سباستین هنوز بلاتکلیف در الحاق درخواست تجدید نظر از گور Brothers Co. مرکبات زمین

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 2:47 PM EDT Jul 23, 2020سباستین — شورای شهر هنوز تصمیم نگرفته است که آیا ب

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

سباستین — شورای شهر هنوز تصمیم نگرفته است که آیا به درخواست تجدید نظر به دادگاه رد یک از 1100 هکتار الحاق گور Brothers Co. مرکبات زمین.

این شورا در ملاقات دو ساعته اجرایی جلسه یکشنبه شب سوم آن جلسه خصوصی در این موضوع را به رای عمومی در طول آن جلسه به طور منظم.

یک درخواست تجدید نظر باید ظرف 30 روز از 19 مدار تجدید نظر دادگاه ژوئن 30 حاکم است که الحاق به درستی متوجه رندر آن باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

مرغ سقا جزیره Audubon Society در اعتراض به الحاق این شهرستان به تصویب شورای در ماه اوت سال 2019. عمومی متوجه حذف هر گونه اشاره ای پنج هکتار بسته به شهر قبلا ضمیمه ساخته شده است که مرکبات و زمین به هم پیوسته و واجد شرایط برای الحاق.

مسائل را با Gilliams

طول به طور منظم جلسه شورای و قبل از اجرایی جلسه شورای عضو دامین Gilliams خواسته در مورد روش مناسب باید در شورای تجدید نظر شود.

"آیا ما به طبقه پایین می آیند به یک رای برای قرار دادن بر روی رکورد دقیقا همان است که راه آن خواهد شد؟" Gilliams شهرستان خواست وکیل مانی چند لحظه بعد جونیور که کاهش یافته است به پاسخ گفت که این امر می تواند در بحث اجرایی ،

Gilliams گفت شخصی خود وکیل به او گفت هر رای تا به حال گرفته شده در طول یک جلسه شورای که مطرح خشم شهردار اد داد. او گفت: Gilliams' وکیل صحبت نمی کنم برای این شهر و سپس به سرعت موکول به جلسه شورای به سر به اجرایی جلسه.

در یک موضوع مرتبط با Gilliams و عضو شورای پاملا parris در, خود را در دادگاه جنایی موارد شنیده می شود به طور مشترک, قبل از Indian River County Circuitt قاضی دیوید مورگان در 1:30 بعد از ظهر سپتامبر. 2 در ورو بیچ.

Gilliams است به اتهام شهادت دروغ و سه تخلف دولت آفتاب قانون در حالی که parris در چهره اتهامات دروغ و نقض آفتاب قانون است. هر دو بنیادی از یک مارس 22 جلسه برگزار می کردند در تالار شهر پس از شهر مدیر پل کارلایل بود لغو جلسه شورای. معاون شهردار چارلز Mauti در حال حاضر تو هیچ مسابقه به غیر کیفری نقض آفتاب و قانون محکوم خواهد شد در ماه اوت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن