Shasta County, به نظر می رسد به مذاکره مجدد هزینه برای استفاده از مدنی به عنوان بیمارستان صحرایی

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 10:28 AM EDT مارس 15 سال 2020Shasta County تلاش خواهد کرد به مذاکره مجدد

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

Shasta County تلاش خواهد کرد به مذاکره مجدد هزینه های خود را برای استفاده از ردینگ مدنی سالن به عنوان یک بیمارستان صحرایی را در غیر بیماران بدحال در میان coronavirus بیماری همه گیر.

بیمارستان مستقر شد برای حدود یک ماه قبل از آن گرفته شده در هفته گذشته. شده اند وجود دارد 33 موارد گزارش شده از coronavirus در Shasta County است.

روز دوشنبه Shasta County هیئت ناظران رای به re-مذاکره پس از حسابرس-کنترل برایان Muir گفت که در حال حاضر تفاهم نامه با پیشرفت ردینگ معقول و منطقی بود و اصلاح آن می تواند باعث یک پرچم قرمز برای فدرال حسابرس.

ناظران انتظار می رود به تصویب اصلاح قرارداد با پیشرفت ردینگ — غیر انتفاعی راه اندازی توسط کلیسای بتل به کار مدنی — به مقدار $321,227 از حدود 145,000 تحت شرایط کنونی میور گفت. دلار 145,000 پرداخت برای امنیت, برق و سایر هزینه های عملیاتی — نه اجاره.

ناظران رای دادند 4-1 به ادامه مذاکرات. سرپرست Les Baugh عقیده داشت اما نه قبل از او ساخته شده یک حرکت به رد قرارداد اصلاح شده.

که زمانی که سرپرست جو Chimenti آمد با یک ضد حال حرکت به بازگشت به پیشبرد ردینگ.

"می شود آن را مناسب برای رفتن به آنها را و می گویند در اینجا که در آن ما در اینجا چیزی است که ما حسابرس به ما گفت" Chimenti خواسته بهداشت و خدمات انسانی مدیر آژانس Donnell Ewert قبل از حرکت خود را.

Ewert دفاع از $321,227 پرداخت آن را "خوب سرمایه گذاری" هر چند او بگویید سرپرستان که آن را "کمی بالاتر از ما انتظار داشتند. اما "این هستند که نرخ آنها مسئول همه است."

"بنابراین در حالی که آن که مقدار زیادی است و ما هرگز استفاده فدرال پزشکی ایستگاه برای افزایش ظرفیت ما را احساس مانند آن را یک سرمایه گذاری خوب در آمادگی," او گفت:.

Ewert انتظار شهرستان به بازپرداخت توسط دولت فدرال و دولت برای همه, اما در مورد $18,000 از هزینه.

اما Muir هشدار داد ناظران فدرال مدیریت اضطراری سازمان حسابرسی می تواند تشخیص دلار 321,277 به عنوان بی جا.

"من خودم را در یک موقعیت از یک FEMA حسابرس آمدن و من به این نگاه و من می گویم:" اینجا یک قرارداد اجاره است که پرداخت تمام هزینه ها و در حال حاضر ما در حال رفتن به رفتن به عقب پس از این واقعیت و گفتن OK و ما قصد داریم به شما پرداخت یکی دیگر از $175,000.' من می نپذیرفتن آن را در یک ضربان قلب" Muir گفت: سرپرستان.

سرپرست لئونارد Moty رای اکثریت, اما او تا به رزرو و اشاره کرد که آن را "معقول" به پرداخت اجاره بها در بالای هزینه های به کار بیمارستان صحرایی.

ما "آنها به حرف ما که ما را اجاره فضا ما را به استفاده از فضا و ما در حال پرداخت پول برای آن" Moty گفت. "من فکر می کنم اگر ما به دبه کردن که در حال حاضر آن را می سازد شهرستان نگاه بسیار بد است که ما را به یک معامله خوب ایمان و بگو خب حرف ما این است که خوب نیست و ما در حال رفتن به جلو و عقب و به شما پرداخت نمی شود,' " Moty گفت.

Muir معتقد است که زمان تفاهم نامه یک "معامله خوب" برای پیشبرد ردینگ — به خصوص از میان COVID-19 هیچ کس با استفاده از مدنی است. بتل مدرسه Supernatural وزارت خواهد بود با استفاده از مدنی برای کلاس اگر نه برای جهانی همه گیر. این سالن همچنین محبوب در محل برگزاری کنسرت های زنده اما کسانی که نمی اتفاق می افتد با توجه به بحران بهداشت و درمان.

پیشبرد ردینگ می پردازد شهر $21,708 یک ماه به اجاره مدنی و Muir گفت: ثبت افکن خواهد بود که بیشتر مناسب است. پیشبرد ردینگ نیز مسئول نگهداری آب و برق و بیمه و دیگر هزینه های عملیات.

"گریه به دور از $175,000 او گفت:" از شهر اجاره برای پیشبرد ردینگ.

جولی Dyar مدنی مدیر کل گفت: ثبت افکن که سرپرستان نمی شد ارائه یک تصویر کامل از هزینه آن طول می کشد به راه اندازی یک 40,000 فوت مربع ساختمان است و پیشنهاد شده است که "عادلانه و معقول است."

"مانند هر نهاد که سربار اجاره است که به سادگی یک قطعه," او گفت:.

Dyar گفت: پیشبرد ردینگ امیدوار است برای ارائه اطلاعات بیشتر به مقامات شهرستان در آینده هیئت ناظران نشست.

پرسید: اگر پیشرفت ردینگ حاضر به مذاکره مجدد $321,227, Dyar گفت که او نمی تواند پاسخ آن است.

"من نمی باید اطلاعات کافی از این شهرستان به غیر از آقای Muir نظر" Dyar گفت. "من نیاز به چیزی پیشنهاد به من."

در ضمن Ewert گفت: تجهیزات این بیمارستان صحرایی تجهیزات ذخیره شده در دو نیمه تریلر در هزینه 1000 $در هر ماه و بیمارستان می تواند مستقر در 24 ساعت باید آن را دیگر مورد نیاز است.

Ewert گفت: سرپرستان که در مکانهای دیگر دولت است که با استفاده از میدان بیمارستان مانند طولانی مرکز کنوانسیون ساحل و خواب قطار عرصه در ساکرامنتو در حال شارژ با نرخ بالاتر است.

Muir مقابله است که "مقایسه نرخ به امکانات در لس آنجلس و سکرامنتو را ندارد بسیاری از حس به من. ما در ردینگ نه یک کلان شهر بزرگ و من انتظار می رود این نرخ در شهرهای بزرگ بیشتر می شود."

در ضمن اگر بخش نیاز به نقل و انتقال بیمارستان صحرایی وجود دارد یک شانس آن را نمی خواهد به بازگشت به مدنی سالن Ewert گفت: هر چند یک جایگزین سایت ذکر نشده بود.

ادامه مطلب:

  • Shasta County مقامات اخراج هزاران نفر از سطح پایین پرونده های جنایی در میان COVID-19
  • در اینجا کسب و کار است که می تواند بازگشایی در Shasta County زیر COVID-19 closings
  • کرامت سلامت سلامتی پردیس حرکت رو به جلو

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن