سباستین معاون شهردار انتظار می رود در دادگاه ژوئن 4 پاسخ به استناد بیش از آفتاب قانون نقض

جانت Begley ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 4:41 PM EDT مه 27 سال 2020سباستین — شهر معاون شهردار چارلز Mauti در دا

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

سباستین — شهر معاون شهردار چارلز Mauti در دادگاه حاضر خواهد شد ژوئن 4 پاسخ به استناد صورت جلسه عمومی قانون تخطی صورت گرفت که در تاریخ 22 آوریل.

Mauti برنامه ریزی شده است به نظر می رسد برای تفهیم اتهام قبل از قضاوت نیکول متز در ساعت 9 صبح در ژوئن 4, با توجه به Indian River County Clerk از دادگاه های سایت.

خود را وکیل مایکل کسلر در زمینه یک حرکت با دادگاه مارس 22 نشان می دهد Mauti اعتراف گناه به غیر کیفری تخلفات و پرسید: برای شنیدن تاریخ منتقل شود تا از تاریخ 16 ژوئن.

اگر مجرم مدنی جرم Mauti چهره خوب تا 500$.

اتهام ثبت شده توسط دادستانی پس از بررسی به یک جلسه مخفی Mauti و اعضای شورای دامین Gilliams و پاملا parris در, برگزار شد, در شهرستان سالن که در آن آنها رای به آتش شهر مدیر پل کارلایل دادستان شهرستان مانی ارژنگی و شهر کارمند جانت ویلیامز.

این جلسه برگزار شد و پس از کارلایل لغو طور منظم برنامه ریزی شده شورای شهر جلسه با استناد به مسائل ایمنی با توجه به COVID-19.

هر چند اقدامات صورت گرفته در آن جلسه بودند بعد از اعلام نامعتبر در طول یک جلسه قبل از مدار قاضی جانت Croom, برگزاری جلسه دولت در پشت درهای بسته و بدون اجازه می دهد مشارکت عمومی تخطی از دولت آفتاب قانون است. باز جلسه قانون طراحی شده است که به ساکنان فلوریدا دسترسی به تمام جلسات دولت در سطح ایالتی و محلی.

اد stewart oates, یک محقق برای دادستانی در 19 قضایی مدار گفت: آوریل 22 جلسه هنوز تحت بررسی توسط دفتر او. اتهامات واصل شده اند در برابر هر دو Gilliams یا به parris در تاریخ خود را برای مشارکت در مارس 22 جلسه.

Mauti با صدور یک بیانیه مطبوعاتی در مارس 7, عذرخواهی برای مارس 22 جلسه سرزنش مشارکت خود را به عنوان یک "تازه کار, سیاسی اشتباه" و او "از آموخته و هرگز تکرار کنید."

"این اشتباه من بود برای تشکیل جلسه در آوریل 22, 2020, اگر چه من فکر کردم آن را درست به انجام این کار در آن زمان" نوشت: Mauti. "من بر این باور بودند که این شهر مدیر تا به حال بیش از قدرت خود را زمانی که او اعلام کرد که این نشست به تعویق افتاد."

Mauti متعهد به همکاری با دیگر اعضای شورا برای رسیدگی به مسائل مهم این شهرستان است.

"من نمی خواهد حمایت از هر گونه اقدامات است که تاخیر در به تعویق انداختن و یا به حالت تعلیق در شورای شهر برگشت به 4/22/2020 کسب و کار," او نوشت.

برای اطلاعات بیشتر جامعه اخبار مثل این لطفا با پشتیبانی محلی نگاری با اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب