پناه در طول یک طوفان ممکن است به معنی گرفتن Ubers به هتل ها, درخواست مردم برای ماندن در خانه

کیمبرلی میلر پالم بیچ پستمنتشر شده 8:43 AM EDT آوریل 2 سال 2020اورژانس مدیران خواستن که عمدی فلوریدا در سال 20

توسط ABTINNEWS در 13 اردیبهشت 1399

اورژانس مدیران خواستن که عمدی فلوریدا در سال 2016 به فرار به طوفان متی بطرف سمت سواحل شرق با یکی از بدنام entreaty پرس و عرضه کیسه های بدن برای ایجاد انگیزه مدافعان.

اگر یک طوفان را تهدید می کند در این فصل برخی از تخلیه درخواست ممکن است به جای ماندن در خانه و سفارشات به عنوان مقامات در تلاش برای به حداقل رساندن گسترش coronavirus.

فلوریدا بخش مدیریت اضطراری مدیر Jared Moskowitz گفت: او را باید یک طرح در این ماه است که خطوط راهنمایی برای شهرستانهای استان در چگونه آنها ممکن است بخواهید به دسته طوفان های متفاوت برای جلوگیری از عفونت.

اطلاعات می تواند شامل نیاز مردم در طوفان غنی شده خانه های خود را از طریق یک طوفان است.

"اگر شما یک گربه 1 یا Cat 2 طوفان و خانه خود را ساخته شده بود پس از طوفان اندرو شاید ما مسئله شما اقامت در خانه سفارش به جای تخلیه سفارش" Moskowitz گفت: در طول یک مارس وظیفه نیروی تماس در مورد بازگشایی دولت است. "آیا ما تغییر مفهوم تخلیه در همه؟"

استفاده از هتل ها به عنوان یک گزینه برای پناهگاه به جای مدارس

با آغاز فصل طوفان ژوئن 1 اضطراری مدیران با توجه به چگونه آنها را حقه بازی گردباد گرمسیری در حالی که اجتناب از سرکوب مردم در پناهگاه شلوغ بر روی تخلیه اتوبوس و نیاز به کمک – در حال حاضر کشیده نازک – پس از طوفان.

برخی از گزینه های Moskowitz اشاره کرد می تواند شامل استفاده از FEMA انتقالی پناه کمک برنامه قبل از طوفان باعث ریزش زمین برای قرار دادن افراد در هتل ها به جای باز شدن مدارس که در آن می تواند دشوار اجتماعی را حفظ فاصله. هتل ها ممکن است مشتاق برای کسب و کار در اوایل فصل طوفان به عنوان دولت بیدار از آن coronavirus کما Moskowitz گفت.

بیشتر: فصل طوفان 2020: مخروط نیست کاهش این سال; چه این بدان معناست که برای پیش بینی

با یک انتظار عدم داوطلبان که از کشورهای دیگر Moskowitz پیشنهاد پرداخت-از-کار فلوریدا برای پر کردن جای خالی پس از طوفان.

استخدام سوار-به اشتراک گذاری شرکت هایی مانند Uber و Lyft به مردم کشتی از راه آسیب است به جای بارگذاری آنها بر روی حمل و نقل انبوه و صدور کارت های گاز به ساکنان درد و رنج بیماری همه گیر باعث بیکاری نیز در نظر گرفته شود.

"ما ممکن است رسیدن به بارگذاری و می گویند ما می خواهیم به تخلیه مردم ماشین با ماشین به جای قرار دادن آنها در یک اتوبوس در بالای هر یک از دیگر" Moskowitz گفت.

اگر قدرت می رود ممکن است دیگر به آمده به عقب در

در همان زمان انرژی خورشید و نور است هشدار مشتریان ممکن است زمان بیشتری برای بازگرداندن برق با امکان محدود کمک از خارج منابع و افزود احتیاطی اجتماعی فاصله.

اریک Silagy, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت FPL گفت: در آوریل تماس بگیرید که مسکن برای کارگران سودمند ممکن است یک چالش به خصوص اگر آنها در حال رقابت با evacuees برای اتاق های هتل ها.

"باید یک طوفان ریزش زمین در منطقه خدمات ما ما خواهد بود درخواست مشتریان برای صبر و شکیبایی در این شرایط فوق العاده" گفت: FPL سخنگوی لایحه Orlove. "این امکان وجود دارد که مشتریان را از قدرت برای یک دوره طولانی از زمان باید یک طوفان بر ما در این فصل است."

Moskowitz طوفان های پیشنهادی به احتمال زیاد تقسیم خواهد شد در اوایل فصل طوفان است که به طور معمول سیستم های ضعیف تر که همزمان با جنبشها کسب و کار بازگشایی, در مقابل کسانی که رشد در طول tropically حاصلخیز ماه اوت تا اکتبر.

Moskowitz دلایل اوایل فصل طوفان معنی بیشتر کنترل تخلیه و بازیابی.

"همانطور که ما به اوت شاید اتاق های هتل نیست استراتژی و ما به عقب برویم به جرم پناهگاه" او گفت:. "اگر شما شروع به گرفتن به اوت و سپتامبر و شما به دنبال یک گربه 3 یا 4 و سپس اقامت در خانه سفارش است که نمی تواند به عنوان موثر است."

عمده طوفان به طور معمول نمی تهدید در اوایل فصل ... اما نشانه هایی وجود دارد که در این سال

در اوایل تابستان اکثر طوفان های فرم در دریای کارائیب و خلیج مکزیک به عنوان فضای آن شروع می شود فصلی wind-up. توسط ماه اوت در سطح میانی آفریقایی شرقی جت شروع به چرخش امواج کردن این قاره مانند فرفره که در نهایت می تواند فرم قوی ترین طوفان.

در حالی که ده ها تن از دسته 1 طوفان را نمایاندن در دو ماه اول فصل طوفان فقط یک طوفان در تاریخ ثبت شده است و محصل در ایالات متحده در ماه ژوئن سال 1957 طوفان آدری که ضربه غربی لوئیزیانا به عنوان یک دسته 3 در ژوئن 27. عمده طوفان یک دسته 3 یا بالاتر.

طوفان دنیس محصل جنوب شرقی Pensacola به عنوان یک دسته 3 طوفان جولای 10, 2005.

پنج دسته 2 طوفان آمار ایالات متحده در ماه ژوئن یا جولای از جمله ناشناس 1926 طوفان که زده در جنوب شهر ساحلی دایتونای در ژوئن 28.

ملی طوفان مرکز تاکید می کند که سرعت نمی کند همیشه در ارتباط با یک طوفان خطر است. عظیم طوفان فلورانس در سال 2018 شد یک دسته 1 هنگامی که آن محصل در نزدیکی Wrightsville ساحل, N. C. هنوز آب roared 100 مایل تا Neuse رودخانه ستون 11 پا از موج طوفان به شهر تاریخی جدید برن N. C.

در فلوریدا تخلیه مناطق تا حد زیادی بر اساس موج طوفان نه سرعت.

دانشگاه ایالتی کلرادو محقق فیل Klotzbach گفت: در اوایل فصل فعالیت است که سخت ترین برای پیش بینی وجود دارد اما علائم عود ممکن است.

بیشتر: طوفان فلوریدا سوابق: شکستن deadliest پرهزينه ترين و شدید ترین

"دریا دمای سطح اغلب عامل محدود کننده در شکل گیری اولیه-فصل طوفان گرمسیری" گفت: Jeff کارشناسی ارشد آب و هوا زیرزمینی از بنیانگذاران و یک هواشناس علمی آمریکایی است. "من انتظار دارم که گرمتر از دمای اقیانوس درجه حرارت در حال حاضر در حال مشاهده سراسر معمولی شکل گیری منطقه برای اوایل فصل طوفان — خلیج مکزیک کارائیب غربی و آبهای اطراف باهاما — افزایش شانس اوایل فصل طوفان در این سال است."

طوفان-اخلال در باد برشی نیز پیش بینی به پایین برای ماه های ژوئن و ژوئیه تقویت امکان اولیه برای طوفان, کارشناسی ارشد گفت.

جدا پناهگاه و یا تفکیک پناهگاه? ویروس باعث می شود آن را مشکل ساز

اگر توده پناهگاه باید باز evacuees ممکن است خود را در درجه حرارت گرفته شده و یا تحت سریع coronavirus تست در درب. Moskowitz گفت: دولت در حال حاضر مشغول به کار با آزمایشگاه ابوت و دیگران به تست های اضافی برای پناهگاه است.

"در حال حاضر مگر اینکه شما در حال پزشکی ناپایدار آن آمده همه به پناهگاه که وجود دارد به صرفه جویی در زندگی از طوفان افزایش خط پایین گفت:" پالم بیچ شهرستان اضطراری مدیریت مدیر بیل جانسون. "من مطمئن هستم که چگونه عملی آن خواهد بود که جداگانه Covid پناهگاه است."

بیشتر: 'بالاتر از حد متوسط' فصل طوفان پیش بینی شده در این سال, بالا, کارشناسان می گویند

جانسون گفت: مردم ممکن است خواسته شود برای رفتن به تفکیک مناطق در یک پناهگاه در صورتی که یک تب یا احساس نمی خوب است. همچنین پالم بیچ شهرستان پناهگاه هر فرد 20 فوت مربع از فضای اما که می تواند کوچک اجازه می دهد تا برای بیشتر اجتماعی فاصله.

"بزرگترین ترس من این است که افرادی که باید تخلیه نمی تخلیه چرا که آنها فکر می کنم وجود ندارد امن گزینه" جانسون گفت.

پس از آن وجود دارد به اصطلاح "سایه آسمان" — افرادی که ترک حتی اگر آنها در یک منطقه تخلیه. در طول سال 2017 طوفان ایرما تخمین زده می شود به عنوان بسیاری از 3 میلیون از 7 میلیون که تخلیه نمی نیاز به انجام این کار, گرفتگی ترافیک شریان ها و ستون ماشین در دولت خط.

جانسون تغییر نخواهد تخلیه مناطق به دلیل coronavirus اما امید مردم را درک تفاوت های ظریف از تخلیه و ارزیابی شرایط خود را قبل از انجام این کار. اگر آنها در یک منطقه تخلیه و می توانید زنده ماندن بدون برق آنها باید در نظر ماندن.

"من اعتقاد ندارم تخلیه است بی ضرر فعالیت" جانسون گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن