سباستین معاون شهردار چارلز Mauti پنجه نرم می کند هیچ مسابقه به نقض دولت باز-جلسات قانون

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 5:05 PM EDT Jun 4, 2020سباستین — معاون شهردار چارلز Mauti التماس هیچ مسابق

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

سباستین — معاون شهردار چارلز Mauti التماس هیچ مسابقه روز شنبه به یک اتهام است که به او تجاوز دولت باز-جلسات قانون در مارس 22.

او وارد شد و تقاضای قبل از County قاضی نیکول Menz و به اعدام محکوم شد در ساعت 9 صبح Aug. 12. او چهره یک حداکثر 500 دلار جریمه برای عمران تخلف.

غیر اتهام جنایی ثبت شده توسط دادستانی پس از بررسی به یک جلسه مخفی Mauti و اعضای شورای شهر Damien Gilliams و پاملا parris در, برگزار, مارس 22 در تالار شهر.

بیشتر: سوالات حقوقی معطل بیش از سباستین جلسه

این نشست پس از شهرستان مدیر پل کارلایل لغو طور منظم برنامه ریزی شده جلسه با استناد به مسائل ایمنی با توجه به COVID-19.

Mauti ادعا می کند او غافل از لغو و آمد به شهرستان سالن انتظار جلسه به طور منظم. زمانی که Gilliams و parris در نیز نشان داد او گفت: سه خود برگزار شد, جلسه رای گیری برای یک جلسه ویژه به یاد کارلایل دادستان شهرستان مانی ارژنگی و شهر کارمند جانت ویلیامز.

آن جلسه قرار گرفت.

در طول مارس 22 جلسه آنها نیز رای به لغو عضو شورای اد داد موقعیت به عنوان شهردار و انتصاب Gilliams شهردار اما که برگزار نشد ،

بیشتر: Sebastian معاون شهردار چارلز Mauti به دلیل در دادگاه روز شنبه در آفتاب قانون تخلف

Mauti وکیل مایکل کسلر گفت: Mauti است که اشتیاق زیادی برای بازگشت به کسب و کار حاکم بر شهر و سباستین را بدون عمل است که افزایش یک دعوی در دادگاه مدنی شهر او Gilliams و parris در صورت نقض دولت آفتاب قانون است.

برگزاری یک جلسه دولت در پشت درهای بسته و بدون اجازه می دهد مشارکت عمومی را نقض دولت باز-جلسات قانون است. دادستانی هنوز در حال بررسی مارس 22 جلسه. تا کنون Mauti تنها فرد متهم در ارتباط با این نشست است.

جانت Begley محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن