Shasta County زندان تحت دستور به آزادی 13 زندانی

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:48 PM EDT May 13, 2020این Shasta County, زندان رفتن برای آزادی 13 زند

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

این Shasta County, زندان رفتن برای آزادی 13 زندانی توسط 5 بعد از ظهر دوشنبه به پیروی از یک ایالت حکومت اضطراری صادر شده به عنوان یک بهداشت احتیاط در طول coronavirus بحران است.

به منظور کاهش تعداد زندانیان در زندان ها تصویب شد مارس 6 توسط دولت عدلی و قضایی شورای. این قانون اجرا صفر پول نقد وثیقه برای زندانیان ایم که دستگیر شده و در بازداشت پیش از محاکمه برای بسیاری از جنحه و سطح پایین جرائم. آنها هنوز هم می شود به موضوع جنایی روند قضایی و پس از آزادی

Shasta County Sheriff اریک Magrini گفت: در طول یک شنبه اخبار جلسه که در دفتر کلانتر و دادستان منطقه مشغول به کار بیش از آخر هفته به نقد و بررسی 47 زندانیان که به طور بالقوه واجد شرایط برای انتشار است.

"که 47 کردم منظور از دادگاه در اواخر بعد از ظهر جمعه برای انتشار دوشنبه 13 از این زندانیان" Magrini گفت.

کلانتر گفت: مسئولان با Shasta County Superior Court و دفتر دادستان منطقه تصمیم 26 زندانیان در این لیست قرار گرفته فاقد شرایط لازم برای انتشار است.

"این خواهید بود در دفاع به حرکت به هر یک از این موارد شنیده و سپس باقی مانده هشت دادستان منطقه احساس نمی دیدار با معافیت ها و شنیده خواهد شد در دادگاه سه شنبه" Magrini گفت.

زندان شهرستان ندارد شناخته شده COVID-19 موارد کلانتر گفت.

"ما هیچ گزارش موارد COVID ورود ما تسهیلات بنابراین هر کس در این تاسیسات باید در سلامت خوب" Magrini گفت.

Coronavirus: دستگیری در ردینگ پایین 34 درصد در طول اضطراری

مظنون بودن به رزرو زندان باید تحت ارزیابی است که شامل یک پرسشنامه پزشکی و غربالگری کلانتر گفت. آن منتشر شده نباید coronavirus نگرانی سلامت.

"بسیاری از این افراد شده اند در بازداشت برای یک مقدار مجموعه ای از زمان از آن برای تمام مفاهیم و اهداف و فقدان یک اصطلاح بهتر آنها شده اند تحت قرنطینه" Magrini گفت.

کلانتر گفت: جمعه نبود او با چشم انداز انتشار مجرم را به جامعه. روز دوشنبه Magrini این باورند که این حرکت می تواند به افزایش جرم و جنایت است.

"با قرار وثیقه برنامه ریزی شده است که به ما داده شده توسط شورای قضایی و فیلتر شده از طریق ما Shasta County, دادگاه, من, ترس و جنایت که به طور بالقوه می تواند افزایش به دلیل عدم توانایی ما را به نگه داشتن مردم پاسخگو," او گفت:.

روز دوشنبه از زندان آزاد شده است در بالای 39 زندانیان این زندان ایالتی سیستم ارسال به Shasta County است. کسانی که زندانیان قرار داده خواهد شد مشروط از طریق پست-اطلاعیه انجمن نظارت. این حرکت نیز در حال ساخته شده به منظور کاهش ممکن است گسترش از coronavirus در سیستم زندان.

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب