کوسه گزش, ساحل, سطل زباله, و لاک پشت دریایی تله تمام lessened توسط ساحل بسته بودند و یا آنها ؟

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:24 AM EDT May 30, 2020آنچه را که گفته قدیمی در مورد چگونه شما قدردا

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

آنچه را که گفته قدیمی در مورد چگونه شما قدردانی نمی چیزی است تا زمانی که آن را رفته است ؟

که همیشه فکر می کنیم می شود گفت که در مورد سواحل فلوریدا? اما مطمئن شوید که این است که چگونه آن را احساس پنج سال گذشته — er wait — منظورم این هفته است.

من نمی خواهم به نور از جاذبه چه COVID-19 همه گیر شده به جامعه مدرن و به کشور ما است. مرگ و میر غیر قابل تصور است. تا کنون خانواده من در امان است اما قلب من می شکند هر کسی که از دست داده است. داستان های خود را از دست دادن غیر قابل تصور.

در حالی که بحث روزانه در مورد که در آن ما در "منحنی" به عنوان یک منطقه یا ایالت کشور ما در حال شروع به دیدن رهبران شروع به استراحت و برخی از محدودیت. من به دنبال قوانین پشتکار در تمام این مدت. ایمنی خانواده من و خودم بودند بالا از ذهن است. من از صمیم قلب حمایت بازگشایی سواحل به من نشان داد در یک ستون نوشتم در مارس 23, "Coronavirus بسته شده است بسیاری از سواحل در فلوریدا. است وجود دارد یک گزینه امن برای نگه داشتن آنها را باز؟"

این هفته در رودخانه هند و سنت لوسی شهرستانهای تصمیم به بازگشایی خود را در سواحل با محدودیت. سواحل در مارتین و پالم بیچ شهرستان بسته باقی می ماند همانطور که در آوریل 29, اما ممکن است دوباره به زودی. سواحل در بروارد و دیگر شهرستانهای باقی مانده اند باز با محدودیت.

بیشتر در سواحل فلوریدا از جمله کسانی که بر اول ساحل در جنوب غربی فلوریدا در امتداد سواحل خلیج فارس و در تکدی شد, بسته, اما. برخی از آنها شروع به بازگشایی مشابه با هشدارهای ما می تواند, ماهی, پیاده روی و گشت و گذار کایاک انتخاب کنید تا صدف ها و.... تقریبا همه چیز اما نشستن, پخش کردن نوشیدن الکل و حزب مورد علاقه خود را با برادری.

به عبارت دیگر ترک چتر و کولر در خانه.

ما تا به حال سواحل بسته اما نه برای این مدت طولانی. گذشته از حوادثی که منطقه بسته سواحل عبارتند از:

  • جزر و مد قرمز: در جنوب غربی فلوریدا 2018 همیشه یاد می شود به شدت از جزر و مد و همه زندگی دریایی است که آن را از بین برود. برخی از سواحل بسته شد برای مدت زمان طولانی. حتی سواحل در رودخانه هند و بروارد شهرستانهای بسته شد به طور موقت در پاییز به عنوان ماهی مرده شروع شستشو.
  • طوفان: دوریان شد جدیدترین اما هر چند سال یک ساحل فلوریدا باید بسته برای چند روز به عنوان یک طوفان ضربات ساحل.
  • سمی جلبک: آخرین بار گنج ساحل, ساحل, بسته به علت جلبک سمی و مضر برای انسان جولای 2016. این یک رویداد انسان در واقع می تواند جلوگیری از.
  • روده باکتری ها: رواناب فاضالب های سطحی حمل ماده مدفوع از حیوانات خانگی, حیوانات و حیات وحش به آب که می تواند مردم را بیمار. آخرین جمله بسته شدن به نظر می رسد جیسی پارک در فورت پیرس در ماه اوت است.
  • ساحل فرسايش: در سال های اخیر سواحل مانند وان حمام ساحل در شهرستان مارتین یا ساحل جنوبی در فورت پیرس ورودی به نظر می رسد بسته بیش از آنها باز برای renourishment پروژه ها.
  • خطرناک دریا زندگی: Beachgoers آشنا هستند با از دست دادن یک بعد از ظهر که قادر به رسیدن به آب به دلیل هجوم پرتقالی man-of-war با یک ورودی جزر و مد و یا اینکه یک مدرسه از کوسه ها به طور ناگهانی وارد به تغذیه ماهی طعمه.

در حال حاضر COVID-19 آگهی لیست دلایل به نزدیک ترین فلوریدا 2000 مایل از سواحل است. الگوهای رفتاری در مقایسه با رفتن به ساحل به وضعیت در فیلم "آرواره ها" را به من خندیدن اما من آن را ببینید. من فکر نمی کنم رهبران محلی که نگهداری سواحل باز شد مانند شهردار لری Vaughn.

این اتفاق باعث تعجب من شده است وجود دارد یک پوشش نقره ای به همه از این ؟ داستان های منتشر شده در مورد چگونه به نگه داشتن مردم در خارج از سواحل می تواند کمک لاک پشت دریایی تودرتو. اما وجود دارد مزایای دیگر ؟

کمتر کوسه گزش

خب نه دقیقا. اینجا بود که من فکر کمتری از مردم رفتن به ساحل باید در نتیجه کمتر کوسه در مقابل تعاملات انسانی است. اما نه همه سواحل بسته شد و چند مردمی هنوز هم رو بیت.

در سراسر جهان از ژانویه تا آوریل وجود دارد 13 کوسه گزش با توجه به تایلر, بازی بولینگ, مدیر فلوریدا, برنامه برای کوسه پژوهش در دانشگاه فلوریدا در گینزویل. دو نفر از کسانی که در فلوریدا رخ داده است در حالی که بقیه در استرالیا و جزایر اطراف آن.

بیش از 10 سال گذشته وجود دارد و به طور متوسط 19.5 هر سال در آن چهار ماه. چگونه بسیاری رخ داده در فلوریدا بین ماه های ژانویه و آوریل 2019? فقط چهار.

"راستش این غول شیب در گزش شما انتظار می رود," بولینگ گفت TCPalm. "بسیاری از حوادث آینده از ایالات متحده آمریکا و استرالیا در مناطق که در آن سواحل در حال بسته نشده و یا تعطیل هستند و مردم سرپیچی قرنطینه در معرض خطر خود را. این است به خصوص خطرناک به عنوان نجات غریق در وظیفه در این مناطق است. ما واقعا نمی خواهد ببینید اگر COVID-19 تا به حال تاثیر بر 2020 کوسه گزش تا پس از فصل تابستان ساحل (پایان سپتامبر)."

کمتر زباله که در پشت سمت چپ

من از دست رفته ام مرتب روزانه زباله به روز رسانی ارائه شده در Facebook توسط ربکا Fatzinger از جنسن بیچ و کریستینا Maldonado از استوارت. البته من آرزو می کنم هیچ زباله برای آنها را انتخاب کنید تا.

اما سوال واقعی این است که آیا ممنوع کردن مردم از سواحل کمک به نگه داشتن آنها را از بستر? بسیاری از آنچه آنها دریافتند شسته اما با کمتر کروز کشتی ها در دریا, من مطمئن هستم که آن را به کمک نگه داشتن اقیانوس و سواحل پاک کن.

هیچ سوراخ حفر شده

من یک سوراخ حفار و شن و ماسه قلعه مهندس به عنوان یک بچه. مدتی قبل از من سمت چپ ساحل, من قلعه بودند اغلب stomped پایین و سوراخ من شسته شد در افزایش جزر و مد.

من هرگز متوجه تا زمانی که من یک فرد بالغ که تودرتو لاک پشت دریا نوردی ساحل می تواند آویزان کنید و یا مانع توسط سوراخ. تعداد کمتری از مردم و کودکان و نوجوانان در ساحل کمتر معنی سوراخ حفر شده. است که برای کمک به.

بیشتر ماهی پامپانو, whiting

هیچ دسترسی به سواحل عمومی به معنای کمتر گشت و گذار ماهیگیران. بدون شک ماهی پامپانو و سفیداب مهاجرت شمال از جنوب فلوریدا بهره مند است. این stragglers را مجبور به شنا در گذشته یک دستکش بلند از طعمه بازیگران به اقیانوس در حال حاضر.

هیچ کوسه مرده

کسانی که برای کوسه ماهی از سواحل شده اند عمدتا دور نگه داشته تا به حال. که به معنی کوسه کودن و ببر کوسه که گرفتار شدن توسط کوسه ماهیگیران آن را به حال به مبارزه با سنگین مقابله با تا زمانی که تایر گاهی اوقات به مرگ است.

در سال گذشته و سال قبل از ما تا به حال چندین کوسه مرگ پس از گرفتار شدن و در نهایت شستن بازگشت تا بر روی سواحل است.

بنابراین در حال حاضر ما می توانید ما سواحل بازگشت. اما به یاد داشته باشید این ویروس هنوز هم در کمین است در میان ما. استفاده مناسب اجتماعی فاصله دستورالعمل. پیروی از قوانین رهبران ما در حال قرار دادن در محل. آنها در حال انجام این کار برای صرفه جویی در زندگی خود را و معدن. و امیدوارم روزی به زودی ما خواهید بود به حالت عادی بازگشت, هر آنچه که خواهد بود.

ببینید شما در ساحل.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب