سیوال نقطه وانت پیشنهاد: آیا بزرگتر کامیون mar شهر تصویر ؟ | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:33 PM EDT آوریل 8 سال 2020اگر شما می خواهید برای دریافت به مر

توسط ABTINNEWS در 20 اردیبهشت 1399

نظر

اگر شما می خواهید برای دریافت به مردم در سیوال نقطه همه خم از شکل خود را به یک وانت.

آن را یکی از بزرگ شاید با کسانی که دو چرخ در عقب "dualies" آنها به نام. دنده تا با یک جعبه ابزار فلزی و لوله های اگزوز در دو طرف کابین.

با کف دست زدن یک دسته از برچسب روی آن را با خشونت ادا کردن کمی دود و سپس درایو در اطراف شهر reaaaaal slooooowly ایده آل انفجار برخی از Led Zeppelin و یا شاید Lynyrd Skynyrd.

شهر ممکن است یک جمعی عروق کرونر. سیوال نقطه, دیدن, در طول تاریخ نبوده است بیش از حد علاقه از وانت.

اما این است که در حال تغییر است ؟ هفته آینده ما پیدا کردن.

در یک ویژه حاضر در جلسه سهشنبه این شهر کمیسیون را در نظر بگیرید یک پیشنهاد برای تغییر یک موجود فرمان که اساسا محدودیت وانت و وانت به 5000 پوند است. شما می توانید هر چیزی بزرگتر, اما شما باید برای نگه داشتن آن را در گاراژ خود را بدون ترک آن را در جلوی خانه, یک شب.

سیوال نقطه بعد از همه شهرت به رعایت است.

بیشتر: Sewall نقطه helipad مالک گفت: شهر دانست و در مورد برنامه های خود را | گیل هوشمند

بیشتر: سپتیک-به-فاضلاب قرارداد تغییر خواهد 188 خانه در شمال سیوال نقطه

اما شهر کمیسر Kaija میفیلد نشان دهنده آنچه به نظر می رسد در حال رشد از ساکنان که فکر می کنم موجود فرمان منسوخ شده است. بار تغییر کرده است گفت: Mayfield که انتخاب شد به این کمیسیون در سال گذشته است.

و بنابراین باید وانت.

"آنها بسیار محبوب وسیله نقلیه و من هیچ مشکلی با خانواده وانت" در طول زمان از 5000 پوند حد, او گفت:.

در طول مبارزات انتخاباتی او گفت متعدد ساکنان مطرح کامیون مسئله است. بنابراین در ماه مارس کمیسیون کارگاه او پیشنهاد لغو محدودیت وزن در دسترس نباشد. در مواجهه با برخی از headwinds او به جای حمایت دربندی کامیون/ون وزن در 9,000 پوند است.

تعدادی از ساکنان در این کارگاه صحبت در حمایت از پیشنهاد او از جمله دو ساکنان که گفت: آنها می خواهم به بازدید از پلیس درخواست — در واقع — "هی نیست که کامیون کمی بزرگ است؟" یک مرد گفت: پلیس نشان داد تا در خانه اش در روز شکرگزاری است.

آه به زندگی در یک شهر که در آن پلیس هم برای رفتن در اطراف اندازه گیری کامیون.

اما در راه که گفت: همین Winer.

Winer سابق شهر کمیسر فکر می کند که کامیون فرمان خوب است آن را به عنوان است. در حالت ایده آل, سیوال نقطه خواهد ممنوعیت تمام وانت — و سال پیش در این شهر انجام داد که فقط.

سپس Coral Gables با ممنوعیت مشابه رو شکایت کرد. به دنبال به اقامت در خارج از دادگاه سیوال نقطه کوتاه آمد و اجازه کامیون تا 5000 پوند; کوچکتر کامیون نویسنده P. J. o'rourke یک بار گفت: در حال رانده شده توسط افرادی که در گوش دادن به جان دنور و باور آنها می تواند صحبت می کنند به نهنگ.

بزرگتر وانت "آیا نشان دادن آنچه در شهر می خواهد" Winer گفت. و او نگرانی کمیسیون می تواند "باز کردن درب برای ضرب و شتم کردن, پیر, کامیون, ساخت و ساز کامیون با جعبه ابزار و آنها شروع به پارکینگ کسانی که در مقابل خانه های مردم است و این تصویر شهر تغییر میکند."

Winer را نیز ناراحت کمیسیون برنامه به پرده فرمان پیشنهاد در نشست آنلاین. آخرین بار یک پیشنهاد برای اصلاح کامیون فرمان معرفی شد در سال 2012 مخالفان بسته بندی جلسات و فریاد زد آن را.

در حال حاضر گفت: Winer بسیاری از ساکنان مسن ممکن است احساس نمی راحت با استفاده از زوم ویدئو کنفرانس خدمات این شهر استفاده خواهد شد برای 12 جلسه و یا تماس در.

"این اشتباه برای این کار باید در دستور کار آن باید برگزار شود که مردم در واقع می تواند به این نشست گفت: Winer.

"من می دانم آنچه آنها در حال انجام," او گفت:. "آنها در حال تلاش برای دریافت این گذشت بدون هیچ گونه ورودی عمومی," او گفت:.

میفیلد اختلافات است.

"من درک می کنم این نگرانی اما من در ارائه این موضوع در مارس 10 بود که هنوز هم یک جلسه در شخص و آن را موضوع بحث شده است در اطراف شهر (پس از آن).

"من فکر می کنم این نشست آنلاین بسیار آسان است و شما حتی می توانید با استفاده از یک تلفن تلفن های ثابت برای تماس در," او گفت:. "من می خواهم به فکر می کنم که نمی توان یک عامل بازدارنده."

خوب, من می توانید ببینید که در آن ممکن است; اما در همان راستا هستند و دولت های محلی قرار است به تاخیر جدی همه کسب و کار تا زمانی که ما می توانید تمام بسته اتاق جلسه یک بار دیگر ؟ و حتی پس از آن نمی خواهد استدلال بود:"ما نباید رای در این حال برخی از مردم هنوز هم تمایلی به آمدن به شلوغ جلسات عمومی"?

مشتری و Indiantown — در میان بسیاری دیگر ایالت — در حال برگزاری جلسات مجازی. که احتمالا عاقل تر از این در جلسات حضوری برگزار می شود توسط استوارت شهر و شهرستان مارتین کمیسیون.

زمان انجام تغییر — یا نه سیوال را نقطه وانت فرمان تغییرات با آنها.

بنابراین من لازم نیست این را به عنوان یک تلاش برای دزدکی حرکت کردن از طریق کامیون ها در پشت درب هر چند من مطمئن هستم که شما می توانید بیشتر ... پر سر و صدا جمعیت اگر COVID-19 نیست یک چیز است.

اما جمعیت خواهد — و سه شنبه بیشتر به احتمال زیاد خواهد شد — شامل مقدار زیادی از مردمی که پشت کاستن از محدودیت.

در مارس 10, کارگاه یکی از ساکنان گفت که او کاهش یافته است $80,000 در وانت که او را به چوب در گاراژ هر شب یا دیگری.

حتی میفیلد گفت که او مخالف اجازه دادن به "کامیون که در حال تغییر با toolboxes و لاستیک" نشستن در سراسر شهر.

"این است که یک شیب لغزنده که در آن چیزی که بعد از شما می دانید که ما باید قایق در جلوی خانه," او گفت:.

ترسناک.

"اما کارخانه خود را در کامیون خود را دوج رم 2500" — محدود کردن وزن به 7,431 پوند — "که به دنبال کامیون" گفت: Mayfield.

بار تغییر, تغییر جمعیت و وانت خود را تغییر داده اند. باید سیوال نقطه تغییر ،

و یا خواهد بزرگتر کامیون را سیوال نقطه کمتر سیوال نقطه y ؟

در ارتباط باشید.

و نگه داشتن در truckin'.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن