Shasta County آژانس هشدار ویروس دیگری در خارج وجود دارد

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:17 PM EDT Apr 20, 2020در سراسر شمال کشور مردم به ماندن در خانه تمرین ه

توسط ABTINNEWS در 2 اردیبهشت 1399

در سراسر شمال کشور مردم به ماندن در خانه تمرین های اجتماعی فاصله با استفاده از مواد ضد عفونی کننده و تنها بیرون رفتن با پوشیدن ماسک تنفس.

اما یکی Shasta County آژانس یادآوری افرادی که COVID-19 نه تنها مضر ویروس وجود دارد و نیاز به برداشتن قدم برای جلوگیری از تبدیل شدن به آلوده.

ایستاده آب در حوضچه غفلت سطل گلدان و ظروف دیگر نژاد پشه که حامل ویروس نیل غربی. وجود دارد و 225 مورد از ویروس نیل غربی در کالیفرنیا در سال گذشته و شش نفر در کشور فوت ناشی از این بیماری با توجه به شستا پشه و Vector کنترل منطقه است.

منطقه مدیر کل پیتر Bonkrude گفت: برای جلوگیری از گسترش این بیماری افراد باید خالی ایستاده منابع آب که در آن پشه ها تخم خود را.

"با بسیاری از کالیفرنیا در صفحه اصلی در حال حاضر تحت stay-at-home سفارشات این زمان خوبی است برای بررسی در اطراف خواص و متری برای پشه منابع" Bonkrude گفت: در انتشار اخبار.

"کودکانی که از مدرسه به خانه می تواند کمک به بررسی متری و یادگیری در مورد اهمیت آزادسازی و تخلیه تمام آب ایستاده. چک کردن گلدان سطل و دیگر حیاط خلوت منابع آسان و فعالیت بسیار مهم است," او گفت:.

پشه ها نیاز به عنوان کمی به عنوان یک کلاه پر از آب برای ذخیره کردن تخم مرغ است که می تواند تخم و توسعه به بزرگسالان تنها در هفت روز منطقه گفت.

بیشتر خواهد شد در شمال بيمارستانهای دولتی آماده می شود ممکن است افزایش coronavirus موارد ؟

بیشتر: ردینگ فوتبال پارک پیچیده شدن 8 هکتار از چمن جدید در زمان برای فصل جدید فوتبال

در حالی که برخی از پشه ها انتقال ویروس نیل غربی آنها را انتقال نمی coronavirus منطقه گفت: با استناد سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک منبع. ویروس نیل غربی می تواند باعث بیماری های جدی مانند مننژیت و آنسفالیت.

مقامات منطقه توصیه می شود مراحل زیر را برای جلوگیری از پشه از پرورش و گاز گرفتن:

  • تخلیه منابع آب ایستاده در حیاط.
  • استفاده از مواد دافع حشرات و مطمئن شوید که درها و پنجره ها به درستی به نمایش در آمد.
  • جلوگیری از فعالیت های خارج در هنگام غروب و طلوع آفتاب.
  • لباس آستین بلند و شلوار زمانی که پشه ها فعال هستند.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن