اضطراب جدایی در سگ می تواند سنبله پس از امن تر-در-خانه سفارش به پایان می رسد. در اینجا چگونه برای کمک به آنها در مقابله

مورین Kenyon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:27 PM EDT مارس 12 سال 2020گوزن شمالی است که سخت به از دست ندهی

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

گوزن شمالی است که سخت به از دست ندهید.

1-year-old St. Bernard-پیرنه مخلوط عمدتا کرک تا حدودی قد بلند, قد — همه پیچیده شده در یک 115 پوند بدن.

با وجود اندازه گوزن شمالی است که یک غول مهربان گفت: صاحب خود را Christina شامپاین فورت پیرس.

"او تخمگذار در دامان من به عنوان ما صحبت می کنند" شامپاین, 23, گفت: در طول یک مصاحبه تلفنی. "گوزن شمالی است که مانند سه سگ در یکی است."

گوزن شمالی شده است برچسب زدن همراه با شامپاین همیشه از او یک توله سگ و به خصوص در حال حاضر به عنوان آنها در حال قرنطینه برای coronavirus. آن را می سازد او را نگران او را توسعه اضطراب جدایی زمانی که او بازگشت به کار به عنوان یک مربی و مدیر در رایانه فورت پیرس.

► درمان Fido و کرکی: Treasure Coast بیمارستان های حیوانات هنوز هم مراقبت از حیوانات خانگی ما, اما آنها در حال تغییر راه آنها آن را انجام دهد

"پس از من تا به حال همه از این زمان در خانه (در قرنطینه) من در حیاط با او من او را به خانه مادرم تقریبا هر روز ما رفتن به ساحل, ما در پیاده روی دو بار در روز" شامپاین گفت.

وجود دارد دلیلی برای او نگران بود.

اضطراب جدایی می تواند توسعه در سگ ایم که رشد عادت کرده اند به صاحبان آنها ثابت مصاحبت اما خبر خوب کارشناسان می گویند که وضعیت نسبتا آسان است به رسمیت شناختن و وجود دارد راه های جلوگیری از آن.

برای شروع صاحبان سگ نیاز به شناسایی علائم و نشانه ها در حال حاضر قبل از آنها سر بازگشت به کار گفته دکتر لیزا Radosta یک دامپزشکی behaviorist با فلوریدا دامپزشکی رفتار خدمات در وست پالم بیچ.

"سگ خود را فقط ممکن است شما به دنبال در اطراف هنگامی که شما آماده برای ترک," او گفت:. "اگر سگ خود را به نظر می رسد غمگین اگر سگ خود را به نظر می رسد افسرده, اگر سگ خود را در زیر پای خود را و شما نمی توانید حرکت بدون وارد شدن ضربه به این همه نشانه های استرس است."

این نیز مهم است که بدانید چگونه یک سگ عمل می کند پس از یک صاحب خانه را ترک می کند. صاحبان می توانید راه اندازی یک وب کم و یا دیگر دستگاه های ویدئویی را به نگه داشتن زبانه ها در سگ خود را Radosta گفت.

سگ باید در خواب — شاید از روی نیمکت به زمین یا تخت و یا گاهی اوقات به دنبال یک پنجره به پوست در کسی یا چیزی خارج.

► CBD برای حیوانات خانگی: آن است بی خطر است ؟ دامپزشکان اصرار احتیاط با استناد به فقدان پژوهش و مقررات

اگر سگ نفس نفس قدم زدن و یا تخمگذار در نزدیکی درب جلو و منتظر صاحب خود آنها تاکید Radosta گفت.

"سگ خود را باید در حال استراحت در تمام اماکن او مجاز مانند مبل و تخت" او گفت:.

شامپاین گوزن شمالی گفت: در حال حاضر نشان دادن برخی از نشانه های استرس مانند خاراندن در درب حمام که او را دوش و خیره از پنجره به بیرون و ناله زمانی که او را از ورزش خارج است.

"زمانی که من ترک او را اجرا و فشار خود پوزه بین درب و دیوار و سعی کنید به نگه داشتن درب از بسته شدن" او گفت:. "او این کار را زمانی که او جوان بود اما قطعا برجسته تر در حال حاضر."

در خانه جدایی ورزش می تواند کمک به آماده شدن سگ برای تنها بودن دوباره.

رفتن برای پیاده روی و یا تماشای تلویزیون چند بار در هفته بدون خزدار مراحل آسان صاحبان می توانید عمل در حال حاضر گفت: Marc Deppe استاد مربی سگ و رفتاری درمانگر با پوست Busters گنج ساحل در ساحل Vero.

"او استفاده می شود به صرف وقت بدون تو," او گفت:. "اگر یک سگ دوخته است به کسی و هرگز برگ سمت خود را, شما می توانید تصور کنید که آن را برای رفتن به ناراحت کننده و دشوار است که برای سگ زمانی که همه از ناگهانی آنها نمی تواند انجام دهد که دیگر نیست."

► دیزی تعطیلات فلوریدا: گرجستان سگ مرموزی تا نوبت امن در جامعه انسانی از گنج ساحل

صاحبان باید با قرار دادن یک برنامه در محل چند هفته قبل از بازگشت آنها به کار Deppe گفت. این کمک خواهد کرد که شناسایی عوامل استرس زا به خصوص در سگ است که ممکن است تا به حال اضطراب جدایی قبل از امن تر-در-خانه سفارش.

"شما نمی خواهید به آزمایش روز شما را مجبور به بازگشت به کار" او گفت:. "این مفهوم" همین عمل نمی کند زمانی که آن را مهم; تمرین زمانی که آن را مهم نیست.'"

ضد مطبوع کارهای مفید هستند بیش از حد.

برای مثال انجام خروج نشانه ها — مانند گرفتن کلید های خود را در یک کیف پول یا کیف — چند بار در روز کری گفت ماتیوز صاحب قانع سگ, سگ مهد کودک و مرکز شبانه روزی در شهرستان پالم.

"انتخاب کلیدهای خود را خاموش مقابله و چوب آنها را در جیب خود و انجام هیچ چیز" او گفت:. "راه رفتن در اطراف رفتن در مورد روز خود را و انجام این کار چندین بار در طول روز به طوری که گرفتن کلید است نه یک نشانه (که شما در حال ترک)."

ورود و خروج باید پایین کلید. آنها را بیشتر صمیمی پستال به جای یک حزب ماتیوز توصیه می کند.

همچنین به سگ "چیزی فوق العاده" — درمان آنها به طور معمول دریافت نمی کنید — قبل از خروج از خانه پس از آن نوبت خروج خود را به یک تجربه مثبت و نه چیزی منفی است.

"شروع به ارائه که در حال حاضر در برخی از کوتاه گردش و سپس کار برای دوره های طولانی تر از زمان" ماتیوز گفت. "سگ خود را حتی ممکن است نگاه به جلو به شما ترک خانه."

► زباله پر زرق و برق می شود: کشورهای عضو اکو دوستانه طراح ایجاد می کند لباس ها را از مواد بازیافت

مورین Kenyon است TCPalm روند خبرنگار نگه داشتن گنج ساحل ساکنان به روز رسانی در موضوعات داغ و اتفاقات. آیا شما یک داستان بگویید ؟ ارسال یک ایمیل به maureen.kenyon@tcpalm.com تماس 772-221-4249 یا او در توییتر دنبال کنید @_MaureenKenyon_.

مانند آنچه که شما در حال خواندن است ؟ لطفا برای حمایت از روزنامه نگاری محلی و تبدیل شدن به یک مشترک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن