SEC اعلام برنامه بازی 10 بازی کنفرانس-تنها برنامه در سال 2020

بلیک Toppmeyer Knoxville News Sentinelمنتشر شده 6:16 PM EDT Jul 30, 2020آن زمان یک بیماری همه گیر به آن را مور

توسط ABTINNEWS در 10 مرداد 1399

آن زمان یک بیماری همه گیر به آن را مورد اما SEC در حال برنامه ریزی برای گسترش آن برنامه کنفرانس – حداقل برای سال 2020 است.

SEC تیم بازی خواهد کرد 10-بازی کنفرانس-تنها برنامه در پاسخ به COVID-19 گیر این کنفرانس پنج شنبه اعلام کرد. برنامه ریزی شروع فصل خواهد بود تحت فشار قرار دادند به سپتامبر. 26 سه هفته پس از SEC تیم قبلا برنامه ریزی شده افتتاحیه.

SEC هنوز مشخص نشده که چگونه مخالفان برای دو فوق العاده بازی های کنفرانس تصمیم گرفته خواهد شد. هر تیم 10-برنامه بازی ها اعلام خواهد شد پس از تصویب از این کنفرانس دو و میدانی مدیران.

بیشتر: طرفداران نا امید SEC جان ایالتی فلوریدا, فلوریدا Gators بازی فوتبال برای سال 2020 فصل

بیشتر: Florida State-فلوریدا نمی توان پس از SEC می رود به کنفرانس-تنها برنامه

"این طرح جدید برای فوتبال برنامه است که مطابق با اهداف آموزشی از دانشگاه های ما اجازه می دهد به صورت امن و منظم بازگشت به دانشگاه خود دانشجو جمعيت و به ارائه یک محیط یادگیری سالم در طول این شرایط منحصر به فرد ارائه شده توسط COVID-19 ویروس" SEC کمیسر گرگ سنکی گفت. "این برنامه با پشتیبانی از اقدامات ایمنی که در حال گرفته شده توسط هر یک از موسسات برای اطمینان از سلامت دانشگاه ما جوامع است."

تیم برنامه ریزی شده بود به بازی هشت ثانیه بازی و چهار غیر-بازی های کنفرانس.

تحت تجدید نظر در برنامه SEC قهرمانی شده است ضربه پشت دو هفته به Dec. 19 در مرسدس بنز ورزشگاه در آتلانتا. این برنامه شامل یک midseason باز تاریخ برای هر مدرسه و باز در تاریخ Dec. 12 برای همه مدارس.

بیشتر: ACC رفتن به 10 به علاوه یک برنامه برای کالج فصل فوتبال

ثانیه روسای جمهور و روسای ملاقات عملا در روز پنج شنبه و تصویب برنامه را تغییر دهید.

"این یک حس مشترک روش برای شروع یک فصل فوتبال تحت فوق العاده به چالش کشیدن شرایط" Vanderbilt مدیر دو و میدانی Candice لی در بیانیه ای گفت. "ایمنی و رفاه ما دانشجو-ورزشکاران باقی مانده است ما بزرگترین اولویت است."

پتانسیل تغییر را به یک nine-بازی SEC برنامه بحث شده است برای سال ها را در ثانیه در خط با ده بزرگ 12 و Pac-12 اما این کنفرانس قبلا در برابر گسترش در لیگ تخته سنگ.

در اوایل این ماه بزرگ ده و Pac-12 اعلام کرد یک شیفت به یک کنفرانس-تنها برنامه در میان COVID-19 بیماری همه گیر. روز چهارشنبه ACC اعلام کرد اعضای آن را بازی 10 بازی های کنفرانس به علاوه یک nonconference بازی به بازی در دولت که در آن ACC مدرسه ساکن.

ACC تصمیم موثر لغو گرجستان بازی برابر ویرجینیا و Auburn بازی برابر کارولینای شمالی که هر دو برنامه ریزی شده بود به توان در آتلانتا. اما آن را به سمت چپ درب باز به مدت چهار سالانه رقابت – Clemson-کارولینای جنوبی فلوریدا ایالتی فلوریدا گرجستان-Georgia Tech و کنتاکی-کنتاکی – به بازی و قرار دادن توپ در ثانیه دادگاه.

"من به طور کامل از ثانیه تصمیم به حرکت به کنفرانس-تنها بازی هر چند ما نا امید ما نمی خواهد این شانس را به رقابت با لویی فرماندار جام در این فصل" کنتاکی دو و میدانی میچ Barnhart در بیانیه ای گفت. "که سری به معنی یک معامله بزرگ به کشورهای مشترک المنافع و ما مشتاقانه منتظر به کار با لویی برای ادامه سریال در فصل آمده است."

Pac-12 تصمیم به حرکت به یک کنفرانس-تنها برنامه ریزی شده لغو آلاباما بازی برابر جنوب کالیفرنیا و تگزاس A&M تاریخ با کلرادو.

با رفتن به یک SEC-تنها برنامه بازی های دیگر به سقوط کردن دفتر ثبت دعاوی حقوقی شامل:

  • آرکانزاس در نوتردام
  • تگزاس در LSU
  • می سی سی پی در مقابل بیلور (در هوستون)
  • می سی سی پی امور خارجه در شمال کارولینای دولت
  • میسوری در BYU
  • تنسی در اوکلاهما
  • واندربیلت در ایالت کانزاس

همه گیر متوقف بهار شیوه به عنوان دانشگاه نقل مکان کرد و به سمت آنلاین-تنها ترم.

در ماه ژوئن وجود دارد در حال رشد بود خوش بینی است که یک فصل رخ می دهد.

SEC مجاز بازیکنان فوتبال برای شروع در پردیس داوطلبانه تمرینات در ژوئن 8. قرار دادن مدارس ورزشکاران از طریق COVID-19 تست با چندین موارد مثبت گزارش شده در طول این کنفرانس است.

تحت یک برنامه NCAA ابداع برای این تابستان داوطلبانه تمرینات اجازه داده شد تا از طریق ادامه جولای 13, وقتی که تیم می تواند انتقال اجباری به قدرت و تهویه تمرینات و بررسی فیلم.

شروع جمعه گذشته تیم اجازه داده شد به ترکیب راه رفتن را از طریق فعالیت های که شامل یک فوتبال قبل از پیشرفت به شیوه های سنتی دو هفته بعد.

NCAA تعیین شده Aug. 7 به عنوان روز پیش فصل تمرین مارس آغاز خواهد شد. پنج شنبه را اعلام نکرد شامل یک تغییر به آن عمل تاریخ.

بیشتر: طوفان آگهی جیمز بلیک: ACC 11-برنامه بازی 'ساخته شده بیشتر حس' به عنوان نوتردام می پیوندد

ماه جولای به عنوان تست مثبت می شمارد ادامه داد: برای افزایش این ایده از یک فصل را با یک استادیوم پر از هواداران به نظر می رسد دور از ذهن و داشتن هر فصل در همه به نظر می رسید به در معرض خطر است.

چند ثانیه برنامه های مثبت گزارش آزمون میان ورزشکاران در طول تابستان است.

حفظ 10-بازی کنفرانس فصل کمک خواهد کرد پشتیبانی ورزشی ادارات هستند که تا حد زیادی وابسته به فوتبال درآمد به صندوق نه شکل بخش بودجه است.

حتی پس از بخش درآمد به احتمال زیاد رنج می برند در این سال در صورت ناقص فصل است. معلوم نیست چه ظرفیت محدودیت ممکن است قرار داده شده در استادیوم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب