Shasta County, رستوران ها, برخی از کسب و کار دریافت چراغ سبز برای باز کردن

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:19 PM EDT 9 مه سال 2020ناهار خوردن در رستوران ها و کسب و کار خاصی در

توسط ABTINNEWS در 21 اردیبهشت 1399

ناهار خوردن در رستوران ها و کسب و کار خاصی در Shasta County اجازه بازگشایی پس از یک جلسه ویژه توسط هیئت ناظران در روز جمعه.

Shasta County دارای توانایی برای استراحت قوانین برای رستوران های محلی و برخی از کسب و کار خرده فروشی و بیشتر از مناطق شهری کالیفرنیا به دلیل به شمال کشور است رنج می برد که تا حد زیادی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. کمک هزینه است که به نام یک منطقه ای شدند.

همانطور که از جمعه شب Shasta County رفته بود از 10 روز بدون هیچ گونه جدید COVID-19 موارد است. در مجموع 31 Shasta County ساکنان قرارداد این ویروس با چهار بیماران در حال مرگ است.

روز جمعه خبر از بخش بهداشت و خدمات انسانی سازمان چراغ سبز برای رستوران ها و یک لیست گسترده ای از کسب و کار بود و با شوق و ذوق دریافت شده توسط سرپرستان.

"من از شنیدن آن راست چون آن خبر بزرگ به این جامعه است که اگر ما تایید attestations آن را فرستاده است که ما به طور رسمی قادر به باز کردن خرده فروشی فراتر از منظقه زمانی که آنها آماده برای قرار دادن پروتکل های ایمنی در محل همان است که در رستوران" سرپرست Les Baugh خواسته Shasta County بهداشت عمومی افسر دکتر کارن Ramstrom.

Ramstrom توافق به موسسات دنبال county دستورالعمل. هیئت مدیره نیاز به ارسال یک نامه به دولت با دولت تصدیق آن دریافت. نامه ای از Ramstrom خبره که شستا شهرستان دیدار coronavirus احتیاطی و می تواند سرعت را از طریق مرحله 2 از دولت بازگشایی طرح است.

"هنگامی که ما ارائه ما خوب به آن بروید" Ramstrom گفت. "آخر این هفته ما به شما در شکل خوب است."

او گفت: برخی از رستوران ها ممکن است نیاز به زمان سرب برای دعوت از کارکنان و سفارش غذا و لوازم. Ramstrom گفت: او را نمی شود جای تعجب نیست اگر برخی از رستوران ها افتتاح شد شنبه.

مرتبط با: Shasta County زن که گرفتار COVID-19 منتشر شده از بیمارستان

"ما اجازه می دهد کسب و کار برای باز کردن چون ما در واقع داشتن آنها را انجام دهد که در یک شیوه ای دقیق," او گفت:.

این شهرستان دارای یک چک لیست برای کسب و کار به دنبال به عنوان بخشی از آن در جاده به بازیابی طرح در ShastaReady.org.

این هیئت همچنین OK می خواهم یک نامه دوم درخواست برای تصویب به شروع مرحله 3 از این برنامه به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

دولت هنوز به انتشار قوانین جدید برای ناهار خوردن در رستوران اما بارها خود هستند به احتمال زیاد به بازگشایی تا به زودی.

"ما نمی دانیم که چه کسانی (رستوران محدودیت) دقیقا عین حال از آنجا که دولت نمی آمد با آن هدایت است. که انتظار می رود در هفته آینده" بهداشت و خدمات انسانی مدیر آژانس Donnell Ewert گفت.

مرتبط با: Whiskeytown فراهم می کند, هوای آزاد, امداد برای cooped تا ساکنان

قادر به خدمت به الکل در داخل یک رستوران بدون دولت پیامدهای مبهم بود جمعه.

"شاید این امر می تواند بهترین به صبر کنید تا روز دوشنبه برای انجام الکل چیزی که شاید فقط غذا چیز و در حال اجرا می شود در سمت امن است" Ewert گفت.

هیئت مدیره گفت: برخی از صاحبان رستوران شنیده عوامل از نوشیدنی الکلی کنترل خواهد بود نگه داشتن چشم در دارندگان مجوز این آخر هفته برای انطباق با وضعیت ممنوعیت به ویژه از بسیاری از رستوران ها نیز میله های زندان است.

رستوران و کسب و کار را تشویق به تماس بهداشت عمومی برای کمک به در دنبال محلی دستورالعمل.

"نتیجه نهایی این است که امروز شما در حال رفتن به تشویق مردم در خیابان (شنبه) در آنچه که به اشتراک گذاشته شده در اینجا امروز" Baugh گفت: "تشویق در خیابان های اجتماعی جدا با ماسک در."

بیشتر: این شمال کشور اردوهای تابستانی باید برنامه ای برای باز کردن. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

در خبری دیگر از این نشست Ewert گفت: ماسک های صورت نمی خواهید به توان مورد نیاز برای همه "در این زمان" اما او نشان می دهد که مردم از آنها استفاده کنید.

"ما به شدت تشویق پوشش صورت در هنگام رفتن به موسسات خرده فروشی. دوباره که برای محافظت از دیگران — من ماسک محافظت از شما و ماسک خود را محافظت می کند من" Ewert گفت.

افراد مسن و کسانی که با مسائل مربوط به سلامت هنوز هم خواست به ماندن در خانه به جز لازم سفر خواهم به فروشگاه مواد غذایی.

"ما هنوز هم می خواهید به تشویق همه ما سالمندان بالای 65 سال و افراد با شرایط بهداشتی اساسی هنوز هم به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است" Ewert گفت.

تجمع جمعی ممنوع است. "هیچ تجمعات در واقع مجاز در مرحله 2 در هر فرماندار سفارش" Ewert گفت.

غیر ضروری سفر به خارج از شهرستان توصیه نمی شود و Ewert گفت: بهداشت عمومی نمی خواهند مردم از آمدن به Shasta County از جاهای دیگر یا.

Shasta County منطقه ای واريانس اجازه می دهد تا این کسب و کار برای باز کردن:

  • مقصد خرده فروشی از جمله مراکز خرید و تعویض در دیدار
  • خدمات شخصی محدود به کارواش حیوان خانگی نظافت, برنزه امکانات و باغبانی چشم انداز
  • دفتر مبتنی بر کسب و کار (telework باقی می ماند به شدت تشویق)
  • ناهار خوردن در رستوران ها (میله ها و یا مناطق بازی مجاز نیست اما این قوانین می تواند تغییر کند اگر دولت و وزارت بهداشت تغییر آن راهنمایی)
  • هوای موزه ها و فضاهای باز کردن گالری

این کسب و کار می تواند باز تحت قوانین ایالتی

  • خرده فروشی با یک گزینه برای منظقه وانت از جمله کتاب فروشی طلا و جواهر, فروشگاه اسباب بازی, فروشگاه, فروشگاه لباس, کفش, فروشگاه های خانه و مبلمان فروشگاه های لوازم ورزشی, فروشگاه, عتیقه, فروشگاه موسیقی, فروشگاه گل
  • زنجیره تامین حمایت از بالای کسب و کار در تولید و بخش های لجستیکی

منبع: Shasta County بهداشت و خدمات انسانی

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب