Shasta County کسب و کار سریع به درخواست پاداش با فدرال چک امداد

دیوید Benda و میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:16 PM EDT Apr 17, 2020با رزرو صاحبان سنگ ماه اغذیه فروشی

توسط ABTINNEWS در 29 فروردین 1399

با رزرو صاحبان سنگ ماه اغذیه فروشی و مشروب فروشی بالا-end رستوران در ردینگ را طرف غرب برای اعمال فدرال چک حفاظت از برنامه به امید پول کمک خواهد کرد که هنگامی که اقتصاد بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر.

Che Stedman و همسر و شریک کسب و کار, تانیا می دانستند و محدودیت های برنامه — به طور خاص زمانی که آنها تا به حال به استفاده از بودجه.

آنها تایید و دریافت پول خود را روز شنبه. سنگ ماه اغذیه فروشی و مشروب فروشی می توانید با استفاده از بودجه خود را برای حفظ کارکنان و استخدام به کسانی که بودند گذاشته و یا furloughed. پول نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد در اجاره و آب و برق.

رستوران خوش شانس بود برای دریافت بودجه قبل از $350 میلیارد صندوق امداد زد خشک دوشنبه قرار دادن آینده محرک در معرض خطر به عنوان رهبران کنگره و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باقی می ماند در یک کوچه بن بست در یک معامله به نگه داشتن آن رفتن.

چک حفاظت از برنامه تنظیم شده برای ارائه وام به شرکت های کوچک به عنوان بخشی از $2.3 تریلیون مراقبت در عمل همه گیر برنامه امداد امضا شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه مارس است.

همانطور که از دوشنبه کالیفرنیا صادر فدرال امداد وام به 54,922 کسب و کار در مجموع $20.8 میلیارد دلار است.

با فدرال بودجه امداد در حال اجرا خشک و مقامات از شهر ردینگ در هفته آینده خواهد شد در حال حاضر آنچه که شهردار آدم McElvain به نام "اقتصادی امداد بسته" به کارگردانی در کسب و کارهای محلی به خصوص mom-and-pop عملیات شده اند که به طور قابل توجهی تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس و در نتیجه جامعه shutdown.

طرح های مورد بحث عبارتند از "قرار دادن کار شهر است که تا به حال در این کتاب برای مدتی به طوری که ما می تواند نه تنها کمک به کسب و کار است که نهفته در حال حاضر, اما همچنین قرار دادن پول بیشتر به اقتصاد" McElvain گفت.

سنگ ماه اغذیه فروشی و مشروب فروشی می توانید سهم خود را از بودجه فدرال برای استخدام به کارکنان آن را به حال به غیر روحانی کردن زمانی که آن را بسته در اواسط ماه مارس. پول نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد در اجاره و آب و برق.

"من به طور کامل تامین می شود. من پول" Che Stedman گفت که کسب و کار خود را در حال حاضر است بدهی رایگان. "اما من به صرف پول در هشت هفته و یا وام است که بخشایش و آن را تبدیل به 6 درصد وام SBA. در اینجا مشکل این ایالت کالیفرنیا بسته است. من نمی توانم باز رستوران من قانونی است."

و او را نگران کالیفرنیا نمی بازگشایی در زمان او برای پول کار برای رستوران خود را.

در ضمن میلر برخورد مرکز در ردینگ ضروری کسب و کار. آن باقی مانده است باز در طول بیماری همه گیر. به جای ذخیره کردن یک چهارم از نیروی کار خود را صاحب جیم الیور کاربردی برای برنامه و او نیز تامین می شود.

هر دو الیور و Stedman بر این باورند از آنجا که آنها در عمل به سرعت به درخواست آنها پول خود را قبل از برنامه خشک زد.

"وام فرایند بسیار شگفت انگیز است. من تحت تاثیر قرار گرفته بود با SBA و سه شهرستان بانک" الیور گفت: با توجه به آن را در زمان حدود دو هفته برای دریافت پول خود را پس از او به ثبت درخواست خود را.

در Oliver مورد آن را پوشش حدود دو ماه دستمزد خود را برای 18 کارکنان.

"من این بلند مدت کارکنان و من می خواستم به آنها را کامل پنج روز ارزش پرداخت" الیور گفت. "حتی اگر ما تنها چهار روز ارزش کار این آنها را می دهد یک پنجم روز است."

جف Engell که صاحب تاج و تخت, عکس و ویدئو در مرکز شهر ردینگ نبود به عنوان خوش شانس. اعمال او برای $10,000 کوچک مدیریت کسب و کار امداد رسانی پیشرفت است اما هنوز هم انتظار برای پول خود را.

"دلیل من پول این است که افراد دیگر رو جلوتر از من و فرار آنها از پول" Engell گفت: صبح روز پنج شنبه.

بدون پول Engell چهره های آینده.

"این پول بسیار حیاتی ما را به بالا و در حال اجرا است و من می توانم به شما بگویم که اگر ما آن را دریافت نمی, آنچه که اتفاق خواهد افتاد" او گفت:.

در ضمن Stedmans از سنگ قمر اغذیه فروشی و مشروب فروشی فکر انجام takeout اما به سرعت تصمیم گرفت آن را نمی خواهد از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است.

"من نمی ساخت کسب و کار من به یک برای رفتن به رستوران است که اساسا تغییر چگونه آن را عمل" Che Stedman گفت. "این فقط یک گزینه قابل دوام برای سودآور باشد و قادر به استخدام افراد."

Stedman گفت: اگر ماندن در خانه سفارش نیست برداشته مه 15, او را باور نمی کند او قادر خواهد بود به استفاده از پول برای باز کردن کسب و کار خود را.

خود را تنها گزینه خواهد بود برای تماس با کارکنان خود را به آنها بگویید برای رفتن بیکاری پرداخت و آنها را با چک حفاظت از وجوه او را دریافت و سپس به آنها بگویید به refile برای بیکاری.

"در هر صورت این وام بهره مند خواهد شد, کارمندان من و صاحبخانه. زمانی که من پرداخت وجوه و گیر ندهید با یک وام بزرگ من باید باشه. سنگ ماه اغذیه فروشی و مشروب فروشی از سوی دیگر بسته باقی خواهد ماند. و است که ویرانگر" Stedman posted on Facebook.

Stedman تاکید کرد که او برای به حداقل رساندن خطر سلامت و فکر می کند دولت با انجام اقدامات مناسب برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus.

"به من اجازه دهید بسیار روشن COVID-19 بسیار واقعی آن جدی است. من فقط در تلاش برای انجام بهترین من می توانم" او گفت:.

الیور تلاش برای ماندن در خوش بینانه اما او اذعان دارد نگرانی های خود را در مورد آینده است.

میلر برخورد مرکز تا به حال کسب و کار به اندازه کافی برای نگه داشتن خدمه آن کار چهار روز دارد و تنها ممکن است به اندازه کافی خودکار بدن کار برای پر کردن سه روز در هفته آینده الیور گفت.

"ما قادر خواهد بود به آنها پرداخت کامل پنج روز. من به آنها گفتم آنها ممکن است از نقاشی دیوارهای داخل ساختمان" به ماندن مشغول الیور گفت.

کمک های مالی از شهر در راه است ؟

در آن جلسه هفته آینده این ردینگ شورای شهر ارائه خواهد شد $37.5 میلیون دلار کمک مالی فقط به عنوان کمک از دولت فدرال کسب و کار کوچک coronavirus امداد تلاش خسته بود با تقاضا.

یکی از شهرستان پیشنهاد اجازه می ردینگ ابزار برقی به بازپرداخت ابزار سپرده به مشتریان که می تواند با لينک مستقيم $3.4 میلیون به خانواده ها و کسب و کارهای کوچک.

پیشنهاد دیگری خواستار یک ابزار کمک مالی برنامه ای است که ارائه $600,000 به ارائه ابزار پرداخت کمک به واجد شرایط شرکت های کوچک با هدایت بودجه های فدرال منابع و استفاده نشده بودجه پروژه.

این شهر بسته محرک اقتصادی نیز خواستار تکمیل معوق پروژه های تعمیر و نگهداری به عنوان یک راه برای دم سرمایه به اقتصاد محلی.

پیگیری سریع این پروژه را در نتیجه صرفه جویی انرژی در حالی که قرار دادن پیمانکاران محلی و کسب و کار به کار گفت: بیانیه ای از شهر مدیر دفتر در روز پنج شنبه.

این شهرستان گفت: تصویب طرح های مختلف را در ردینگ دیدن "مستقیم سود معادل 328 مشاغل و 30 میلیون دلار از تاثیر اقتصادی" با توجه به برآورد از Shasta County توسعه اقتصادی شرکت.

این شهر پیشنهاد بسته محرک اقتصادی با استفاده از ترکیبی از گازهای گلخانه ای بودجه ابزار ذخایر اوراق قرضه شهری و صرفه جویی انرژی "با کمی به هیچ net بودجه تاثیر به این صندوق به طور کلی" این شهرستان بیانیه ای گفت:.

شهردار McElvain گفت که یک هفته پس از دولت-دستور shutdown شروع ماه گذشته از او خواسته معاون شهردار ارین Resner به شکل یک کسب و کار مشاوره نیروی کار به جمع آوری اطلاعات در مورد چگونه همه گیر شد و مؤثر در بخش های مختلف جامعه کسب و کار به منظور توسعه راه حل "است که متناسب با منحصر به فرد ما نیاز دارد."

12-عضو گروه که برای اولین بار ملاقات هفته گذشته شامل نمایندگان از "صنایع هستند که هر دو به خوبی انجام می دهند و صنایع شده اند که به طور قابل توجهی نهفته خاموش کردن" McElvain گفت.

جلسه شورای خواهد شد و بصورت زنده و همچنین به عنوان قابل مشاهده در شستا جامعه دسترسی به مرکز (SCAC) تلویزیون شروع در 6 p. m. مردم همچنین می توانید با ارسال نظرات در پیشبرد آنلاین و یا از طریق ایمیل.

ایالات متحده آمریکا امروز کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن