سباستین بازیکنان تنیس بگو: آیا به من رس دور' به عنوان شورای شهر چشم هموار بیش دادگاه

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 6:34 PM EDT Jun 23, 2020سباستین — پارک ها و تفریح و سرگرمی کمیته مشورتی یک

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

سباستین — پارک ها و تفریح و سرگرمی کمیته مشورتی یک نقطه نرم برای خاک رس.

حتی اگر شورای شهر خواست برای هموار کردن بیش از پارک دوستی چهار تنیس روی خاک رس با آسفالت به منظور صرفه جویی در پول کمیته می خواهد شهر را نگه دارید و روی سطح خاک رس بدون در نظر گرفتن هزینه.

"اجازه خروج از دادگاه تنها راه آنها هستند" گفت: عضو کمیته جوآن سفید. "من به نظر نمی آید در پارک های ما به عنوان سازندگان پول برای ما و من فقط برای ترک همه چیز را به تنهایی."

بیشتر: Sebastian اعضای شورای شهر به اتهام شهادت دروغ و آفتاب نقض قانون

این کمیته به اتفاق آرا توصیه به نگه داشتن خاک رس دادگاه ارائه خواهد شد به شورای شهر است که حرف آخر را در مورد امکانات تفریحی و هزینه های, شهرستان, مدیر پل کارلایل گفت.

آن را هزینه $244,600 برای هموار کردن چهار دادگاه. جایگزین نرده ها خواهد jack قیمت و حتی بالاتر است.

رس دادگاه پشت تالار شهر در خیابان اصلی ساخته شد در سال 2005 در حدود $100,000.

شهرداری رس دادگاه باید مطرح شود هر پنج تا هفت سال در هزینه حدود $25,000 در حدود همان فاصله و هزینه به عنوان آسفالت دادگاه.

هزینه های نگهداری خاک رس دادگاه متفاوت است و بر اساس چه کار می تواند انجام شود توسط شهرستان و کارکنان و اوقات فراغت خدمات مدیر برایان بنتون گفت. هر دادگاه نیاز به حداقل یک تا دو تن از خاک رس اضافه شده سالانه است. در این شهرستان می پردازد پاره وقت کارمند به محل در دادگاه رس چیزی که غیر ضروری برای آسفالت دادگاه در شومن رانندگی پارک.

بیشتر: محققان با استفاده از سوابق تلفن به اتهامات علیه اعضای شورای شهر

بازیکنان تنیس به خصوص سالمندان ترجیح می دهند دادگاه رس بیش از آسفالت زیرا دادگاه رس هستند راحت تر به زانو و پشت بنتون گفت. بازی در خاک رس می تواند گسترش توانایی یک بازیکن به بازی تنیس برای چند سال به دلیل سطح نرم تر است و آمرزنده است.

پارک های عضو کمیته جان Danise گفت: او به خاطر وقتی که چهار دادگاه خشت ساخته شده بودند. این شهرستان شد و گفت: این امر نیاز به نصب حداقل شش رس دادگاه اگر آن انتظار می رود برای پوشش هزینه های تعمیر و نگهداری و پرسنل. به جای این شهرستان ساخته شده است چهار رس دادگاه با گزینه ای برای اضافه کردن بیشتر.

"من فکر می کنم دادگاه رس بخش مهمی از سباستین" گفت: Danise. "بسیاری از ما با سالمندان نیاز به بازی در خاک رس. آن را آسان تر برای به زانو و پاها را به بازی بر روی خاک رس دادگاه به جای دادگاه های سخت."

سباستین ساکنان پرداخت 3 دلار برای 1½ ساعت از بازی در حالی که افراد غیر مقیم پرداخت 5 دلار. در میان این کمیته توصیه به افزایش نرخ را برای جلوگیری از تبدیل این دادگاه به آسفالت.

بیشتر: Sebastian معاون شهردار پنجه نرم می کند هیچ مسابقه به اتهامات

"شاید تا هزینه های یک زن و شوهر از دلار برای ساکنان و چند دلار بیشتر برای افراد غیر مقیم برای کمک به برخی از این هزینه ها گفت:". "من همچنین می خواهم برای قرار دادن چیزی در وب سایت ما بالا بردن هزینه برای افرادی که در حال بازی و تبلیغ دادگاه برای دریافت بیشتر مردم می آیند و بازی بازی."

سباستین ساکن علامت نشین گفت: او خواهد پرداخت بیشتر برای بازی در دادگاه رس در پارک دوستی به دلیل محیط.

"من اهمیتی نمی دهند اگر شما در بالا بردن هزینه برای ساکنان به $5" گفت: سایه ، "در اینجا این است که یک سنگ تنها در Indian River County است. اگر شما به شومن, هیچ درخت هیچ بوته. این فقط یک سایت است. این یک چیز کوچک. اگر شما از دست دادن این, بسیاری از مردم نمی خواهید برای آمدن به این شهر زندگی می کنند."

جانت Begley محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن