سمینول میزبانی ستاره نکردم خیریه پوسته بازی های McIlroy جانسون و فاولر

کریگ Dolch ویژه به TCPalmمنتشر شده 4:03 PM EDT آوریل 4 سال 2020 آن را اغلب Rory McIlroy داستین جانسون و ریکی ف

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

آن را اغلب Rory McIlroy داستین جانسون و ریکی فاولر به اشتراک ویژه, به ویژه هنگامی که آنها در همان چهار نفری.

اما زمانی که این سه سطح جهانی گلف بازان بازی در "TaylorMade رانندگی امداد" $3 میلیون خیریه پوسته بازی در تاریخ 17 مه به کمک COVID-19 امداد تلاش های آنها عملکرد یک بخش بزرگ از محل موردتوجه وتماشای عموم به محیط اطراف خود.

سمینول باشگاه گلف.

بیشتر: تایگر وودز و فیل مایکلسون تام بردی و Peyton Manning می تواند بازی خیریه گلف بازی در مدال

بیشتر: گرت آرایشگر در تلاش برای نگه داشتن گلف بازی تیز با گپ و احتمالا فصل تابستان غرق

رتبه بندی به عنوان یکی از بهترین زمین های گلف این علائم اولین بار در یک مسابقه شده است تلویزیونی در سمینول که در آن اعضای گارد حفظ حریم خصوصی و همچنین سالن از شهرت طراح دونالد راس محافظت همتراز خود معصوم طرح است.

چند پالم بیچ شهرستان ساکنان این فرصت را به دیدن سمینول. شواهد کمی وجود دارد سمینول وجود دارد به غیر از یک غیر descript ثبت نام در ایالات متحده 1 در جونو ساحل حدود 2 مایل از شمال PGA بلوار. ما می دانیم که بن هوگان استفاده می شود به صرف زمستان را در اینجا و عضو-Pro دارای یک زمینه بهتر از همه اما این رشته.

برای چهار ساعت در تاریخ 17 مه (2-6 p. m.) در NBC ما یک فرصت برای در نهایت ببینید در پشت پرده از سمینول.

"این یکی از محترم ترین دوره های آموزشی در جهان" گفت: McIlroy که پدر جری یک سمینول عضو.

Gary کخ بود در مورد شروع کار حرفه ای خود را زمانی که او بازی سمینول برای اولین بار در اواخر 1970s. او می دانست که چه انتظار می رود اما هنوز هم ....

"آن را مانند راه رفتن به سیستین گلف گفت:" کخ خواهد شد که مسئولیت رسیدگی به NBC تفسیر همراه با پل Azinger.

"شما راه رفتن را از طریق اتاق های قفل و دیدن نام برخی از بازیکنان که برنده مسابقات ... ما فقط شش دستی دوربین یا برنامه تلویزیونی, اما من مطمئن هستم که ما صرف مقدار زیادی از زمان صحبت کردن در مورد سمینول و تاریخ آن است."

سمینول در حال حاضر میزبانی سال آینده واکر جام, مسابقات بین بالا تازه از آمریکا و بریتانیا/ایرلند پس از آن مراسم تحلیف مشاهده می آید یک سال زود است.

"این یک افتخار برای اعضای برای به اشتراک گذاشتن گلف با جهان" دیرین سر PGA حرفه ای/مدیر باب فورد روز دوشنبه گفت:. "هنگامی که شما 'چیز' آن را همیشه خوب به آنها را به اشتراک. ما هرگز واقعا به حال این فرصت را قبل از."

آنچه بیننده متوجه خواهد شد در مورد سمینول نادر شن و ماسه ریج (در جنوب فلوریدا) به غرب از این دوره و تپه های شنی به شرق آن به راس یک رویا چارچوب در سال 1929. چهارده از 18 سوراخ لمس این دو حوزه.

البته تنها اقدامات 6,836 متری اما آن دفاع سبزی سریع و دمدمی مزاج باد کردن اقیانوس اطلس. البته به ندرت بازی می کند همان است.

"هنگامی که شما برای اولین بار آن را مشاهده کنید شما در حال فکر کردن من قصد دارم به پارگی این محل گفت: جانسون سابق) شماره 1. "اما هنگامی که شما اضافه کردن نمره خود را تا آن که هرگز خوب است."

جانسون را تیم فعلی شماره 1 McIlroy که نمی تواند اتفاق می افتد در این سال جام رایدر فرض آن را ایفا کرده است اما تقریبا به تازگی اتفاق افتاده در تور PGA. McIlroy گفت جانسون خواسته به بازی با او در تیم رویداد در نیواورلئان بود که لغو شد. آنها را ترکیب برای برنده شدن در پنج رشته و 38 PGA Tour حوادث.

"مردمی که در حال رفتن به در برای درمان" McIlroy گفت. "جهان تشنه زنده ورزشی از تلویزیون."

McIlroy-Johnson روبرو خواهد شد تیم فاولر و متی ولف که هر دو رفت و به Oklahoma State. ولف برنده به عنوان یک تازه کار در سال گذشته و فاولر پنج حرفه برنده است.

"ما می دانیم که ما در حال رفتن به عنوان شکست اما ما در حال آماده به جلو و ناراحت" فاولر گفت.

این بازی خواهد بود قطعا مدرسه قدیمی. تمام چهار بازیکن را در راه رفتن و خود را حمل کیسه های هر چند TaylorMade است مجهز سفرای خود را با کیسه های کوچکتر. کخ و Azinger اعلام خواهد شد از PGA Tour ستاد در پونته ودرا بیچ. جری فولتس و استیو ماسه خواهد بود-البته خبرنگاران و وجود خواهد داشت بدون تماشاگر و یا دیگر رسانه ها در سمینول.

فورد گفت: تمام قوانین بهداشت اجرا خواهد شد مانند پلی استایرن در جام, بدون دست زدن به پین و بازیکنان باقی مانده حداقل 6 فوت از هم جدا.

"این خواهد بود که آموزشی برای گلف بازان را ببینید که چگونه به درستی بازی ورزشی با ویروس رفتن" فورد گفت.

این رویداد پشتیبانی می کند UnitedHeath گروه متعهد شده است که در مجموع 3 میلیون دلار به آمریکا پرستاران بنیاد و CDC پایه و اساس است. بیمه کشاورزان نیز متعهد شده است مبلغ 1 میلیون دلار برای birdies-و-عقاب.

سمینول در نظر گرفته شد به عنوان یک میزبان برای مطابقت با 2 بین تایگر وودز و فیل مایکلسون و quarterbacks تام بردی و Peyton منینگ برای COVID-19 امداد, آزمایشی, برنامه ریزی برای, مارس 24. دیدار مقامات نزدیک مدال در حوب ساند (جنگل' صفحه اصلی دوره) میزبان این رویداد است.

یک منبع گفت: Gannett دو هفته پیش این مدال خواهد بود مایل به "میزبان مسابقه اما ما برای آن پرداخت نخواهد شد. در صورتی که می خواهید یک تلویزیون هزینه حقوق آنها در حال رفتن به جای دیگر بروید."

البته هر چیزی می تواند مذاکره.

PGA Tour اعلام کرده است قصد دارد برای بازگشت ژوئن 11 در استعمار در فورت ورث ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب