مقاومت در برابر دستگیری و کشت ماری جوانا در میان جرائم دیگر. او همچنان در تثلیث زندان شهرستان و معاونان گفت.

CHP در حال بررسی این افسر-درگیر تیراندازی. معاون که شلیک تفنگ خود را نه شناسایی شده توسط کلانتر, همچنان در مرخصی استحقاقی اداری تا اتمام تحقیقات در هر TCSO سیاست.

بیشتر از یک دهه عکاسی توسط Shasta County بر اساس مأموران اجرای قانون

بیشتر: کالیفرنیا ماهی و بازی کمیسیون برگ ماهیگیری مقررات به شهرستانهای استان به دلیل ویروس

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب