SFWMD به دنبال اضافی 9 میلیون دلار برای عضو هیئت مدیره شرکت ساختمان C-44 پروژه کانال

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:08 AM EDT Jun 10, 2020جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه مدیره انت

توسط ABTINNEWS در 21 خرداد 1399

جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه مدیره انتظار می رود که روز شنبه به اضافی 9 میلیون دلار به یک شرکت متعلق به یک عضو هیئت مدیره را به پایان برساند ساختمان عظیم پروژه آب در غرب شهرستان مارتین.

اگر تایید آن خواهد بود که برای بار دوم به هیئت مدیره اضافه شده است پول را به 25 میلیون دلار قرارداد برگرون Land Development, Inc. متعلق به عضو هیئت مدیره Ronald M. "تمساح ران" برگرون امضا شده در ماه فوریه به بیش از ساخت و ساز از یک تالاب در C-44 مخزن و فاضالب درمان منطقه است.

هیئت مدیره موافقت کرد برای اضافه کردن 14 میلیون دلار به برگرون قرارداد در ماه دسامبر. با تصویب پنج شنبه قرارداد ارزش خواهد شد در مجموع 48 میلیون دلار.

هزینه این پروژه را افزایش می دهد از $100.8 میلیون منطقه توافق کردند که در ماه سپتامبر 2014 به پرداخت پیمانکار اصلی آبی غاز Construction Inc. از فورت پیرس به $123.8 میلیون.

این 6,300 هکتار تالاب شناخته شده به عنوان یک فاضالب درمان منطقه برنامه ریزی شده است به پایان رسید در ماه سپتامبر. سپاه مهندسان ارتش است که انتظار می رود را به پایان برساند ساختمان مجاور از 3400 هکتار مخزن در 2021.

هیئت مدیره تا به حال کاربران مختلف که آبی غاز اخراج شد در نوامبر سال 2018 است. این شرکت ادعا کرد که کارگران آن در حال اتمام بیش از 75 درصد از این پروژه است.

ارائه شده به هیئت مدیره روز شنبه می گوید اضافی 9 میلیون دلار مورد نیاز است به دلیل "اضافی تعمیرات و خاک مورد نیاز به آدرس قبل از کار پیمانکار."

آبی غاز کارگران تا به حال اشتباه کاوش های باستان شناسی پایین STA گفت: منطقه سخنگوی Randy Smith و آن را به regraded. همچنین پلچک و لوله های مورد استفاده برای انتقال آب از یک بخش یا همراه تاالب به دیگری باید جایگزین اسمیت گفت.

در این منطقه پرداخت یک شرکت حقوقی بیش از 1 میلیون دلار برای نمایندگی در یک ختم غیر قانونی کت و شلوار ظ توسط آبی غاز است.

منطقه است "به دنبال پاداش" از آبی غاز و "اگر موفق برخی یا تمام هزینه های مرتبط با پروژه تعمیرات باید defrayed" با توجه به گزارش کارکنان.

800 میلیون دلار پروژه

$800 میلیون C-44 مخزن و فاضالب درمان منطقه بخشی از جامع باتلاقی طرح مرمت برای جلوگیری از دریاچه اوکیچوبی ترشحات به سنت لوسی و Caloosahatchee رودخانه ها و ارسال آب به باتلاقی.

این پروژه را آب از C-44 کانال است که در غیر این صورت می توانست رهبری برای سنت لوسی رودخانه و مرداب به رود. مخزن را آب تالاب را با استفاده از گیاهان به خصوص cattails به شکوفه جلبک تغذیه مواد مغذی و نگه دارید و رسوب است.

حدود نیمی از مارش عملیات آغاز شد در ماه نوامبر گذشته.

بیشتر: DeSantis فشار دکمه برای شروع جریان آب به C-44 پروژه

اد قاتل ستون: پروژه آب پاک توسط ارتش سپاه SFWMD به ارمغان می آورد امید

به طور کامل کاربردی مارش حذف خواهد شد در مورد 45,200 پوند از فسفر 40 درصد از 112,136 پوند است که جریان به طور متوسط از C-44 کانال به سنت لوسی رودخانه هر سال با توجه به SFWMD.

برگرون شرکت کردم قرارداد به پایان تالاب Feb. 6, 2019, چند روز پس از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis طی یک Jan. 29 مراسم در فورت Lauderdale گفت: "می خواهم به انتصاب" برگرون به منطقه مدیره.

بیشتر: جزئیات قرارداد بین منطقه و ملجأ توسعه زمین

فلوریدا کمیسیون اخلاق بعد از حکومت قرارداد نبود تضاد منافع به دلیل برگرون تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است گرفته شده یک صندلی در هیئت مدیره هنگامی که معامله شده بود.

بیشتر: DeSantis منصوب برگرون به آب منطقه مدیره پس از اخلاق پنل باشه

نحوه شرکت در

جلسه هیئت مدیره خواهد بود و در ساعت 9 صبح روز پنج شنبه در منطقه ستاد 3301 Gun Club جاده در غرب پالم بیچ. به دلیل جاری coronavirus همه گیر است, دعوت به حضور از طریق زوم.

نوشته شده نظرات ارسال شده توسط 5 p. m. روز شنبه خواهد بود مشترک با هیئت مدیره قبل از جلسه.

دستور کار جلسه و پشتیبان مواد تهیه شده توسط کارکنان در دسترس هستند در منطقه سایت: SFWMD.gov/Meetings.

گاهشمار: به دنبال پول

2014 سپتامبر: آبی غاز Construction Inc. از فورت پیرس دریافت $100.8 میلیون قرارداد از جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه برای ساخت آب تالاب در C-44 مخزن و فاضالب درمان منطقه است.

Nov. 7, 2018: منطقه مدیره خاتمه آبی غاز قرارداد; این شرکت می گوید آن را به پایان رسید حدود 75 درصد از این پروژه است.

Feb. 6, 2019: برگرون زمین Development Inc. علائم 25 میلیون دلار قرارداد با منطقه را به پایان برساند ساختمان تالاب کمتر از دو هفته پس از صاحب Ronald M. "تمساح ران" ملجأ" شنود گذاشته است توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای پیوستن به منطقه مدیره.

Dec. 12, 2019: منطقه مدیره تصویب اضافه کردن 14 میلیون دلار به برگرون قرارداد.

11 ژوئن 2020: منطقه مدیره را در نظر بگیرید با اضافه کردن یکی دیگر از 9 میلیون دلار به برگرون قرارداد.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن