سباستین شورای شهر می شود به کسب و کار و بازگشت به اصطکاک در dias

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 5:27 PM EDT مارس 15 سال 2020سباستین — آن را در زمان کمتر از 10 دقیقه در رو

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

سباستین — آن را در زمان کمتر از 10 دقیقه در روز چهارشنبه جلسه شورای شهر برای اولین بار در دو ماه برای جرقه برای پرواز بین شهردار اد داد و عضو شورای دامین Gilliams.

پس از این شورا به اتفاق آرا تصویب اضطراری-مدیریت قطعنامه داد به نظر می رسید آماده به اجازه دادستان شهرستان مانی چند لحظه بعد به عنوان خوانده شده آماده بیانیه ای در مورد این موضوع.

Gilliams اما اعتراض کرد و گفت این شورا در حال حاضر رای گیری در این موضوع و از آن زمان به حرکت نشست رو به جلو است.

بیشتر: نظر | سباستین جلسه: بی احترامی استکبار وقفه و احساسات

"من قصد دارم به شی که آقای شهردار" Gilliams گفت. "ما در حال حاضر به تصویب آن است. آن را بی ربط است."داد گفت که او را درک نمی کنند چرا دادستان شهرستان نمی شود مجاز به ادامه بیانیه خود را.

"من قصد دارم به اجازه آن گفت:" داد. "من قصد دارم به او اجازه می دهد به صحبت می کنند."

تنش ارز به احتمال زیاد چیزی نیست که مدار قاضی جانت Croom تا به حال در ذهن مارس 8, هنگامی که در میان دوئل دعاوی میان مقامات شهر او دستور داد که شورای شهر برای بازگشت به کار "برای مردم سباستین."

بیشتر: دولت اوباما در حال بررسی راز سباستین جلسه شورای شهر

او به منظور آغاز یک فصل جدید در عجیب و غریب سباستین حماسه آغاز شد که در آوریل 22, زمانی که Gilliams معاون شهردار چارلز Mauti و Councilwoman پاملا parris در گوشی تالار شهر پس از یک جلسه شورای شهر شده بود لغو شد; خود برگزار شد نشست پشت درهای بسته; رای به آتش سه شهرستان مقامات و رای دادند Gilliams شهردار جدید.

روز پنج شنبه این شورا حتی نمی توانید از طریق دستور کار خود توسط آن اجباری 10 p. m. adjournment. و بود که چهار ساعت به جلسه.

در این جلسه به رزومه در 6 p. m. روز شنبه به احتمال زیاد با اصطکاک بیشتر به عنوان عضو شورای Jim Hill تلاش می کند برای ایجاد یک مورد برای چرا Gilliams بود را تکذیب کرد, توجه روند, زمانی که او درخواست یک جلسه ویژه.

در روز پنج شنبه هیچ یک از Gilliams' مسائل — از جمله شلیک چند لحظه بعد — بود و حتی بحث قرار گرفته است.

بیشتر: Sebastian شورای شهر به خاطر تلاش فرم تایید شده

بسیاری از مردم-ورودی بخش از جلسه بیش از دو ساعت بود فلفلی با اتهامات علیه Gilliams, Mauti و parris در که شرکت در زوم. بسیاری از کسانی که صحبت اعضای یک Facebook گروه تلاش برای سرنگونی Gilliams و parris در توسط به یاد بیاورید — سباستین رای دهندگان در برابر Gilliams و parris در — از جمله بنیانگذاران کریستوفر Nunn و تریسی کول.

"چگونه می تواند به ما اعتماد این افراد به اجرا شهرستان ما و هر چیزی که آنها را به شکستن قانون اساسی از دولت در فلوریدا آفتاب قانون؟" Nunn پرسید.

حتی بازنشسته رئیس پلیس میشل موریس خواست اعضای شورا به احترام یک دیگر و برای انجام این کار انتخاب می شدند را انجام دهد.

"سباستین ساکنان آیا می خواهید راز جلسات گفت:" موریس. "ما نمی خواهیم اختلاف; ما نمی خواهیم مبارزات قدرت. ما نمی خواهیم به یک خجالت است."

جلسه روز دوشنبه آغاز می شود ادامه در 6 p. m. و تنها تعداد محدودی از مردم را پذیرفته و به شورای اتاق. در این نشست خواهد بود به صورت زنده در شهر وب سایت در Comcast در کانال 25 و از طریق زوم.

جانت Begley محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن