Shasta County, بهداشت عمومی, مدیر چرا او را پله پایین

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:31 PM EDT May 28, 2020Shasta County, بهداشت عمومی, مدیر هویج Iso

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

Shasta County, بهداشت عمومی, مدیر هویج Isola پله پایین کرد و گفت: این بیماری همه گیر کوروناویروس نشان داده است که او ممکن است بهترین فرد برای این کار است.

ایزولا که در موقعیت رسما از ماه نوامبر بود اما خدمت به عنوان مدیر موقت قبل از آن گفت که او نیز می خواهد به صرف زمان بیشتری را با او 10 ساله پسر.

"Coronavirus وضعیت قطعا تابیده شدید نور در آنچه که ممکن است در غیر این صورت گرفته من خیلی طولانی تر برای دیدن. من می خواهم چیزی جز بهترین برای (بهداشت عمومی) شعبه دارد و من باید استانداردهای بالا برای خودم" Isola گفت: در یک ایمیل. "من نمی دانم که تا زمانی که من نشسته در صندلی که من قوت نیست یک بازی بزرگ با خود من انتظارات خودم را برای آن موقعیت است."

اخبار Isola خروج می آید به عنوان کالیفرنیا و ایالت عمومی سازمان بهداشت و درمان در حال دست و پنجه نرم کردن با برخی از بدترین شیوع کروناویروس در کشور مانند شهرستان ریورساید و آن 141 مرگ و میر ناشی از شنبه بعد از ظهر.

در Shasta County, تلفات همچنان در تعداد نسبتا کمی از 31 مورد تأیید و چهار مرگ و میر, اما هنوز هم در مقایسه با همسایگان خود در جنوب کشور. Butte County, برای مثال بیشتر مردم از شستا اما کمتر از نیمی از تایید coronavirus موارد و بدون مرگ و میر.

به عنوان بهداشت عمومی مدیر Isola آثار در کنار سلامت افسر کارن Ramstrom و بهداشت و خدمات انسانی مدیر آژانس Donnell Ewert به عنوان به خوبی به عنوان دیگر شعبه مدیران از درون سازمان.

Isola آخرین روز در موقعیت خواهد بود مارس 29. او گفت که او در حال حاضر در مذاکرات برای کار دیگری در این شهرستان است.

"این خواهد بود که اواسط حرفه ای محوری برای من و یک فرصت هیجان انگیز است که من فکر می کنم این است ایده آل برای آنچه که من به دنبال و مهارت های که من می تواند ارائه دهد که تیم," او نوشت.

Isola آغاز زندگی حرفه ای خود را با Shasta County بهداشت عمومی بیش از 18 سال پیش به عنوان یک اپیدمیولوژی. در سال 2013 او معاون مدیر شعبه برای آژانس و نقل مکان کرد به مدیر موقت موقعیت تابستان گذشته.

در پله دور از آژانس Isola گفت که او امیدوار است آن را "همچنان به حفاری عمیق تر به ریشه و علل فقیر بهداشت و سلامت نابرابری."

Isola همچنین گفت که او امیدوار است آژانس است "بموقع قدردانی برای ارزش آنها را جامعه ما" اشاره کرد که آن را به تازگی ملی بهداشت عمومی اعتباربخشی.

"چه شما در حال حاضر تیم ما در بهترین," او نوشت. "آنها اختصاص داده شده کار خدمتگزاران و در حال ساخت فوق العاده ای شخصی فداکاری برای حفظ Shasta County امن و سالم است. در حالی که به شدت نادر است تعهد خود را سازگار است."

مقامات شهرستان نیست و بلافاصله باید اطلاعات سهشنبه در فرآیند پر شدن است ،

ادامه مطلب:

  • ردینگ Jiu Jitsu بدنسازی مالک مخالف کالیفرنیا اقامت در خانه سفارشات
  • Coronavirus: شستا آماده پیوستن به روستایی دیگر استان ها به دنبال بازگشایی اقتصاد
  • Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: آنچه ما می دانیم شنبه در مورد COVID-19 در شهرستان شاستا

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب